• 1
  • 2
2012-01-28, 01:40
Medlem
Hej , jag har i hela mitt liv varit efter i puberten o.s.v , tills för något år sedan så tog det fart (är 18).
Jag har växt och blivit nästan lika lång som min far fått hår och allt som följer med , förutom en enda sak och det är min penis , den har inte börjat växa än. Jag är inte killen som har en liten penis och är missnöjd med den , utan den har värkligen inte växt än ...

Finns det någon typ av drog som skyndar på utveckligen lite ?
Citera
2012-01-28, 01:43
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znes
Hej , jag har i hela mitt liv varit efter i puberten o.s.v , tills för något år sedan så tog det fart (är 18).
Jag har växt och blivit nästan lika lång som min far fått hår och allt som följer med , förutom en enda sak och det är min penis , den har inte börjat växa än. Jag är inte killen som har en liten penis och är missnöjd med den , utan den har värkligen inte växt än ...

Finns det någon typ av drog som skyndar på utveckligen lite ?

testo e för hormoner och mega magnum för din kuk, lycka till!
Citera
2012-01-28, 01:44
Medlem
Ctrl-ts avatar
1. med tanke på att du inte är 18 och kommer sent in i puberteten är det ingen fara. En penis växer vanligtvis tills man fyller 20.
2. Tyvärr, något sådant existerar inte.
Citera
2012-01-28, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ctrl-t
1. med tanke på att du inte är 18 och kommer sent in i puberteten är det ingen fara. En penis växer vanligtvis tills man fyller 20.
2. Tyvärr, något sådant existerar inte.

Läs jag skrev att jag är 18 ...
Citera
2012-01-28, 01:48
Medlem
Citat:
Jag är inte killen som har en liten penis och är missnöjd med den , utan den har värkligen inte växt än ...

Förstår inte ditt problem? Av vad du skriver så verkar det som att du redan har en stor penis.
Citera
2012-01-28, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
testo e för hormoner och mega magnum för din kuk, lycka till!

Okej , är Testo E bara nån slags over all drog som snabbar på hela växt processen i sig ?
Jag googlade Mega Magnum , funkar dessa eller är det bara en utav alla scams. Finns det nån forskning eller nån som har testat dom här kanske till och med du ?
Citera
2012-01-28, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenfelix
Förstår inte ditt problem? Av vad du skriver så verkar det som att du redan har en stor penis.

Det jag syftade på var att jag inte är en sån kille som har växt färdigt och tror att jag inte räcker till utan jag har en liten penis bara att den inte börjat växt än överhuvudtaget .
Citera
2012-01-28, 01:49
Medlem
S3ONs avatar
Lider med dig.. Min växte aldrig något på längden överhuvudtaget, kom som du skrev bara hår runt omkring.

Är för övrigt 20 & kom i puberteten när jag var 14 såatteh, ne den blir nog inte längre.
Citera
2012-01-28, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Lider med dig.. Min växte aldrig något på längden överhuvudtaget, kom som du skrev bara hår runt omkring.

Är för övrigt 20 & kom i puberteten när jag var 14 såatteh, ne den blir nog inte längre.

Bra att veta att det inte bara jag som har problem , men min har inte äns växt på breden .
Citera
2012-01-28, 01:53
Medlem
Citat:
Det jag syftade på var att jag inte är en sån kille som har växt färdigt och tror att jag inte räcker till utan jag har en liten penis bara att den inte börjat växt än överhuvudtaget .

Äch vafan. Allt har sin tid. Du är säkert inte mindre än nån annan i din ålder med erektion.
Citera
2012-01-28, 01:54
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Bra att veta att det inte bara jag som har problem , men min har inte äns växt på breden .

Kan inte minnas att min har gjort heller.
Citera
2012-01-28, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenfelix
Äch vafan. Allt har sin tid. Du är säkert inte mindre än nån annan i din ålder med erektion.

Tyvärr så vet jag ingen som har samma problem som jag så tyvärr är jag nog ensam i alla fall i min närhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in