Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Festligt, man lgger actionmusik och trissar upp frvntningarna s fort vakterna gr en liten sprngmarsch p ngra meter, sedan slutar det med i 99 % av fallen att dom kommer frsent och brken r ver, ochs vergr det till sentimental harpa musik istllet, det brjar bli trttsamt!
Vakterna r vldigt pedagogiska nr dom ska prata till folket, vore jag ordningsvakt hade jag mtt idioti och frolmpning med ironi och raljans med ett leende s att man r ursktad, jag tror att man kan f folk att lugna ner sig genom att anvnda avvpnande humor mot folk som brusat upp snarare.
Hur mycket utomeuropeiska invandrare kan man fylla upp en tunnelbana med? jag r oroad fr Stockholm...r det hr en skildring av stadsbilden ven ovan jord?.
r det strm i skenorna p tunnelbanespret?.
Ha ha vad komiskt det ska bli att hra SMR brla om sin bruna revolution utan pardon nsta vecka!.
Mina vnner som jobbade med snt hr brukade skoja ordentligt med folk.
Mnga roliga stories.
Kryllar av negrer i Stockholm sedan ett par r tillbaka, vet inte vad som hnde, misstnker att det var Sabuni som bjd i slkten eller s? ven p markytan.
Kvllar, ntter och nr det r soligt ute s kan det bli s att negerbomberexploderar.
Vissa av frorterna r ju rena rama negerlnderna numera, t.ex. Rinkeby, Akalla och andra stllen.
Som dr p Mariatorget i senaste avsnittet, ett stort negerslagsml. I stort sett varje avsnitt har ju varit olika tossiga negrer som hrjat runt. Riktigt dligt att de inte massarresterade negrerna finns ju videofilm p vad som hnder, buntband ger eller om man vill vara lite old school s finns ju alltid kedjor
S det r SMR i maskopi med Reinfeldt-Sabuni som frskt sig p en brun revolution?
Noterade att ngon frn vrt Drogforum var med i senaste avsnittet ocks.
"bara om ni har teeeveee" och han blev torterad... Fr se om han kommer in i trden och hejar?