• 4
  • 5
2017-08-25, 23:18
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbylou
Som alltid en östermalmare som lurar folk på pengar

På vilket sätt är Fredrik Paulun en "östermalmare"?
På vilket sätt lurar han folk på pengar?
Senast redigerad av trottwell 2017-08-25 kl. 23:20.
Citera
2017-09-05, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Fredrik är en affärsman precis som alla andra. Lite för pengarkåt för min smak och byter något för ofta "kostinriktning", men han är inte den värsta. Han är duktig på att följa trender och tjäna pengar på sitt kändisskap inom matindustrin. Jag förstår varför han agerar, som han gör men det är inget jag uppskattar.
Håller med. Fredrik har sedan mycket länge dragit sig tillbaka för att tjäna pengar enbart. Jag tror inte han bryr sig ett dugg om att hålla sig uppdaterad på området eller ens till sanningen. Han säljer till vanligt folk som inte har en aning ändå.
Citera
2017-09-21, 12:59
Medlem
Jag tyckte han var bra på 90-talet, han skrev ett par bra böcker om näringslära. Nu handlar det bara om att kränga kokosvatten och musli och annan skit. Helt ointressant
Citera
2024-07-29, 21:05
Medlem
Ringhals3s avatar
Vad är det för terapi med rött ljus han säljer nu?
Mumbo jumbo kan man anta!
Citera
2024-07-30, 12:57
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Vad är det för terapi med rött ljus han säljer nu?
Mumbo jumbo kan man anta!

Jag tror det började som en del av behandling mot naturligt håravfall och hudbehandling, som senare hävdats kunna behandla allt från artrit till parkinsons.

Jag började se "light therapy" (i detta fallet rött ljus) hyllas inom functional patterns sekten för kanske 5-7 år sedan.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in