Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-25, 21:44
  #601
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diagraf
Jag har lite skvaller om Loreen här..

Hon var under tre års tid (2007-2010 har jag för mig) tillsammans med en ganska nära familjevän. Hon har sedan dom gjorde slut fått gå i terapi (och gör det än idag) pga att Loreen misshandlade henne både psykiskt och fysiskt. Grannarna blev tvungna, vid ett tillfälle vad jag vet om iaf, ringa polisen då dom mitt i natten vaknade av att Loreen skrek saker som bl. a. "jag ska döda dig".

Jag har flera säkra källor på detta, kan inte gå in på dom mer exakt tyvärr.
Är väl inte för inte som berber är ursprunget till ordet barbar.

Men skiter eg i henens ursprung i sånna här sammanhang. Men visst var det roligt när judarna gav halv "palestiniern" Erik Saade 12 poäng.
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2018-02-25 kl. 21:52.
Citera
2018-02-25, 21:47
  #602
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatMan
Hon har i intervjuer, typ Expressen och Schulman show, berättat om att hon läst mycket om kvantfysik. Låter ju lite imponerande, tills det framkommer att det inte handlar om den naturvetenskapliga disciplinen utan om woo woo och new age. Tokskallar brukar ju ofta försöka förklara spåkulor, tarotkort och andemedium med kvantfysik.

För övrigt har jag fått känslan av att hon är rätt korkad. Ja, på gränsen till retarderad.
Jahaja, jag som trodde jag var iaf lite unik med att komma på kopplingen med andra dimensioner/andra sidan osv med kvantfysik. Där ser man. Jaja nåt vbettigt med henne iaf.
Citera
2018-02-26, 01:20
  #603
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Att hon förlorade igår i andra chansen tror, och hoppas, jag till stor del beror på att hon vägrade ta bort den där handväske-grejen i numret. Hon hade fått så mycket kritik för det samt att sonen till handväske-damen vädjade in i det sista. Men Loreen vägrade lyssna. Då får man helt enkelt skylla sig själv.

Tjejen är helt klart duktig sångerska, men borde som sagt fokusera på att göra gångbara hits istället för att sväva ut på det sätt som hon gör.
Fy tusan vilken dålig låt. Lyssnade inte på spektaklet förra året så missade att hon var med. Hon har väl gjort tre bra låtar, Euphoria, Crying out our name och My heart is refusing me. Och eventueltl nån mer jag inte kommer på namnet på just nu. Men vad risig hon måste se ut när hon blir 40. Pratar ju redan som en gammal knarkare :/ Trist då hon var rätt så söt och så 2012.
Citera
2018-06-14, 20:28
  #604
Medlem
Luxuss avatar
Men vemfan tog in blandmissbrukerskan i polarprisutdelningen? En av de värsta jävla ”hyllningarna” jag nånsin hört. Fy fan. Metallicakillarna måste ju undra vemfan som lagt en katt i en påse skridskor å vevat på
Citera
2018-06-14, 20:28
  #605
Medlem
Magnums avatar
Hon har visst bytt utseende totalt!

https://imgur.com/a/cIZmiQV
Citera
2018-07-10, 15:21
  #606
Medlem
Loreen stoppades i en hastighetskontroll och förlorar körkortet.
I början av juni var sångerskan på väg till en spelning när hon klockades för 144 kilometer i timmen på en 110-väg.
”Jag vill aldrig försätta mig själv eller andra trafikanter för fara men inser att jag gjorde det denna gång”, skriver hon i ett yttrande till Transportstyrelsen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-med-korkortet
Citera
2018-07-10, 16:43
  #607
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Loreen stoppades i en hastighetskontroll och förlorar körkortet.
I början av juni var sångerskan på väg till en spelning när hon klockades för 144 kilometer i timmen på en 110-väg.
”Jag vill aldrig försätta mig själv eller andra trafikanter för fara men inser att jag gjorde det denna gång”, skriver hon i ett yttrande till Transportstyrelsen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-med-korkortet


Från samma länk så är detta det bästa
Citat:
”Min igenkänning och att jag uttalar mig politiskt har gjort att jag är extra utsatt och jag har därför tvingats undvika såna offentliga miljöer. Jag är därför beroende utav bil även inne i storstaden.”

Bör loreen få tillbaka sitt körkort då hon är kändis och uttalar sig politiskt?
Citera
2018-07-10, 16:46
  #608
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Från samma länk så är detta det bästa


Bör loreen få tillbaka sitt körkort då hon är kändis och uttalar sig politiskt?

Det tycker jag, risken är stor att hon mördas av SD:are om hon åker kommunalt.
Citera
2018-07-10, 17:21
  #609
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Loreen stoppades i en hastighetskontroll och förlorar körkortet.
I början av juni var sångerskan på väg till en spelning när hon klockades för 144 kilometer i timmen på en 110-väg.
”Jag vill aldrig försätta mig själv eller andra trafikanter för fara men inser att jag gjorde det denna gång”, skriver hon i ett yttrande till Transportstyrelsen.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-med-korkortet

Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Från samma länk så är detta det bästa


Bör loreen få tillbaka sitt körkort då hon är kändis och uttalar sig politiskt?

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det tycker jag, risken är stor att hon mördas av SD:are om hon åker kommunalt.
Den enda anledning att detta blev en nyhet är att hon själv uppvaktat Aftonbladet för att få sympati. Så, nej, hon ska inte ha något körkort tillbaka. Istället bör man göra en lämplighetsundersökning för att utröna om hon överhuvudtaget ska ha något körkort i fortsättningen. Kolla de senaste bilderna på henne. Något allvarligt fel måste det vara med henne.
Citera
2018-07-10, 18:05
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Den enda anledning att detta blev en nyhet är att hon själv uppvaktat Aftonbladet för att få sympati. Så, nej, hon ska inte ha något körkort tillbaka. Istället bör man göra en lämplighetsundersökning för att utröna om hon överhuvudtaget ska ha något körkort i fortsättningen. Kolla de senaste bilderna på henne. Något allvarligt fel måste det vara med henne.

Det är ju rätt uppenbart att detta inte kommer från Loreen. Hon fick dessutom tillbaka körkortet innan aftonbladet gjorde en stor grej av det. Så vad ska hon ha sympati för?

Det är helt rätt beslut och jag har även ett par bekanta som gjort samma misstag (fast hen fick indraget i typ 8 månader. Jobbigt som ladtbilschaffis)
Citera
2018-07-10, 18:31
  #611
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det tycker jag, risken är stor att hon mördas av SD:are om hon åker kommunalt.
Eller av några som mist sina barn då dårar kört för fort? Hon blev i mina ögon en vidrig person som tror att särskilda lagar ska gälla henne. Hennes publik var viktigare att dom slapp vänta 5 minuter än att hon kört ihjäl andra.
Citera
2018-07-10, 18:50
  #612
Medlem
Zoom008s avatar
Hon är väldigt rädd om sitt eget liv och sig själv då hon inte vågar åka tunnelbana och buss. Men det går bra att färdas på vägarna som en vettvilling och riskera både barnfamiljer och allas andras liv samt vilt. Så egenkär och förmodligen får vi höra en snyfthistoria framöver hur synd det är om henne precis som resten av kändisvärlden. Alla hyllar varandra och haft så fruktansvärt svårt. Hycklare är bara förnamnet på såna här människor och dessutom borde hon haft råd att lägga undan lite pengar för oförutsedda händelser. Körkortet borde dragits in under mycket längre tid så hon lärt sig att hon inte är något som folk kan vara utan. Tar i och för sig bra 1 minut att inse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback