2008-05-23, 21:15
jag måste säga att det är många här inne som överdriver som fan om bieffekterna på trenbolon A.
Jag har kört på trenbolon och kör nu på trenbolon A och har aldrig fått nå merkvärdiga bieffekter, som skilljer sig från te.x testo ( ryska raketen) dubbel decca, dbol,eller någon av dom aas...
( PRATAR ENDAS AV EGNA ERFARENHETER)
Ah man får STOR slitage på leder för att man ökar så otroligt i styrka.
Men där kommer feelingen in, om man går på det så böhöver man ju inte köra 1mr på varje träning.
Man kan köra lite lättare och lite mer reps.
Mina biverkningar som jag har fått är : tappad sexlust, humörsvängningar, lite lite ackne, mest kvisler.och ont i leder..
Men resterande som alla vill få fram om trennarna, som att man tappar en jävla massa hår oavsätt om man har anlag eller inte, stämmer då inte in på mig. jag använder Proscar också ska jag nämna för att bromsa in bieffekter...
sen är det så här också, man ska inte preppa om man är under 25 tycker jag..
man har så mycket testo i kroppen så det räcker och blir över..
Om man nu ska göra det endå, så ska man nog inte springa på trenbolon på engång, för den är jävulsk stark.. det är ingen lek att trycka en massa AAS..
Trenbolon funkar otroligt bra om man ska deffa och behålla sin massa man har..
och även om man ska bulka!
Sen gäller det ju också hur mycket man trycker...
Detta utalande är baserat på egna erfarenheter och gäller inte för alla människor..
Bieffekter är OLIKA för olika individer.
Men jag har haft tur..
ps. jag gör alltid en kropps analys 8 veckor efter varje kur.
jag lämnar blodprov och kollar mina lever och njurvärden....
Jag har kört på trenbolon och kör nu på trenbolon A och har aldrig fått nå merkvärdiga bieffekter, som skilljer sig från te.x testo ( ryska raketen) dubbel decca, dbol,eller någon av dom aas...
( PRATAR ENDAS AV EGNA ERFARENHETER)
Ah man får STOR slitage på leder för att man ökar så otroligt i styrka.
Men där kommer feelingen in, om man går på det så böhöver man ju inte köra 1mr på varje träning.
Man kan köra lite lättare och lite mer reps.
Mina biverkningar som jag har fått är : tappad sexlust, humörsvängningar, lite lite ackne, mest kvisler.och ont i leder..
Men resterande som alla vill få fram om trennarna, som att man tappar en jävla massa hår oavsätt om man har anlag eller inte, stämmer då inte in på mig. jag använder Proscar också ska jag nämna för att bromsa in bieffekter...
sen är det så här också, man ska inte preppa om man är under 25 tycker jag..
man har så mycket testo i kroppen så det räcker och blir över..
Om man nu ska göra det endå, så ska man nog inte springa på trenbolon på engång, för den är jävulsk stark.. det är ingen lek att trycka en massa AAS..
Trenbolon funkar otroligt bra om man ska deffa och behålla sin massa man har..
och även om man ska bulka!
Sen gäller det ju också hur mycket man trycker...
Detta utalande är baserat på egna erfarenheter och gäller inte för alla människor..
Bieffekter är OLIKA för olika individer.
Men jag har haft tur..
ps. jag gör alltid en kropps analys 8 veckor efter varje kur.
jag lämnar blodprov och kollar mina lever och njurvärden....