2013-06-25, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebbydarko
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in guerrilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

haha vartifrån har du kopierat texten ifrån?
Citera
2013-06-25, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
haha vartifrån har du kopierat texten ifrån?

http://knowyourmeme.com/memes/navy-seal-copypasta

Raw om 25 min, ska du kolla livestream?
Citera
2013-06-25, 02:58
Bannlyst
Alberto Del Boring vs Y2Gay just nu, fan var tråkigt.
Citera
2013-06-25, 03:16
Bannlyst
Vem ska köpa nya WWE2K14? XD
Citera
2013-06-25, 04:48
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Angående RVD, här är hans Teve-debut tillsammans med Million Dollar Man från 1987.

http://www.youtube.com/watch?v=EXCy4...layer_embedded
RVD kunde ha blivit världens störste brottare 2006 om han spelat sina kort på rätt sätt men åkte fast för att ha rökt på i en bil tillsammans med Sabu.
Citera
2013-06-25, 14:14
Medlem
Citat:
HAHA är du 12?!?!? precis kollat på Wrestling?!?!? vet du ens vilka det är jag nämnde?1?! HAHAHAHAHA

Vi snackar nutid.
Citera
2013-06-25, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Vi snackar nutid.

precis ingen av de han nämnde är aktiva förutom randy boreton och han är washed up. hhh, taker och rock är ju bara part timers och de suger nu, kanske inte taker, men hhh och rock suger så hårt. jag hatar triple h med passion!
Citera
2013-06-25, 16:06
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Brock går på steroider med! han har blivit tagen med HGH! och tror han är starkare än Overeem!
Nu är jag inte så jätteinsatt i just WWE, men finns det verkligen någon där som inte trycker, eller har tryckt, steroider?
Citera
2013-06-25, 16:51
Medlem
LexComs avatar
Faktum kvarstår... WWE = Fake. Vi pratar om låtsasbrottning med uppgjorda matcher. Du behöver inte vara en särskilt duktig brottare, BJJ kille, kickers eller vad det nu är för att kunna få det att se bra ut uppe i ringen.

Jag har sett ett par trådar tidigare om vem som skulle vinna i en fight mellan en WWE snubbe och en MMA snubbe i en riktig fight och utgången av en sådan match är lika given som frågan är dum.
Citera
2013-06-25, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LexCom
Faktum kvarstår... WWE = Fake. Vi pratar om låtsasbrottning med uppgjorda matcher. Du behöver inte vara en särskilt duktig brottare, BJJ kille, kickers eller vad det nu är för att kunna få det att se bra ut uppe i ringen.

Jag har sett ett par trådar tidigare om vem som skulle vinna i en fight mellan en WWE snubbe och en MMA snubbe i en riktig fight och utgången av en sådan match är lika given som frågan är dum.

Det där är som att säga att en film är fake. Det är inte alls fejk, om WWE hade påstått att de är en fighting organization då hade det såklart varit fejk, men det har de aldrig påstått. Wrestling är precis som filmer, det är skådespeleri, ingen har sagt annat förutom idioter som dig som alltid säger att WWE är fake. Du kan lika gärna gå till en film forum och snacka skit om hur fejk filmer är.
Senast redigerad av sebbydarko 2013-06-25 kl. 17:11.
Citera
2013-06-25, 17:34
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Vem ska köpa nya WWE2K14? XD

Enligt trailern så ser allting ut likadant som föregångaren. Tyvärr är väl det inget positivt eftersom det kändes som att spelet varifrån 2005 eller liknande när jag testspelade det.

Horribel grafik förresten.

Citat:
Ursprungligen postat av braveh
RVD kunde ha blivit världens störste brottare 2006 om han spelat sina kort på rätt sätt men åkte fast för att ha rökt på i en bil tillsammans med Sabu.

Att dem var så hårda med sådant samtidigt som man ser brottare som bara måste ha gått eller går på steroider.
Citera
2013-06-26, 00:38
Medlem
LexComs avatar
Citat:
Det där är som att säga att en film är fake. Det är inte alls fejk, om WWE hade påstått att de är en fighting organization då hade det såklart varit fejk, men det har de aldrig påstått. Wrestling är precis som filmer, det är skådespeleri, ingen har sagt annat förutom idioter som dig som alltid säger att WWE är fake. Du kan lika gärna gå till en film forum och snacka skit om hur fejk filmer är.

Du kopplade inte min poäng där va? Du drog själv parallellen med filmens värld. Är det ens någon under 12 år som skulle ställa frågan om vem som skulle vinna en fight mellan Van Damme & Jon Jones??

Det är på den nivån du lagt dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in