2019-10-31, 12:25
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Blev du sugen? ;-)

Inget behov.
Citera
2019-10-31, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Eller tvärtom och Hajen tog smällen.
Också en killgissning.

Nja, Hajen verkar inte ha haft några pengar att bli blåst på. Bella däremot.
Hajen har ju dessutom visat att han inte har problem med att blåsa folk på pengar.
Sannolikheten är därmed mycket större att Hajen har blåst Bella på pengar.
Citera
2019-10-31, 12:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nja, Hajen verkar inte ha haft några pengar att bli blåst på. Bella däremot.
Hajen har ju dessutom visat att han inte har problem med att blåsa folk på pengar.
Sannolikheten är därmed mycket större att Hajen har blåst Bella på pengar.
Jag uttryckte mig lite otydligt, jag menar att Bella tog för sig av pengarna som Hajen blåste folk.på och Hajen blir ansvarig.
Citera
2019-10-31, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag uttryckte mig lite otydligt, jag menar att Bella tog för sig av pengarna som Hajen blåste folk.på och Hajen blir ansvarig.

Hur skulle Bella "ha tagit för sig" av pengarna som Hajen blåste folk på? Menar du att du tror att hon var inblandad i hans bedrägerier? Det håller jag i så fall för osannolikt. Hon har tjänat egna pengar och behöver inte stjäla från andra.
Citera
2019-10-31, 13:09
Medlem
Citat:
Hur skulle Bella "ha tagit för sig" av pengarna som Hajen blåste folk på? Menar du att du tror att hon var inblandad i hans bedrägerier? Det håller jag i så fall för osannolikt. Hon har tjänat egna pengar och behöver inte stjäla från andra.
Han har väl inte ens sysslat med bedrägeri, bara dolt sina dåliga trades och låtit bli att registrera sig som fond. Vad jag förstår har han inte medvetet försnillat några pengar, så då vore det ju väldigt märkligt om Bella fått ta del av investerarnas pengar.

Samtidigt verkade det ju som att han levt i sus och dus, och även om affärerna gått bra i början tar det ju ett tag innan man får performance fee.
Citera
2019-10-31, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Han har väl inte ens sysslat med bedrägeri, bara dolt sina dåliga trades och låtit bli att registrera sig som fond. Vad jag förstår har han inte medvetet försnillat några pengar, så då vore det ju väldigt märkligt om Bella fått ta del av investerarnas pengar.

Samtidigt verkade det ju som att han levt i sus och dus, och även om affärerna gått bra i början tar det ju ett tag innan man får performance fee.

Ja, jag säger ju det. Det är alltså mer sannolikt att Hajen har blåst Bella på pengar än tvärtom.
Citera
2019-10-31, 13:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Ansiktsskulptering, är det fillers eller ett mer bestående ingrepp?

Jag tror att Bellsan genomgått Bichectomi för att få mer markerade konturer i ansiktet, dvs fettkuddarna mellan kindben och käkben tas bort för hon såg ju faktiskt mer rund ut om kinderna för ett par år sen typ.

Det finns även ansiktsskulptering med fillers och restylane där man fyller ut valda delar av ansiktet för att försköna det, Bellsan ser ju helt klart mer bildskön ut än tidigare så nåt har hon gjort av ovanstående alternativ.
Citera
2019-10-31, 14:30
Medlem
Citat:
Ja, jag säger ju det. Det är alltså mer sannolikt att Hajen har blåst Bella på pengar än tvärtom.

Nu får du ta och lugna ner dig lite grann. När det gäller att blåsa folk, dåligt omdöme och noll trovärdighet så är det få personer som trumfar privatgetflygarens skills.
Citera
2019-10-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Nu får du ta och lugna ner dig lite grann. När det gäller att blåsa folk, dåligt omdöme och noll trovärdighet så är det få personer som trumfar privatgetflygarens skills.

Nej, Hajen tar såklart hem priset när det gäller det. Bella har inte blåst folk. Att ha dåligt omdöme är inget brott eller ens en moralisk fråga. Noll trovärdighet har alla människor hos någon eller några andra människor. Men i det stora hela tror jag absolut inte att Bella skulle ha noll trovärdighet. Tvärtom.
Citera
2019-10-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag tror att Bellsan genomgått Bichectomi för att få mer markerade konturer i ansiktet, dvs fettkuddarna mellan kindben och käkben tas bort för hon såg ju faktiskt mer rund ut om kinderna för ett par år sen typ.

Det finns även ansiktsskulptering med fillers och restylane där man fyller ut valda delar av ansiktet för att försköna det, Bellsan ser ju helt klart mer bildskön ut än tidigare så nåt har hon gjort av ovanstående alternativ.
När såg du henne utan smink senast?
Citera
2019-10-31, 14:35
Medlem
Citat:
Nej, Hajen tar såklart hem priset när det gäller det. Bella har inte blåst folk. Att ha dåligt omdöme är inget brott eller ens en moralisk fråga. Noll trovärdighet har alla människor hos någon eller några andra människor. Men i det stora hela tror jag absolut inte att Bella skulle ha noll trovärdighet. Tvärtom.

Precis, alltså har Hajen inte begått något brott.
Citera
2019-10-31, 14:38
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Smått äckligt att dra ut fett från kinden, men nu begriper jag vad vissa kändisar har gjort varför de plötsligt fått kantigare ansikten. Tala om ett tillfälligt mode. Snart vill man ha fylligare ansikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in