2012-01-08, 03:10
Medlem
slamess avatar
Nej han hade absolut ingen brottning alls. Visste inte om att dom brjat snda premlims s sg bara sista tv ronderna men vart inte imponerad alls. Snubben han mtte var dock lika underhllande som Fitch s frgan r om Strikeforce r s intresserad av han.

Spng var ju helt klert det person som var nrmast att avslja och fick in mest slag men hans takedown defense var helt vrdelst.
Citera
2012-01-08, 04:15
Bannlyst
'''
Senast redigerad av PieterBruegel 2012-01-08 kl. 04:21.
Citera
2012-01-08, 04:31
Medlem
makrillitomatsass avatar
Den dr Spng mste brutalt frbttra med sitt TDD, uruselt! Sen skulle han kalla sig Spong istllet fr Spang fr ett tminstone fonetiskt korrekt uttal av namnet.
Hur hamnade han i Strikeforce frresten? kte han ver till USA p vinst och frlust med tomma fickor och harvade runt p smgalor? J-Sect MMA och One Kick's Gym trnar han p enligt Sherdog men jag hittar knappt ntt om dessa gymmen p ntet frutom att Marvin Eastman trnar p J-sect. Nn som vet?
Citera
2012-01-08, 13:02
Medlem
CarlitoBrigantes avatar
Maincardet levererade underhllning som vntat.

King Mo vann enkelt, han var smart och insg att han inte r en boxare och krde hrd gnp. Fattar inte varfr domare stllde dem upp i frsta ronden.

Lawler levererade ett perfekt svar efter att ha blivit knad i huvudet p marken. Finns inte mycket mer att sga om den matchen. Hade de inte blivit uppstllda efter det dr knet s kndes det som om det kunde ha blivit en jobbig kvll fr Lawler.

Fattar inte riktigt varfr Jardine var i en titelmatch och det kommer knappast att hnda igen. Han har blivit knockad lite fr mnga gnger fr att det ska vara hlsosamt, knns som han borde vervga en annan karrir.
Citera
2012-01-08, 18:16
Medlem
Moffegrevs avatar
Shit vilken usel gala. Strikeforce har verkligen sjunkit rejlt i kvalitet sedan ufcs kp.
Citera
2012-01-08, 21:30
Bannlyst
Strikeforce var bttre innan Zuffa kpte dom. Hr r matcherna fr dem som missade galan..

http://www.global-mma.com/t562-strik...ne-videos#7058
Citera
2012-01-08, 21:58
Medlem
lulz123s avatar
De hller ju precis samma kvalit som frut. Lika enkelt att f titelmatcher d som nu.. Jardine

Hller med Mo Lawal om att den dr domaren borde f g en match mot Chris Manborg och f knna p ett sent stopp.
Citera
2012-01-08, 23:57
Medlem
Helt otroligt hur Jardine ens kunde f en titelfight. Men s r det. Vet inte om Rockhold r s bra eller om Jardine r s dlig. Annars var galan riktigt trkig...
Citera
2012-01-09, 00:29
Medlem
Gillar Strikeforce ringen mer n den i UFC och att de zoomar in lite mer under matcherna s de som fightas kommer nrmare. Vldigt bra. Annars tycker jag inte detta var en hjdargala. Hoppades p Jardine, men han visade att han inte platsar i en titelmatch.

Mest strde jag mig vl mest p kommentatorerna. De verspelar s hrt och sger s mycket dumt. Vet inte vad Mauro Ranallo har gjort med huvudet, men han kan lika vl tr en kondom p toppen fr det kan inte se mer dumt ut n vad det gr nu.
Citera
2012-01-09, 00:31
Medlem
CarlitoBrigantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Helt otroligt hur Jardine ens kunde f en titelfight. Men s r det. Vet inte om Rockhold r s bra eller om Jardine r s dlig. Annars var galan riktigt trkig...

Rockhold lr f mta Tim Kennedy, en av f matcher som kan vara vrda ngot.

Tyckte inte galan var s trkig ven om vissa matcher stank. Eller trkig och trkig, det var ju missmatches (som brukligt i Strikeforce) s man visste vad som skulle hnda. Det kanske inte r s dr jttekul att f se folk som inte har en chans f stryk...
Citera
2012-01-09, 00:31
Medlem
CarlitoBrigantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Gillar Strikeforce ringen mer n den i UFC och att de zoomar in lite mer under matcherna s de som fightas kommer nrmare. Vldigt bra. Annars tycker jag inte detta var en hjdargala. Hoppades p Jardine, men han visade att han inte platsar i en titelmatch.

Mest strde jag mig vl mest p kommentatorerna. De verspelar s hrt och sger s mycket dumt. Vet inte vad Mauro Ranallo har gjort med huvudet, men han kan lika vl tr en kondom p toppen fr det kan inte se mer dumt ut n vad det gr nu.

Shamrock r ju helt vrdels, fattar inte varfr de har honom kvar.
Citera
2012-01-09, 00:48
Medlem
skillnads avatar
Bsta med galan:

1. Hon som intervjuar
2. Hon som intervjuar.
3. Nr hon som intevjuar, intervjuar Mischa Tate.

Tycker ven boxnings anouncern (glm namnet) borde ta ver frn den trttsamme skrikhalsen i UFC (glmt namnet).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in