Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-01-16, 12:25
Medlem
SamBams avatar
Då börjar jag med och berätta, bodde många år i Amsterdam och hade en Holländsk flickvän en dag så kom hon hem med en strap-on och ville testa den på mig såklart jag ställde upp kan säga att det inte va det skönaste jag upplevt men va fan hon ville testa.
Nån annan som upplevt nått liknande?
Citera
2005-01-16, 12:31
Medlem
Serrus avatar
bwuahahaha...är du allvarlig? Började inte ditt heterosinne skrika "warnung, warnung!!!" när du såg den? Skulle ha extremt svårt för att ens tänka mig något sådant.
Citera
2005-01-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
såklart jag ställde upp

såklart
Citera
2005-01-16, 12:40
Medlem
FetFulElaks avatar
En mörk midsommarnatt, låg jag under en tjej och slickade henne medans hon satt på huk och pissade.. Just då verkade det vara en bra ide´.
Citera
2005-01-16, 12:41
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
En mörk midsommarnatt, låg jag under en tjej och slickade henne medans hon satt på huk och pissade.. Just då verkade det vara en bra ide´.

Klockrent!
Citera
2005-01-16, 12:44
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak

HAHA

Inte så kinky men en gång på fyllan var jag med en tjej, hon var också riktigt full. Hon ville att jag skulle ta henne i prutten, förståndig som jag var sade jag, bör vi inte använda glidmedel eller liknande, kan ju göra ont annars? Hon sade bara, kör in den, hon ville känna hur det kändes.

Först försökte jag lite försiktigt att få in den men det gick inte bra, upprepade ytterliggare en gång, behövs inte glidmedel och då blev hon smått irriterad. Kör in den! Då tog jag ett hårt tag om den och attackerade ändtarmsöppningen med full kraft. Då skrek hon till, det gjorde uppenbarligen ruskigt ont. Hon blev jättearg på mig men jag sade, jag gjorde ju bara vad du sade till mig att göra. Då fortsatte hon att spy galla och då bad jag henne bestämt - GÅ HEM!
Citera
2005-01-16, 12:45
Medlem
naeHs avatar
Hade sex i en buss fullsatt med turistande tyskar.. Känns som att det är just tysk-faktorn som gör det kinky
Citera
2005-01-16, 12:46
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naeH
Hade sex i en buss fullsatt med turistande tyskar.. Känns som att det är just tysk-faktorn som gör det kinky

HAHA!

Har haft sex i en buss mellan Uppsala-Stockholm. Tjejen och jag satt längst bak, närmaste andra passagerare satt två säten framför...
Citera
2005-01-16, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
HAHA!

Har haft sex i en buss mellan Uppsala-Stockholm. Tjejen och jag satt längst bak, närmaste andra passagerare satt två säten framför...

Påminner mig om att jag sög av en gammal pojkvän längst bak i bussen från Lund till Malmö för några år sedan...
Citera
2005-01-16, 12:50
Medlem
SamBams avatar
Kom och tänka på att jag blivit avsugen på en Finland-Sverige match i en fullsatt globen, ganska kul hade iof typ ett par promille i mig.
Citera
2005-01-16, 12:51
Medlem
naeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
HAHA!

Själv hade jag nog föredragit om det varit inför en liknande, lite mindre publik men just den här bussen var verkligen fylld till max mellan Skavsta och Sthlm. Att tilläggas, mannen jag hade sex med var även han tysk hehe.
Citera
2005-01-16, 12:58
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naeH
Själv hade jag nog föredragit om det varit inför en liknande, lite mindre publik men just den här bussen var verkligen fylld till max mellan Skavsta och Sthlm. Att tilläggas, mannen jag hade sex med var även han tysk hehe.

HAHA Du är m.a.o. en riktig tyskvän. Var det inga som märkte det? Det var en tjej som tittade bak mot oss (tjejen hade inte vett nog att inte stöna så högt) sedan fick vi passa oss när folk skulle gå till toans om är belägen längst bak i bussen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in