2009-12-24, 08:25
Medlem
TheRockerss avatar
Slammy awards

Citera
2009-12-24, 10:41
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRockers
Slammy awards

Jo jag tror nog det.

Citera
2009-12-24, 12:58
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEducatedFool
Apropå ingenting

Ni vet videon som visas varje gång innan ett avsnitt av WWE, där de visar gamla wrestlers från 70-80-talet, sen lite från 90-talet och till nutid och så...

Är det bara jag som har märkt att de bytte ut "Hulkamania is running wild" till "Everybody's got a price"?

Märkte jag faktiskt inte. Men det finns en sak i slutet av det lilla intro-klippet som jag stör mig på. Det är när J.R säger nånting i stil med "If not the world is watching" eller "The whole world is watching" Vad fan säger han? Har aldrig fattat !!?

Angående slammy awards påståendet, så kanske de vill gör det på samma sätt som Shawn Michaels gjorde mot Ric Flair.
Citera
2009-12-24, 23:49
Medlem
Goodwrenchs avatar
Dx mot Hart dynasty imorgon om tag team titlarna, hur går det tror ni?
Är det bara jag som börjar tröttna på DX? Just nu är det ju bara samma saker om och om igen, och hela grejen med Dx och Hornswaggle är ju löjlig!

GOD JUL
Citera
2009-12-24, 23:56
Medlem
talip_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodwrench
Dx mot Hart dynasty imorgon om tag team titlarna, hur går det tror ni?
Är det bara jag som börjar tröttna på DX? Just nu är det ju bara samma saker om och om igen, och hela grejen med Dx och Hornswaggle är ju löjlig!

GOD JUL

Det är mycket som måste bort. Hornswaggle, guesthost skiten, DX alla jävla produktreklamförsök och alla löjliga sketcher som Chis Masters tuttdans.
Citera
2009-12-24, 23:59
Medlem
Goodwrenchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talip_k
Det är mycket som måste bort. Hornswaggle, guesthost skiten, DX alla jävla produktreklamförsök och alla löjliga sketcher som Chis Masters tuttdans.

Ja WWE har inte varit lika bra sen dom började med "familjevänligt" . Ge oss tillbaka the attitude era!
Citera
2009-12-25, 00:58
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ja WWE har inte varit lika bra sen dom började med "familjevänligt" . Ge oss tillbaka the attitude era!

Tycker inte heller om deras program har blivit PG, det märkte man inte minst i matchen mellan Christian och Shelton Benjamin på TLC
Christian slår upp ett jack i pannan och börjar blöda, de pausar matchen för att en kille ska rusa fram och torka bort blodet och sen göra rent skiten medans publiken skriker: We want blood.
Samma sak hände i någon match med John Cena för ett tag sedan.

Nog för att vi kan klara oss utan storylines som när Mae Young födde en hand som Mark Henry var fader till.
Eller fejden mellan HHH och Kane som slutade med Katie Vick incidenten.

men nu har de ändrat namn på Cenas avslutare och säkert en massa saker som jag har glömt/förträngt
Citera
2009-12-25, 01:06
Medlem
Goodwrenchs avatar
Ja, ska bli kul att se om TNA kan konkurera med WWe på allvar i framtiden. dom har ju Hogan nu, det kan väl gå på 2 sätt.
Antingen sänker han dom eller höjer dom. WWE skulle nog kunna bli lite bättre om det fanns konkurrens.
Citera
2009-12-25, 02:17
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ja, ska bli kul att se om TNA kan konkurera med WWe på allvar i framtiden. dom har ju Hogan nu, det kan väl gå på 2 sätt.
Antingen sänker han dom eller höjer dom. WWE skulle nog kunna bli lite bättre om det fanns konkurrens.

Tror att TNA:s ratings kommer att vara ganska höga under de första veckorna för att sen sakta men säkert krypa nedåt igen.

Hulk Hogan får ju iallafall anstränga sig lite nu när TNA går head to head mot WWE den 4:e januari, ryktas ju om att Bret Hart ska göra comeback då ( inte som wrestler)
Men eftersom att Hogan inte kommer att wrestlas speciellt mycket så kommer nog intresset att dö ut ganska snabbt.
Visst de kan ta in en massa avdankade wrestlers som Ric Flair,Nasty Boys,Brutus Beefcake,Sid, Scott Hall osv..
Men det TNA är kända för är fart och spotmatcher, inte restholds och en massa chops
Citera
2009-12-25, 07:38
Medlem
TheRockerss avatar
Citat:

Hogan är som sagt inget längre, om Hulk Hogan är TNA´s starkaste vapen i konkurrensen mot WWE så kan jag säga att dom redan kommer förlora. Vad är Hogan mot stora namn som Undertaker, Shawn Michaels, Triple H och John Cena (även om ni inte gillar honom så kan man inte förneka att han är riktigt stor), Hogan förmår inget mot någon av dom längre.
Citera
2009-12-25, 12:53
Medlem
Jävligt sent svar, jag vet, men angående Sheamus på TLC:
Så allt gick nog som planerat!

Jävligt pepp inför Royal Rumble nu, har alltid varit min favorit-PPV! Vem tror ni tar hem stöket?
Citera
2009-12-26, 02:06
Medlem
Mr-andersons avatar
Såg tna final resolution och kan säga det att, det var en jävligt grym main event... De andra matcherna också. Big up för TNA de förtjänar verkligen mer rampljus än WWE barnvänliga skit som pågår atm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in