Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-05, 22:55
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Haha vilken sopa stenkastaren r, lyckas bli fngad t.o.m.
Synd att de suddar vem det r, den hade man grna skickat ett hnande brev till.

r det ngra negrer med i dagens avsnitt?

Tror hunden hade mycket med gripet att gra.
Citera
2014-03-05, 23:00
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
hehe ja.. som "bara" Falck hade och anvnde

Tror de str fr Commuter Security Group?

Ahh s var det nog. Var ju ngon tyngre snut som startade det hela iaf. Hll i intagingen till NI, s det r vl kanske inte s konstigt om CSG blivit effektivare trots att de inte lngre fr kra civilt kldda som frr.

Citat:
Tror hunden hade mycket med gripet att gra.

Mmm r nog mjligt, de kanske skulle ha fler hundfrare, verkar ven skrmma upp stora delar av klientelet frn Lngtbortistan.

Hrligt med gripna ziggisficktjuvar. Ok avsnitt trots avsaknad av negrer.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2014-03-05 kl. 23:12.
Citera
2014-03-05, 23:35
Medlem
papa_smurfs avatar
Kper in champagne, fr snl fr att ka taxi
Citera
2014-03-05, 23:43
Medlem
pyro860s avatar
"...Som r ett vlknt tillhll fr klottrare"
"Det hr r ju skitpopulrt stlle att mla. Hr har dom tillochmed fester ibland"
"Hr varre nyklottrat, ja"

Citera
2014-03-06, 01:27
Medlem
Lightnights avatar
Intressant nr den dr fulla snubben kldd i vitt rumlar runt och den kvinnliga vakten inte har en chans att hlla honom i styr. D sger berttarrsten att han gr kraftigt motstnd
Citera
2014-03-06, 03:20
Bannlyst
Narkomanen i brjan som uppenbart var pverkad, i sdanafall kallar man inte in polis och griper han fr narkotikabrott? Man lter bara det vara fr att det inte r ngon vitts att gripa nd?
Citera
2014-03-06, 03:34
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Narkomanen i brjan som uppenbart var pverkad, i sdanafall kallar man inte in polis och griper han fr narkotikabrott? Man lter bara det vara fr att det inte r ngon vitts att gripa nd?

Lika bra. Ge honom ett visitkort dr han kan f hjlp om han vill. Det dr med att haffa och btflla pundare har ingen som helst positiv verkan nd.
Citera
2014-03-06, 11:08
Medlem
Intressant att flashbacks lskling mickan var med i nsta avsnitt, hon verkade ven bli sparkad i ansiktet! Borde ni inte fresl en demonstration?

Annars tycker jag programmet igr var helt okej, men det dr jvla klottret tycker jag de kan ta och klippa. Ointressant strunt. Sen ska den jvla muppen g med en hund som han inte fr gra ngonting med enligt lag, what the hell?
Citera
2014-03-06, 11:24
Medlem
flakmopedistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Intressant att flashbacks lskling mickan var med i nsta avsnitt, hon verkade ven bli sparkad i ansiktet! Borde ni inte fresl en demonstration?
Det skulle bli mnga demonstrationer varje gng Flashbackfavoriten Mickan fr en snyting. Jag roade mig med att sl upp alla domar hon frekommer i (Lexbase r rena tramset jmfrt med de riktiga databaser som finns drute ) och har nu lst in mig lite p hennes karrir. Hon har bde ftt snytingar och varit utsatt fr knivhugg (som dock trffade skyddsvsten och domstolen avfrdade). Egentligen fattar jag inte varfr folk tar sdana dr jobb, antar att det mest r ett jobb man har under ngra r fr att sedan g vidare till ngot annat.
Citat:
Annars tycker jag programmet igr var helt okej, men det dr jvla klottret tycker jag de kan ta och klippa. Ointressant strunt. Sen ska den jvla muppen g med en hund som han inte fr gra ngonting med enligt lag, what the hell?
En vktare fr envarsgripa precis som vem som helst. S ser han ngra kids som str och mlar s kan han gripa dem. Hunden r till fr att skydda honom och spra, det r drfr som han kan arbeta ensam. Hller med om att inslaget inte var det mest intressanta men det ger en bild av att bevakningen av tunnelbanan r ganska mngfacetterad. Man kan d mer frga sig vad trygghetsvrdarna r fr ngot, de r inte ens vktare, har ingen utrustning, utan r mer ett par gon med telefonnummer till polis och ordningsvakter. Samtidigt tror jag att alla typer av uniformerad personal, om s det bara r stdare, kar tryggheten i tunnelbanan.
Citera
2014-03-06, 11:25
Citat:

Frutom att spra, ska mm samt anvnda i ndvrn.
Citera
2014-03-06, 17:18
Medlem
Citat:
Frutom att spra, ska mm samt anvnda i ndvrn.

Om inte jag har helt fel s r vktarens hund till ENBART fr sjlvskydd, en vktare fr allts egentligen inte spra efter folk vilket jag kan tycka r lite korkat!
Det har dock blivit inskrivet att skyddsvakter fr anvnda sina hundar till att ska freml/mnen, misstnker att detta r till mest fr att skyddsvakten skall kunna skta inpasserings kontroller vid typ krnkraftverk.
Citera
2014-03-06, 19:39
Medlem
DrBrasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Om inte jag har helt fel s r vktarens hund till ENBART fr sjlvskydd, en vktare fr allts egentligen inte spra efter folk vilket jag kan tycka r lite korkat!
Det har dock blivit inskrivet att skyddsvakter fr anvnda sina hundar till att ska freml/mnen, misstnker att detta r till mest fr att skyddsvakten skall kunna skta inpasserings kontroller vid typ krnkraftverk.
I vilken bestmmelse hittar du frbud mot att lta en hund spra folk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in