• 1
  • 2
2012-01-13, 00:52
Medlem
Swagnificents avatar
Tjena, sitter och tänkte mecka ihop en agent, har då en jävligt snabb fråga som jag inte misstänker finns. Kan man ha vanligt ciggfilter i samband när det är haze och ändå få samma effekt? Eller ska jag rulla en roach? MVH
Citera
2012-01-13, 00:58
Medlem
Cloudeds avatar
Rulla en roach.
Citera
2012-01-13, 01:05
Medlem
jag skulle kört cigfilter. vill du inte att folk ska se dig röka rekommenderar jag d
Citera
2012-01-13, 01:07
Medlem
Swagnificents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpInCs
jag skulle kört cigfilter. vill du inte att folk ska se dig röka rekommenderar jag d

Blir det samma effekt ändå? För jag menar, röker man en cigarett får man ju i sig nikotin, man borde ju få i sig de stygga kemikalierna också, eller?
Citera
2012-01-13, 01:07
Medlem
Citat:
jajuste, det var inte frågan.. lite seg efter min nattrunda heh!
iallafall, du borde få i dig tillräckligt för att bli skön på cigfilter. har provat själv flera gånger själv o d funkar lika bra(nästan)
Citera
2012-01-13, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swagnificent
Blir det samma effekt ändå? För jag menar, röker man en cigarett får man ju i sig nikotin, man borde ju få i sig de stygga kemikalierna också, eller?
kemikalier? u loost me there bro
Citera
2012-01-13, 01:09
Medlem
Swagnificents avatar
Citat:
kemikalier? u loost me there bro

Är inte haze kemikalier? ;o
Citera
2012-01-13, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swagnificent
Är inte haze kemikalier? ;o
haha, shit.. trodde du snacka weed haha:P
Citera
2012-01-13, 01:14
Medlem
Swagnificents avatar
Citat:
haha, shit.. trodde du snacka weed haha:P

Haha jag tänkte väl För jag har hört att det blir sämre effekt på weed, just därför man rullar en roach antar jag för att det blir bättre effekt, men jag tänkte att med haze kanske det inte gör ngn större skillnad ;o
Citera
2012-01-13, 01:24
Medlem
Ali-Babas avatar
bättre att du gör eget filter skillnaden är att du får vika roachen nån gång mer så den fyller ciggen fint, men de tror ja du fattar va ? kickar inte alls lika med cigg filter, det är fakta. Är ju smak sak.
Är det den nya sorten du har? Mvh
Citera
2012-01-13, 01:25
Medlem
Swagnificents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
bättre att du gör eget filter skillnaden är att du får vika roachen nån gång mer så den fyller ciggen fint, men de tror ja du fattar va ? kickar inte alls lika med cigg filter, det är fakta. Är ju smak sak.
Är det den nya sorten du har? Mvh

Jag köpte den från en sida som cirkulerar väldigt mycket med en "ny rökmix" , jag tror du förstår vilken sida jag menar.
Citera
2012-01-13, 01:42
Medlem
purj0ns avatar
Ta en nål och stick något hål eller två i filtret så lär det ju bli lite mer krut i den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in