Citat:
Ursprungligen postat av
matrixxx
Har 2 frågor som jag gärna hade uppskattat svar på!
Om man kör för mkt testo jämfört med tren i dosen blir effekten av tren inte lika stark då? Har läst runt lite på Amerikanska forum främst att testot bör ligga på samma dos som trennet ev mindre.
Har legat på 800 mg av testot o endast 300 trennet tänker att ja sänker testot t 500 o ökar trennet t 400?
Andra frågan fick utskrivet sobril mot tillfälliga ångestattacker men vågar inte använda det med allt jag hört att den kombinationen inte är bra?
Mvh
Jag körde ration tren a 210mg ew och testo c 600 ew och fick sjuka resultat och minimalt med bieffekter.
Vet att jag också läste samma som dig på någpt forum. Anledningen är väl att testo och tren slåss om samma receptorer sen var det något med mindre biverkningar. Jag tänker såhär att lägg inte så stor vikt i vad andra tycker är sweet spot utan prova dig fram. Ett upplägg funkar på en person medans ett helt annat på någon annan.
Jag personligen hade tagit min sobril om jag vart du. Det verkar som att du behöver dem. Man ska ju inte missbruka benso ihop med steroider men följer man läkarens ordination och inte blir en benso zombie som inte minns vad man gör så är det lugnt. Dessutom är sobril så pass milt så det är riskfritt i min mening.
Jag käkade imovan vissa dagar under min kur (är dock inte benso men snarlika) och jag blev inte aggressiv tvärtom det dödade min Ångest och jag fick sömnen jag behöver för att kontrollera mitt humör😁