Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-05, 13:13
  #1
Medlem
Blev faktiskt helt såld i hennes bidrag på Melodifestivalen 2012. Vad finns det om henne?

http://bloggtorget.com/blog/2012/02/...vad-tycker-ni/
Citera
2012-03-10, 15:35
  #2
Medlem
wonderlands avatar
Enda jag vet är hon var ihop med Idol-vinnaren Daniel Lindkvist(?). Hon var väl med i samma säsong som honom dvs den första. Är väl dock singel nu.
Citera
2012-03-10, 23:49
  #3
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Hon bor på Bergsunds strand på Södermalm.

Jag skulle ha mer respekt för henne om hon skrev sina egna låtar men icke, det är MÄN som skriver allt hennes material.
Citera
2012-03-11, 00:50
  #4
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon bor på Bergsunds strand på Södermalm.

Jag skulle ha mer respekt för henne om hon skrev sina egna låtar men icke, det är MÄN som skriver allt hennes material.

Hoppas det inte är en hyresrätt?
Citera
2012-03-11, 12:32
  #5
Medlem
Loreen utan all mello-gear: http://www.beingbingo.se/wp-content/...er-600x521.jpg
Citera
2012-03-11, 12:32
  #6
Medlem
SwingKidds avatar
Hon pratar hellre engelska än svenska, sedan tidig ålder. Antagligen för att vara lite häftig?
Citera
2012-03-11, 13:00
  #7
Medlem
Jag har hört att hon gick fordonsprogrammet på gymnasiet. Är det verkligen sant?
Citera
2012-03-11, 13:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danebrogen
Jag har hört att hon gick fordonsprogrammet på gymnasiet. Är det verkligen sant?

Hon gick samhäll
Citera
2012-03-11, 14:47
  #9
Medlem
SwingKidds avatar
Hängde mest med invandrare i kretsar där svenskar inte var välkomna eller blev hånade.
Citera
2012-03-11, 16:45
  #10
Medlem
sireminis avatar
Detta reportage är väl lite skvaller:
http://mobil.aftonbladet.se/nojesbla...ojesbladet/tv/
Citera
2012-03-11, 22:48
  #11
Medlem
Umgås väldigt mkt med sin syster som är helt sjuk i huvet, alla som bor i västerås bör veta vem hennes syster är, har till och med hört att hon högg sin pojkvänn med en kniv när de skulle ha sex, vet inte om de stämmer. Hur som helst så gick ja i samma skola som en av hennes systers söner och hon var i skolan var och varannan dag och skröt om Loreen när hon var med i idol, skämmigt. var ett skol disco hon lova att Loreen skulle komma och sjunga vilket klassen marknadsförde med. de sluta med att Loreen inte kom och hon själv gick dit och skulle sjunga. När hon skulle börja skyllde hon på att hon va hes och inte kunde sjunga och skulle dansa istället. Hennes dans gick ut på att snurra runt i cirklar och efter ca 2 minuters snurrande så spydde hon mitt på golvet och hörde henne hennes säga till sin son " vafan sa jag att din moster komma för när jag visste att de skulle sluta med att jag skulle få skämma ut mig" , sitter fortfarande och skrattar åt de.
Citera
2012-03-11, 23:49
  #12
Medlem
doejanes avatar
Jag blir fascinerad av att hon var helsvart i Idol, men nu ser hon vit ut. Hur gick det till??? Hur har hon ändrat hudfärg?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback