2011-12-30, 19:23
Medlem
P UFC:s hemsida kan man kpa deras PPV och d anvnder man deras funktion UFC tv fr att kolla via internet.. japp.

Men frgan r, ganska noobig frga m jag tillgga, gr det att kolla p det LIVE p UFC tv hr i sverige, eller r det endast US eller UK osv.. Vill ju inte kpa om jag av ngon anledning inte kommer kunna kolla.

Tack fr tlamod och svar
Citera
2011-12-30, 20:36
Medlem
Dragonslayer1312s avatar
"This event is blacked out in the UK, Ireland, Greece, and Italy. Transmisin en VIVO disponible 100% en Espaol." Frn ufc.tv

Borde vl funka d? Antar att "blacked out" betyder att de lnderna inte kan kolla.
Citera
2011-12-30, 21:02
Medlem
Precis de dr som fick mig att tvivla, men de gr allts? Och d r frgan varfr gr det inte i de lnderna just? S:
Citera
2011-12-30, 21:45
Medlem
Nr jag gr in p UFC.com kopplas jag direkt till uk.UFC.com och drifrn finns inte UFC.tv men nr jag gr in p How to watch och byter region (finns inte Sverige dr) och vljer t.ex. US istllet s dyker UFC.tv upp som alternativ, d vljer jag buy, och sen kmr det upp fnstret dr man betalar och d vljer man country, och d finns sverige, men om jag d tar och kper det och det sedan visar sig att det inte funkar p sjlva funktionen i natt fr det sger att det inte visas frn min region?

Ngon som frstr sig p vad jag frsker sga? haha.

Och kan ngon sga om det kollar p UFC.tv nngng LIVE och kan bertta hur de var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in