Ni som har tjej, brukar ni åka på semester, lämna bruden hemma och brukar det bli tjafs?
Jag ska åka till södra Europa snart och gör det själv. Visst, tjejen är fin och snäll men hon skulle bara vara i vägen eftersom ett syfte med resan är att ligga med prostituerade vilket jag har sagt till henne. Ärlighet vara längst typ.
Jag gillar också att gå på teater, konsert, museum och vara på stranden då och då, medan tjejen hellre ligger vid polen tillsammans med vänninan. Nu generaliserar jag något, men poängen är att vi har en del skilda intressen.
Min kille har åkt på semester utan mig några gånger. Han åker vanligen bara för att hälsa på sin bror, vilket jag tycker är helt okej. Självklart har vi även åkt på semester tillsammans, och jag har också fått följa med till brorsan. Inget problem om partnern reser själv om båda är med på det. Jag har ju rest en del kortare resor utan honom, och lite längre två gånger utomlands, då han stannade hemma. Ska på en resa i vår en vecka till ett annat land, och han kan inte följa med då, men tycker det är lugnt.
Senare ska jag till Usa med min bror, och partnern är erbjuden att följa med. Men han ville inte, för han vill inte åka till Usa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!