Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-08, 20:35
  #1
Medlem
Jag har varit inskriven på hassela gotland i 2 år och jag kom dit för drog missbruk..
Jag blev hjärntvättad under tiden jag bodde dära, personalerna missbrukade sin makt och fick mig att må dåligt.
De sa förnedrande saker om mig.
De snackar alltid om det bästa/ att de gör allt för att få elever att må bättre, och de döljer saker för socialtjänsten.
Om man tittar närmare vilka det är som jobbar där så är det föredetta kriminella, drogmissbrukare, inskrivna som jobbar oftast som personal.
De säger att de har bra erfarenhet om saker därför är det bra att de jobbar som personaler.
Men vissa personaler gör det jobbit för elerver som är inskrivna dära för att få ut sin ilska på dem pga deras föredetta liv.

Men det gäller inte alla personaler dära..

De fick mig att bli helt slut i huvet, nu när jag går i en vanlig skola så tycker alla att jag är konstig och har knapt några vänner, och känner mig helt värdelös.

jag har knappt några känslor kvar för att gilla ngn och har inge lust kvar, jag är helt slut i huvet.. '

innan jag blev inskriven mådde jag dåligt av att droga, men jag kan erkänna att det var mycket bättre än nu när jag lagt av med droger och är utskriven..

Det går inte en dag utan att jag tänker på hur mycket jag led psykiskt dära.

Jag känner en kompis som var inskriven sammtidigt som mig han också, han var inskriven i typ 2 år
vi brukade umgås dära, och jag tyckte att allt var normalt med oss. När han och jag blev utskrivna så träffade jag honom några månader efter och märkte att han blivit konstig i huvet, och upptäckte sedan att jag e precis som han, det var därför vi passade så bra som kompisar..