• 1
  • 2
2012-02-02, 19:48
Medlem
saturdayservices avatar
Okej, köpte nyss ett kilo av Bassetts sura vingummin. Det var en angenäm upplevelse tills jag åt de gröna bitarna. Det smakar... använd diskborste, men en svag aning av lukten av barndräggel. Någon mer som håller med?
Citera
2012-02-02, 19:52
Medlem
Jorå, jag äter dem med samma entusiasm som de andra färgade bitarna. Även om jag tycker samtliga bitar, som namnet påminner, smakar just gummi
Citera
2012-02-02, 19:56
Medlem
meganegerdases avatar
De gröna är definitivt äckligast, samtidigt som de svarta (som är svart vinbär, INTE lakrits för er som inbillat er det...) är absolut godast. Synd att det är minst utav dem, men det har ju en anledning.
Citera
2012-02-02, 20:01
Medlem
hostvinds avatar
Skojar ni? Den är ju kalasgod. Gul och orange är däremot sannerligen inte några höjdare. Misstänker att de tillverkas av någon sorts restprodukt från de goda färgerna (röd, grön, vit, svart). Trodde alla tyckte som jag.
Citera
2012-02-02, 20:06
Medlem
Sabors avatar
De gröna bitarna tycker jag annars nästan bäst om. Har en alldeles speciell smak som jag gillar.
Citera
2012-02-02, 20:06
Medlem
Den gröna är just nu favorit! Först var det den svarta, sen vita men nu har den gröna varit favorit ett bra tag.

Gillar heller inte gul eller orange så värst.
Citera
2012-02-02, 20:16
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
De gröna är definitivt äckligast, samtidigt som de svarta (som är svart vinbär, INTE lakrits för er som inbillat er det...) är absolut godast. Synd att det är minst utav dem, men det har ju en anledning.

Jag önskar att alla färger hade samma trevliga konsistens som svartingen :/
Citera
2012-02-02, 20:25
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hostvind
Skojar ni? Den är ju kalasgod. Gul och orange är däremot sannerligen inte några höjdare. Misstänker att de tillverkas av någon sorts restprodukt från de goda färgerna (röd, grön, vit, svart). Trodde alla tyckte som jag.
Haha jag är likadan som du oavsett godis

Finns röd, grön, gul och orange så är det alltid i den ordningen som de smakar godast
Citera
2012-02-02, 20:27
Medlem
Kungensbordells avatar
Dom är ju hur goda som helst. Röda och gröna tillsammans är ett vinnande koncept.
Citera
2012-02-02, 20:33
Medlem
plucks avatar
De gröna är ju goda. Det är de vita som smakar skit. Men jag har aldrig ätit de svarta för jag har alltid trott att de smakar lakrits
Citera
2012-02-02, 20:36
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluck
De gröna är ju goda. Det är de vita som smakar skit. Men jag har aldrig ätit de svarta för jag har alltid trott att de smakar lakrits
Du har gått miste om en underbar smakupplevelse, min vän.
Citera
2012-02-02, 22:05
Medlem
De svarta är äckligast, sen kommer de gröna..Resten är goda, men de röda är överlägsna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in