2012-02-20, 16:43
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos
Citat Keycode:"Att du ger dig på vår personal i kränkande och nedsättande termer är väldigt trist. Det är människor som jobbar och engagerar sig till 100 %."
Tillåt mig gapskratta...
Och så ska jag dessutom spä på med att berätta att ni anställer tjuvar, bedragare och mytomaner.
Ni har minst en anställd som tar lån i andras namn, stjäl post, stjäl smycken och pantsätter dem, stjäl andras identitet osv.
Hon struntar dessutom i att betala sin hyra, lånar bilar och parkerar medvetet så att hon får P-böter men stjäl sedan bilägarens post så det går till kronofogden utan ägarens kännedom.
Hon har 25 betalningsanmärkningar och så skuldsatt att hon säljer sig själv.
Det känns ju tämligen ironiskt, och lika skrämmande, att hon jobbar på ett "säkerhetsföretag".
Ett företag som dessutom har artiklar på sin hemsida som ska avskräcka eventuella kunder för dylika händelser....
När ni sedan varnas för att ni har en sådan anställd så drar ni öronen åt er och vill inte höra mer.
Jodå, ni är ju säkert ett jättebra företag.....
Tillåt mig gapskratta...
Och så ska jag dessutom spä på med att berätta att ni anställer tjuvar, bedragare och mytomaner.
Ni har minst en anställd som tar lån i andras namn, stjäl post, stjäl smycken och pantsätter dem, stjäl andras identitet osv.
Hon struntar dessutom i att betala sin hyra, lånar bilar och parkerar medvetet så att hon får P-böter men stjäl sedan bilägarens post så det går till kronofogden utan ägarens kännedom.
Hon har 25 betalningsanmärkningar och så skuldsatt att hon säljer sig själv.
Det känns ju tämligen ironiskt, och lika skrämmande, att hon jobbar på ett "säkerhetsföretag".
Ett företag som dessutom har artiklar på sin hemsida som ska avskräcka eventuella kunder för dylika händelser....
När ni sedan varnas för att ni har en sådan anställd så drar ni öronen åt er och vill inte höra mer.
Jodå, ni är ju säkert ett jättebra företag.....
Hej,
Vi är ett relativt stort företag och mycket personalintensiva. Våra medarbetare representerar ett snitt av befolkningen. Att vi "drabbas" av de personalproblem som uppstår om en medarbetares privatliv på något sätt går över styr är lika oundvikligt hos oss som över allt annars i samhället. Vi hanterar alla personalfrågor i enighet med de lagar,regler och förordningar som gäller på arbetsmarknaden och de praxis och policys vi har på arbetsplatsen. Vi kommenterar däremot aldrig enskilda ärenden och ryktesspridningar i öppna internetforum. Key Code är ett stort företag med många anställda och samarbetspartners. Vi har fantastiskt bra tjänster som dagligen hjälper ett stort antal personer.
Med vänlig hälsning
Key Code