2021-10-02, 15:50
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
Och du kan höra Tony Schiavone göra fejkad, humoristisk, play-by-play om hur hans feta hustru invaderar ringen och jagar en twinkie i slutet av några avsnitt av hans podcast, som har tusen gånger mer inlevelse och energi än de flesta kommentatorer. Det är som om han slår på en strömbrytare och blir en helt annan person i "kommentator-mode", än den stentråkige figur han annars är i resten av podcasten...

https://cumuluspodcastnetwork.com/po...happened-when/

Tony brydde sig aldrig om Wrestling det har han själv erkänt
Citera
2021-10-02, 18:11
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Tony brydde sig aldrig om Wrestling det har han själv erkänt

Han brydde sig om wrestling tillräckligt mycket för att göra en karriär av det från början av 1980-talet...

https://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Schiavone
Citera
2021-10-03, 11:42
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:

Han brydde sig om wrestling tillräckligt mycket för att göra en karriär av det från början av 1980-talet...

Fake it til you make it
Citera
2021-10-03, 12:30
Medlem
bravehs avatar
Citat:

Citat:
Fake it til you make it
När Nitro var som störst 97-98 så fick man alltid känslan av att det var ett stort evenemang och det var varje måndag! Ni kan ju titta på gamla klipp. Då var Schiavone och Hennan kommentatorer. Den känslan får man knappt av Wrestlemania nuförtiden och inte alls av AEW.
Citera
2021-10-04, 12:20
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Fake it til you make it

Citat:
ESPN.com: How did you become a wrestling fan?

Tony Schiavone: I started watching it in the mid-1970s when I was in Virginia. My father passed away in the summer of 1974, so it was just my mom and I. My aunt and uncle lived three doors down from us. My Uncle John loved Championship Wrestling from Florida and he got me into watching that show. He would always tell me, "One of these days I'm going to see you on TV." Sadly, he died only a month before my first appearance on television, so Uncle John never did get to see me on the air.

I then became a gigantic fan of Mid-Atlantic Championship Wrestling. I not only watched it on television but also spent a lot of money going to events. I used to sometimes say, "Hey Mom, I'm going to go out, I'll be late, don't wait up for me, go to bed." She thought I was just going to town or run around Craigsville or something -- and I would drive to Greensboro, which is three hours away, and see an event.

https://www.espn.com/wwe/story/_/id/...poking-eye-out
Citera
2022-01-29, 23:05
Medlem
Zvazis avatar
Jag har inte sett på WWE sedan juli förra året. Det har blivit så dåligt men jag fick reda på att ikväll är Royal Rumble. Jag är inget stort fan av WWE just nu men de är alltid kul att se på Royal Rumble.

Vem kommer vinna?
Citera
2022-01-30, 05:58
Medlem
Zvazis avatar
Det här kan nog vara ett av de sämsta Royal Rumble jag har sett på. Fan vad jag har slösat min tid, jag kommer nog aldrig att se WWE igen
Citera
2022-01-31, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Det här kan nog vara ett av de sämsta Royal Rumble jag har sett på. Fan vad jag har slösat min tid, jag kommer nog aldrig att se WWE igen

Kan inte annat än att hålla med.

Citera
2022-01-31, 07:08
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Jag hörde att årets Royal Rumble blev en flopp men Brock Lesnar vs Bobby Lashley borde väl ändå levererat?
Citera
2022-02-04, 20:18
Medlem
Jag har skaffat wwe network och upptäckte att raw och smackdown sänds med en månads fördröjning. Finns det någon streamingtjänst utan vpn som gör att det går att se dessa i Sverige

Annars får jag nöja mig med att kolla alla ppv sedan 1985
Citera
2022-02-04, 21:51
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Jag hörde att årets Royal Rumble blev en flopp men Brock Lesnar vs Bobby Lashley borde väl ändå levererat?
Jag tycker alltid att Royal Rumble-matchen är lika kul så har svårt att kalla den en flopp men hade hoppats på en rejäl överraskning som tex. Cody Rhodes eller Tyson Fury så där blev det en besvikelse.

Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag har skaffat wwe network och upptäckte att raw och smackdown sänds med en månads fördröjning. Finns det någon streamingtjänst utan vpn som gör att det går att se dessa i Sverige

Annars får jag nöja mig med att kolla alla ppv sedan 1985
Hela Smackdown-avsnitt kan du se gratis på youtube, Raw-avsnitten verkar vara något nedklippta men tror inte du missar något speciellt.
Citera
2022-03-05, 11:41
Medlem
It was funny when Hornswoggle mocked Taker by dressing up like him
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här