Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 3
  • 4
2012-03-04, 16:10
Medlem
stolpsk0tts avatar
Jag har aldrig testat någonting värre än hasch, men detta får mig fan att bli sugen att testa! Fast nu är jag så feg av mig så jag skulle aldrig våga köpa något sånt här eftersom jag inte vill åka fast och bli inspärrad

Aja, riktigt bra skrivet iallafall!
Citera
2012-03-04, 16:29
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Ett kolsvart rum. Det får inte vara något ljus igång alls, för det stör ruset enligt mig. Dock så bör du ha tillgång till att kunna tända en lampa enkelt om du behöver stiga upp ur sängen eller liknande.

Ambient/psykologisk musik. Filmmusik fungerar också. Artister som Sigur Ros, Shpongle, Carbon Based Lifeforms eller liknande brukar passa bra. Kolla in den stora musiktråden för MXE-trippar så hittar du säkerligen sådant du tycker passar bra!

Förbered noga med set and setting. Bädda sängen i förväg. Städa undan störningsmoment och gör det enkelt för dig att komma igenom rum/lägenhet/hus utan att kunna skada dig eller omgivningen.

Ta en dos på 30-40mg först och fyll på efter behov!

Happy tripping!
vad tyker du om att ta mxe som första hallucinogen? har endast testat cb innan.
Citera
2012-03-04, 16:33
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Jag har aldrig testat någonting värre än hasch, men detta får mig fan att bli sugen att testa! Fast nu är jag så feg av mig så jag skulle aldrig våga köpa något sånt här eftersom jag inte vill åka fast och bli inspärrad

Haha, sådan var jag med förr men det gick över för mig! Du kan ju hoppas att samma händer för dig?

Tack btw!

Citat:
Ursprungligen postat av cretek
vad tyker du om att ta mxe som första hallucinogen? har endast testat cb innan.

Det fungerar om du planerar väl och inte tar en monsterdos. Ta 35-50mg som max så blir du inte helt borta men ändå flyter iväg lite!
Citera
2012-03-04, 17:04
Medlem
misanthropias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt

Köp medans det är lagligt!
Citera
2013-04-28, 22:20
Medlem
Sjograss avatar
Så lustigt att jag blev lite svettig och kände mig sådär nervöst illa till mods som jag brukar känna några timmar innan det är dags för intag, av att läsa dina trippförberedelser som på många sätt liknar mina egna "ritualer". Gillar dina rapporter, alltid detaljerat och välskrivet.

Jag saknar verkligen Mxe som förstärkare och komplement till andra droger. Tog själv liknande doser, men blev inte ens nära lika "trippad" som du beskriver, då jag tog enbart Mxe slutade det ofta med att jag bara satt på sängkanten och inte visste vad fan jag skulle göra, eller borde göra. När jag låg ner kunde jag göra hundra bakåtvolter och det var intressant att uppleva att man är större än rummet man befinner sig i, men jag kom aldrig iväg till andra världar på enbart Mxe, och jag fann aldrig något terapeutiskt värde som hos tryptaminer/fenetylaminer.
Citera
2013-05-06, 23:21
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Så lustigt att jag blev lite svettig och kände mig sådär nervöst illa till mods som jag brukar känna några timmar innan det är dags för intag, av att läsa dina trippförberedelser som på många sätt liknar mina egna "ritualer". Gillar dina rapporter, alltid detaljerat och välskrivet.

Jag saknar verkligen Mxe som förstärkare och komplement till andra droger. Tog själv liknande doser, men blev inte ens nära lika "trippad" som du beskriver, då jag tog enbart Mxe slutade det ofta med att jag bara satt på sängkanten och inte visste vad fan jag skulle göra, eller borde göra. När jag låg ner kunde jag göra hundra bakåtvolter och det var intressant att uppleva att man är större än rummet man befinner sig i, men jag kom aldrig iväg till andra världar på enbart Mxe, och jag fann aldrig något terapeutiskt värde som hos tryptaminer/fenetylaminer.

Tack som tusan för responsen! Det glädjer mig att läsa att du uppskattar mina berättelser.

Jag tror att jag är överkänslig mot många droger. Det känns som det i alla fall. Både när det kommer till metoxetamin, 3-ho-pcp, LSB och andra droger. Jag behöver ofta mycket mindre doser än vad andra verkar behöva och blir trots det förbannat borta. Det är samma på alkohol. Jag klarar mig gott på fem starköl och blir snorfull, kräks efter en stund och vaknar bakfull. Detta även om jag dricker under flera timmar.

Således blir det billigt för mig att bruka droger. Det enda jag har hög tolerans för nu är kodein, där jag stundtals går uppemot 700 milligram för att få ett rus, vilket är drygt 25 tabletter ifall vi talar 30 milligrammare. Andra droger får jag alltid galna rus på även vid låga doser. Haha, det är samma med nikotin. Jag har rökt i fyra år snart och snusat i tre, men håller jag uppe fem, sex timmar från nikotinet får jag nikotinkick av en cigarett.

Återigen, tack för ditt inlägg! Det glädjer mig att läsa.
Citera
2013-05-07, 12:23
Medlem
daMaZs avatar
Bra skrivet. Väldigt intressant!
Citera
2013-05-10, 15:02
Medlem
mindwalkers avatar
skön rapport, fan vad jag saknar denna substans, helt underbara i alla lägen, kanske inte på fyllan och polarn linar upp det som vaket :>
Citera
2013-05-10, 16:06
Medlem
Kavalleristens avatar
Nice rapport! Väldigt intressant att läsa. Du skriver väldigt bra! 5/5
Citera
2013-05-11, 02:14
Medlem
Väldigt, väldigt bra rapport. Fick verkligen en inblick hur pass långt bort MXE kan ta en.

Var du nojig innan trippen? Verkar ju skilja en del från svamp och substanser som denna. Var du beredd på att få en så stor resa?
Citera
2013-05-11, 02:46
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daMaZ
Bra skrivet. Väldigt intressant!

Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker
skön rapport, fan vad jag saknar denna substans, helt underbara i alla lägen, kanske inte på fyllan och polarn linar upp det som vaket :>

Tack så jättemycket båda två!

Haha, ja, metoxetamin passade fan nästan överallt!

Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Väldigt, väldigt bra rapport. Fick verkligen en inblick hur pass långt bort MXE kan ta en.

Var du nojig innan trippen? Verkar ju skilja en del från svamp och substanser som denna. Var du beredd på att få en så stor resa?

Tack så oerhört mycket. Jag blir väldigt glad av att höra att du gillar den så mycket.

Nej, jag var inte ett dugg nojig. Inte under trippen heller. Dissociativa har en tendens till att verkligen få en att "skit samma, jag är redo att dö nu". Därav älskar jag verkligen denna typ av droger.

Jag var inte beredd på att få en sådan sjuk resa, men jag älskade varje sekund av den. Metoxetamin är min nästfavorita drog. 3-MMC är min absoluta favorit, men metoxetamin kommer tätt efter. Hade jag fått välja två droger att bruka resten av mitt liv hade det blivit 3-MMC och metoxetamin, helt klart.

Återigen, tack för ditt inlägg.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in