Citat:
Ursprungligen postat av
Woozah
Intressant att flashbacks lskling mickan var med i nsta avsnitt, hon verkade ven bli sparkad i ansiktet! Borde ni inte fresl en demonstration?
Det skulle bli mnga demonstrationer varje gng Flashbackfavoriten Mickan fr en snyting.
Jag roade mig med att sl upp alla domar hon frekommer i (Lexbase r rena tramset jmfrt med de riktiga databaser som finns drute
) och har nu lst in mig lite p hennes karrir. Hon har bde ftt snytingar och varit utsatt fr knivhugg (som dock trffade skyddsvsten och domstolen avfrdade). Egentligen fattar jag inte varfr folk tar sdana dr jobb, antar att det mest r ett jobb man har under ngra r fr att sedan g vidare till ngot annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Woozah
Annars tycker jag programmet igr var helt okej, men det dr jvla klottret tycker jag de kan ta och klippa. Ointressant strunt. Sen ska den jvla muppen g med en hund som han inte fr gra ngonting med enligt lag, what the hell?
En vktare fr envarsgripa precis som vem som helst. S ser han ngra kids som str och mlar s kan han gripa dem. Hunden r till fr att skydda honom och spra, det r drfr som han kan arbeta ensam. Hller med om att inslaget inte var det mest intressanta men det ger en bild av att bevakningen av tunnelbanan r ganska mngfacetterad. Man kan d mer frga sig vad trygghetsvrdarna r fr ngot, de r inte ens vktare, har ingen utrustning, utan r mer ett par gon med telefonnummer till polis och ordningsvakter. Samtidigt tror jag att alla typer av uniformerad personal, om s det bara r stdare, kar tryggheten i tunnelbanan.