2012-01-21, 20:52
Hej, hall alla flashbackare!
P mndag startar jag min jungrufrd med DNP, gr det av lika delar nyfikenhet som snabb viktminskning. Kommer kra en 400 mg 14 d, alternativt 400 mg 10 d och 600 resterande 4, beroende p hur jag mr och hur min kropp svarar.
Brjade med carbtmningen igr och har legat p ca 2000 kcal, frdelat p 240~ g protein, 25 G kolhydrater och 100~ g fett.
Vikt: 94 KG
Lngd: 181 cm
Kost
30% P, 60% K, 10% F , kommer ligga p ca 1800 kcal om dagen.
Kommer ven ha x-antal frukter till hands. Frmst bananer och pplen, bananer fr kalium och pplen fr att det r gott.
Tillskott
Glycerol (3 matskedar om dagen)
Berocca (2 tabs om dagen)
Vtskeersttning (2 om dagen)
E-vitamin (3 ggr om dagen, r ven selen i dessa)
Multivitamin (1-2 ggr om dagen, antar att det kan var ondigt)
Omega 3 (har ju inte mycket med kuren som sdan, men ter dessa dagligen)
Effedrin (30 mg x 2)
Koffein (200-300 x 2)
Anthistamin (som backup mot allegrisk reaktion, kommer brja stoppa i mig dessa efter 4-5 dagar fr att skra mig)
Effedrinet kommer jag vnta s lnge jag kan med innan jag tar, d jag r lite halvanti effe. Och fr att bespara p hjrta och hjrna s mycket slit som mjligt. Siktar p att hlla mig till dag 3-4, men r ju jungfrufrd, s fr ju se.
Kuren
D1: 800 mg (front)
D2-D10: 400 mg
D11-D14: 400 (alternativt att jag hjer till 600)
Ml
Vikt: 85 kg (r just nu rtt vtskefylld med bla kreatin, s ser inte 85 som en omjlighet, bttre att sikta fr hgt n fr lgt.;D)
Midjemtt: Har i dagslget 97 cm och hoppas p att g under 90 i alla fall.
I och med att jag hller p och carbtmmer etc kommer jag skriva min morgonvikt p dagen D och ven midjemtt och bilder.
r fr vrigt arbetsls, s kommer inte vara p ngot jobb och svetta mig.
Tar grna emot tips p saker att ta d jag faktiskt inte alls har speciellt mycket fantasi. Tnker mig mycket ris och stsurss bland annat.
P mndag startar jag min jungrufrd med DNP, gr det av lika delar nyfikenhet som snabb viktminskning. Kommer kra en 400 mg 14 d, alternativt 400 mg 10 d och 600 resterande 4, beroende p hur jag mr och hur min kropp svarar.
Brjade med carbtmningen igr och har legat p ca 2000 kcal, frdelat p 240~ g protein, 25 G kolhydrater och 100~ g fett.
Vikt: 94 KG
Lngd: 181 cm
Kost
30% P, 60% K, 10% F , kommer ligga p ca 1800 kcal om dagen.
Kommer ven ha x-antal frukter till hands. Frmst bananer och pplen, bananer fr kalium och pplen fr att det r gott.
Tillskott
Glycerol (3 matskedar om dagen)
Berocca (2 tabs om dagen)
Vtskeersttning (2 om dagen)
E-vitamin (3 ggr om dagen, r ven selen i dessa)
Multivitamin (1-2 ggr om dagen, antar att det kan var ondigt)
Omega 3 (har ju inte mycket med kuren som sdan, men ter dessa dagligen)
Effedrin (30 mg x 2)
Koffein (200-300 x 2)
Anthistamin (som backup mot allegrisk reaktion, kommer brja stoppa i mig dessa efter 4-5 dagar fr att skra mig)
Effedrinet kommer jag vnta s lnge jag kan med innan jag tar, d jag r lite halvanti effe. Och fr att bespara p hjrta och hjrna s mycket slit som mjligt. Siktar p att hlla mig till dag 3-4, men r ju jungfrufrd, s fr ju se.
Kuren
D1: 800 mg (front)
D2-D10: 400 mg
D11-D14: 400 (alternativt att jag hjer till 600)
Ml
Vikt: 85 kg (r just nu rtt vtskefylld med bla kreatin, s ser inte 85 som en omjlighet, bttre att sikta fr hgt n fr lgt.;D)
Midjemtt: Har i dagslget 97 cm och hoppas p att g under 90 i alla fall.
I och med att jag hller p och carbtmmer etc kommer jag skriva min morgonvikt p dagen D och ven midjemtt och bilder.
r fr vrigt arbetsls, s kommer inte vara p ngot jobb och svetta mig.
Tar grna emot tips p saker att ta d jag faktiskt inte alls har speciellt mycket fantasi. Tnker mig mycket ris och stsurss bland annat.