Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-25, 02:03
Medlem
Vetefan om det räknas som kinky men jag och ett ex som var halvnymfoman var ute med hennes mamma som var på besök. Mamman bodde ca 120 mil från dottern (min tjej, som jag hade varit ihop med ca 2 mån) och tjejen bodde i en 1a på ca 25 m2. Vi var ute allihop och käkade på kvällen och det var en trevlig kväll och därefter åkte vi hem till tjejens lägenhet och det blev bestämt att jag också skulle sova över. Hennes mamma skulle sova i sängen och min tjej och jag låg på en madrass på golvet. Mamman somnade och jag och tjejen skedade på madrassen. Jag kunde inte hålla fingrarna borta så jag smekte hennes bröst och innanför troskanten. Tjejen försökte få mig att sluta för hon var en riktig stönare när hon kom igång och det funkade ju inte nu när hennes mamma sov 2 meter bort. Jag drog ner hennes mjukisbyxor diskret och förde stringen åt sidan och körde in den i henne och hörde hur hon andades tungt, samtidigt som jag kramade hennes bröst.
Jag gled sakta djupt in i henne och nästan helt ut igen nästan ljudlöst och allt jag kunde höra var hennes tunga andning samtidigt som hennes fitta var plaskvåt. Jag fortsatte så tills jag sprutade henne full men fortsatte vara kvar i henne. Hon kramade min hand hårt under tiden också så jag förstod att hon också hade kommit. Efter några minuter var lilleman redo igen och jag var ju fortfarande kvar i henne så jag började knulla henne sakta och ljudlöst igen och jag kände hur enormt blöt hon var, både av min sats och även för att hon var kåtare än någonsin. Det slutade med att jag sprutade i henne igen och därefter somnade vi båda med min kuk inuti henne. Under hela tiden så var vi tvungna att vara knäpptysta så att inte hennes mamma skulle vakna. Detta var något sv det mest erotiska och spännande jag dittills hade upplevt och vi båda pratade om detta i flera år efteråt, för det kändes så förbjudet på nåt sätt. Än idag tänker jag på detta minnet lite då och då. 🙂
Citera
2024-11-25, 10:19
Medlem
halaltarzans avatar
Var väl när jag band polarens bruds lillesyrra och gav henne smisk och satte på henne i tvåan. Men hon tyckte visst om halaltarzans specialbehandling fick jag höra. Ja, se fruntimmer.

Däremot så kan ju visst andra tycka att man varit kinky utan att man ens förstår varför. Fick t.ex. på omvägar höra att en brud som tog med mig hem känt sig våldtagen. Och nej, det var inga konstigheter alls. Dessutom låg hennes polare och min polare på soffan i samma rum och hånglade. Han fick aldrig trycka dit den och det måste väl ha varit sådär lagom frustrerande när han hörde vad som försiggick bakom draperiet till sovalkoven.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-11-25 kl. 10:21.
Citera
2024-11-26, 09:57
Medlem
Antingen min dogging-träff eller när jag fick sonen till att runka medan jag var otrogen mot hans pappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in