Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-14, 22:48
Medlem
Pihraijas avatar
Blivit av med oskulden i en våningssäng, med tjejens lillebror i sängen ovanför, det var allt lite pirrigt, men kinky är frågan om det var..
Citera
2006-05-14, 23:40
Medlem
Fittslaktarns avatar
Hmm, kinky var det inte men kom att tänka på det ändå.
Vaknade upp hos mitt ex på morgonen och vi kåtade upp varandra,
mitt i allt så ringer hennes chef och frågar om hon kan jobba extra den dagen.
Exet ligger på sidan med telefonen i örat och jag ser mig chans och penetrerar all the way. Hon blev så överumplad att hon stönade till, och kåt som fan lät hon. Undrar vad hennes chef tänkte
Vi skrattade gott åt det efteråt

Som sagt, inte kinky men ack så underhållande
Citera
2006-05-14, 23:43
Medlem
Thistles avatar
Blevad pissad på. (blä)
Slagit tjejen med knuten näve.
Citera
2006-05-14, 23:43
Medlem
Dr. Löhks avatar
Jag låg i en våningssäng då en en kille tog syrrans oskuld i sängen under, det var lite pirrigt, men kinky är frågan om det var..
Citera
2006-05-14, 23:48
Medlem
Fittslaktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Jag låg i en våningssäng då en en kille tog syrrans oskuld i sängen under, det var lite pirrigt, men kinky är frågan om det var..

VAFAN ÄR DU TOKIG MÄNNISKA!!!!????
HELVETES JÄÄÄVLAR VAD ÄR DET SOM ÄR FEEL I DAGENS SAMHÄLLE???
ÄR MAN I SAMMA SATANS RUM DÅ EN KILLE TAR ENS EGEN SYSTERS OSKYLD ÄR DET INTE BARA EN DYGD OCH SKYLDIGHET UTAN OCKSÅ EN MORALISK RÄTTIGHET ATT UTÖVA DEN FÖRÅLDRADE MEN ACK SÅ NOBLA SVENSKA KONSTEN KALLAD "RALLARSVING". HÅRT OCH BRUTALT, AVSLUTA MED ETT KAST UT GENOM BALKONGEN ELLER LIKNANDE.

FAN BLIR FÖRBANNAD NÄR JAG LÄSER DETTA!
Citera
2006-05-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Då börjar jag med och berätta, bodde många år i Amsterdam och hade en Holländsk flickvän en dag så kom hon hem med en strap-on och ville testa den på mig såklart jag ställde upp kan säga att det inte va det skönaste jag upplevt men va fan hon ville testa.
Nån annan som upplevt nått liknande?

Har också testat strap-on med en kk flickvän jag hade tidigare. Hon gillade också att bli bunden, tagen i röven och dragen i håret samtidigt. Är nog dom kinkigaste grejerna jag gjort.

Jo en annan flickvän jag hade gillade när jag tog strupgrepp på henne under akten.

//Andy
Citera
2006-05-14, 23:58
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittslaktarn
VAFAN ÄR DU TOKIG MÄNNISKA!!!!????
HELVETES JÄÄÄVLAR VAD ÄR DET SOM ÄR FEEL I DAGENS SAMHÄLLE???
ÄR MAN I SAMMA SATANS RUM DÅ EN KILLE TAR ENS EGEN SYSTERS OSKYLD ÄR DET INTE BARA EN DYGD OCH SKYLDIGHET UTAN OCKSÅ EN MORALISK RÄTTIGHET ATT UTÖVA DEN FÖRÅLDRADE MEN ACK SÅ NOBLA SVENSKA KONSTEN KALLAD "RALLARSVING". HÅRT OCH BRUTALT, AVSLUTA MED ETT KAST UT GENOM BALKONGEN ELLER LIKNANDE.

FAN BLIR FÖRBANNAD NÄR JAG LÄSER DETTA!

Först av allt, ta bort Caps Lock-knappen från tanbentbordet, chilla med testosteronet, läs posten ovanför din första, skaffa lite humor, och gå och lägg dig.

Dåre.
Citera
2006-05-15, 00:14
Medlem
Fittslaktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Först av allt, ta bort Caps Lock-knappen från tanbentbordet, chilla med testosteronet, läs posten ovanför din första, skaffa lite humor, och gå och lägg dig.

Dåre.

Hmm, mitt fel, såg inte posten ovanför min första
Ber om ursäkt...

Men "dåre" var väl ändå att ta i?
Citera
2006-05-15, 00:19
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittslaktarn
Hmm, mitt fel, såg inte posten ovanför min första
Ber om ursäkt...

Men "dåre" var väl ändå att ta i?

Nej, inte alls. Får huvudvärk av caps, och det hjälper knappast dig heller. Så nästa gång skippa det skitet, ingen tar dig på allvar. Och det är inte coolt heller.

Självklart ligger ingen vettig person i sängen ovanför sin systers när hon blir av med oskulden utan att reagera på det, tex slå snubben för att han tror att man bara kommer ligga kvar där som en idiot och syrran som har så pass lite respekt för en ifall hon gör något sådant.
Citera
2006-05-15, 00:28
Medlem
Fittslaktarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Nej, inte alls. Får huvudvärk av caps, och det hjälper knappast dig heller. Så nästa gång skippa det skitet, ingen tar dig på allvar. Och det är inte coolt heller.

Självklart ligger ingen vettig person i sängen ovanför sin systers när hon blir av med oskulden utan att reagera på det, tex slå snubben för att han tror att man bara kommer ligga kvar där som en idiot och syrran som har så pass lite respekt för en ifall hon gör något sådant.

okok avatarmeister
Citera
2006-05-15, 10:21
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy_USA
Har också testat strap-on med en kk flickvän jag hade tidigare. Hon gillade också att bli bunden, tagen i röven och dragen i håret samtidigt.

//Andy

Låter som en riktig keeper. Amerikanska?
Citera
2006-05-15, 10:59
Medlem
SubSessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Tja, jag tillhör väl helt enkelt inte den sortens folk som kallar en trekant med frugan och granntjejen, eller en smygrunk på ett tunnelbanetåg för kinky.
Det krävs lite mer för att det skall kunna få den benämningen.

Har alltid fascinerats av blod sedan jag var liten,
och denna fascination antog sexuella toner när jag blev könsmogen.

Kan tänka mig att de flesta jämför bloodplay med toasex,
det gör absolut inte jag.

Piss och skit är avfallsprodukter, sopor.

Blod (friskt) innehåller mycket nyttigheter,
samt att det är så mytiskt laddat.

Sexigt, brutalt och vackert.
En påminnelse om sin egen och andras dödlighet,
samtidigt som det är symbolen för liv.

Du och jag Godess!
Inget kan vara så erotiskt laddat som bloodplay.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in