2012-01-17, 00:22
Medlem
Tjenare FB var precis och köttade och skiten var hård som sten. Tog typ en halvtimme. Anyways så känns det som vad jag tror att det känns att blivit knullad i röven lite för våldsamt.
Svider som fan och jag försöker sova. Vad hände med min lilla rumpa? Varit med om detta själva?
Citera
2012-01-17, 00:25
Medlem
Kusinen5s avatar
Det kan bero på maten du ätit?
Kanske ätit mycket nötter med skal?
Det går över ska du se, annars lägger du tvål/glidmedel på fingret o kör in den i röven in och ut ett par gånger sen så ska det bara glida ner ? TROLLLL, men försök! :P
Citera
2012-01-17, 00:27
Medlem
gurkskals avatar
jag har! sket sönder rövhålet så det sprack, fick åka till akuten. är seriös alltså
ta det lugnt med din stjärt! köp massa magmedicin o ät linfrön o bönor så att du blir lös o go i magen istället, samt köp xyloproct på apoteket o smörj in ditt anus med innan du bajsar
Citera
2012-01-17, 00:30
Medlem
Jag trollar fan inte. kan canna gör magen hård?
Jag har ätit en del chips,godis, kött, chokladpudding, cheescake, mackor med fullkorn i(Där har vi det kom på det när jag skrev. men det svider som fean.

Edit:
Hur kommer man på att ha analsex? Första idioterna som utförde denna akt av rumpförnedring borde ha tipsat resterande gruppen av infödingarna att det inte var en bra idé.
Ps. Trodde jag skulle få en red sock Ds.
Senast redigerad av MrChildMolester 2012-01-17 kl. 00:36.
Citera
2012-01-17, 00:44
Medlem
komplett92s avatar
Man fattar inte vad du skriver!
Citera
2012-01-17, 01:09
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChildMolester
Jag har ätit en del chips,godis, kött, chokladpudding, cheescake, mackor med fullkorn

där har vi det! ät mer frukt, grönt o fibrer istället

Citat:
Ursprungligen postat av MrChildMolester
Hur kommer man på att ha analsex? Första idioterna som utförde denna akt av rumpförnedring borde ha tipsat resterande gruppen av infödingarna att det inte var en bra idé.

riktigt bra fråga om man bortser från att mäns prostata sitter där
Citera
2012-01-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komplett92
Man fattar inte vad du skriver!
Vad är det du inte förstår? Det är inte direkt en fråga angående kvantfysik.
Citera
2012-01-17, 17:10
Medlem
lithionits avatar
om du är akut förstoppad så köp laxoberaldroppar på apoteket och ta på kvällen, det mjukar upp och rensar tarmen.

Laktulos är en bra medicin som man dricker som förebyggande mot förstoppning, för mycket fibrer kan vara dåligt för matsmältningen. leda till "proppar" om man inte dricker rikligt med vätska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in