Citat:
Ursprungligen postat av kalas84
OV gjorde i vanlig ordning fel ingripande. Han var vl pvg hem och var full? Hurvida han r pundare har jag ingen anning om men herregud s aggresiva vktarna r i tunnelbannan, har sjlv rkat ut fr dom och dom r brutala, verkar tro att dom r nn form av gud. Det finns ju en anledning till att alla hatar OV och CSG.
Jahaa, man borde bara skitit i honom frsts. Visst, han var ett grnsfall men visade fortfarande tydliga tecken p att inte kunna hantera spriten utan att bli aggressiv.
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Haha! Hon bruden, Ankan eller vad fan hon heter, vad r det fr maskot? Nr hennes manliga kollega springer ifatt en kille s r hon trehundra meter bakom och flsar. Ska man vara kvinnlig polis/vakt eller ngon form av sdant yrke s ska man fan vara trnad utver det vanliga fr att kunna hlla jmna steg med sina manliga kollegor.
Finns ju mnga manliga poliser/OV/vktare som inte kan springa ens 100 meter utan att f blodsmak
Citat:
Ursprungligen postat av kalas84
Dryga as? Har sjlv rkat ut fr dom nr jag varit pvg hem frn krog/hemmafest med min tjej. Vktare r dom strsta vldsverkarna i stockholm. Varfr visar dom inte hela videon i aktuella fall?
Jag fattar inte det hr. Jag har kt tunnelbana packad mngder med gnger och aldrig haft problem med OV verhuvudtaget. Med den logik som vissa hr brukar borde jag ju ha ftt sp helt oprovocerat regelbundet av de onda vakterna, men jag har inte ens hrt talas om att ngon av mina vnner rkat ut fr det. nd ska det allts hnda hela tiden.
Nu r jag fullt medveten om att bde ABAB och piketpolisen gjorde bde det ena och det andra p ttiotalet, men verksamheten har snppts upp en hel del sedan dess..