2012-01-30, 22:56
Medlem
CampzEhs avatar
Vet inte om jag hamnade i rtt forum nu men ligger siten http://www.xepisodes.com/ nere fr er med? Det r ju ltt att bli lite nojig nu med ACTA, SOPA och PIPA.
Xepisodes r en grymt bra sida som jag definitivt inte vill se nere
Citera
2012-01-30, 23:20
Medlem
bon-vivants avatar
Den r nere fr mig med. Vad ska jag nu kolla p nr jag ter kvllsfika?
Citera
2012-01-30, 23:32
Medlem
CampzEhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bon-vivant
Den r nere fr mig med. Vad ska jag nu kolla p nr jag ter kvllsfika?
Precis! Snt hr vnder hela vrlden upp och ner
Citera
2012-01-31, 00:40
Medlem
bon-vivants avatar
Nu r Xepisodes uppe igen, som tur r
Citera
2012-02-03, 03:38
Medlem
Bulldog Breeds avatar
Funkar inte fr mig. r det ngon annan som kommer in p sidan? Nr jag testar att g in p sidan via en anonym proxy s funkar det men inte annars.

r ngot skumt hr
Citera
2012-02-03, 19:07
Medlem
Den verkar ha blivit nerstngd, det str fljande nr man frsker kika p ett avsnitt.

Citat:
Episodes No Longer Available.

Dear X Episodes users,
It is with great regret that we must cease all streaming on our site. An order was sent to us that we need to comply with.

We are looking for exciting ways to keep this community going as we love our fans and will not allow a bump on the road to stop us.

We welcome all ideas and thoughts here Contact

We thank you for all your support,
X Episodes Team

Jag hittar ingen ytterligare information om vad det gller, ngon som vet ngot?
Citera
2012-02-04, 16:07
Medlem
CampzEhs avatar
Det konstiga med det hr r vl frmst att xepisodes snder Futurama, Simpsons, Family Guy, American Dad, Cleveland Show och South Park och svitt jag vet s har deras skapare inte varit srskilt aggressiva nr det gller skyddat material. South Park streamas ju till och med gratis.
Citera
2012-02-05, 21:17
Medlem
ghylds avatar
Faan att dom stngde ner sidan typ 3-4 dagar efter jag hittade den... ngon som vet en bra streamin site som har family guy med hyffsad kvalle?
Citera
2012-02-07, 23:35
Medlem
VideoBB och Zshare har ocks tagit ner de flesta avsnitt med motivationen "copyright infringment", s blir svrt att hitta serier online den nrmaste tiden. Tehcake.com har mycket serier och mnga av deras kllor r VideoWeed och Novamov (?) vilka bda streamar fort och r bra.

Tycker det r mesigt att de ven tog ner South Park avsnitten, s vitt jag vet har skaparna uttalat sig om att det r okej att streama deras avsnitt efter de slppts.
Citera
2012-02-12, 18:51
Medlem
CampzEhs avatar
http://www.free-tv-video-online.me/ r en bra sida som inte verkar blivit pverkad, finns en hel del serier och filmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in