Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Gillar Strikeforce ringen mer n den i UFC och att de zoomar in lite mer under matcherna s de som fightas kommer nrmare. Vldigt bra. Annars tycker jag inte detta var en hjdargala. Hoppades p Jardine, men han visade att han inte platsar i en titelmatch.
Mest strde jag mig vl mest p kommentatorerna. De verspelar s hrt och sger s mycket dumt. Vet inte vad Mauro Ranallo har gjort med huvudet, men han kan lika vl tr en kondom p toppen fr det kan inte se mer dumt ut n vad det gr nu.
Jag tycker Strikeforce har blivit smre med tiden. Jag har aldrig gillat deras kommentatorer och speciellt inte Ranallo. Skrattade t honom i brjan fr han ser verkligen inte ut att platsa i sdana sammanhang. Kanske han rakade av sig hret fr att han trodde det skulle f honom att passa in bttre? Men det blev bara nnu mer komiskt d. Sttet han pratar p r ocks ganska kul. Man ser verkligen hur han anstrnger sig fr att f till en lite mrkare rst.
Angende titelmatchen.
Jardine har jag alltid haft svrt fr. Hans stil r s udda att det mest verkar vara ren tur om han fr in en knock eftersom mtstndaren inte fattar vad som hnder. Det ser ju lite kul ut ibland nr han krummar ihop sig och skickar ivg ett ben och tv slag samtidigt. Ibland ser det lite panikartat ut. Nej, han har enligt mig aldrig platsat och mest lyckats hlla sig kvar genom att f in vissa lyckoslag.