2019-11-30, 10:51
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Såg ni förresten hur hon spökat ut sig i går? Fettvalkarna som en smäck på ryggen i en klänning som var minst två storlekar för liten och på det lösbröstvårtor eller vad? Friskt såg det inte ut i alla fall. Hon är så sanslöst rolig när hon liksom ska försöka klä upp sig och det i stället bara blir white trash och pannkaka!
Håller med om bristande kompetens och det låter illavarslande att spy blod och äta och käka tabletter
Håller delvis med om att Isabella spökar ut sig med fettvalkar i en två storlekar för liten klänning med lösbröstvårtor
Men tycker ända att Isabella får till det när hon klär upp sig
Isabella är helt alldaglig osminkad så jag tycker hon gor ett fantastiskt jobb när hon lyckas få till en ganska filmisk look
Citera
2019-11-30, 11:46
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Håller med om bristande kompetens och det låter illavarslande att spy blod och äta och käka tabletter
Håller delvis med om att Isabella spökar ut sig med fettvalkar i en två storlekar för liten klänning med lösbröstvårtor
Men tycker ända att Isabella får till det när hon klär upp sig
Isabella är helt alldaglig osminkad så jag tycker hon gor ett fantastiskt jobb när hon lyckas få till en ganska filmisk look

Det är knappast hon själv som gör jobbet, hon har inte sminkat sig själv på flera år.
En duktig makeup artist kan göra underverk.

Spy blod kan vara vanligt Bella ljug.
Citera
2019-11-30, 13:34
Medlem
Tada! Superlördag! Har varit inne på Blondinbellas blogg! Typ kors i taket.

Från kommentarsfältet:

Känns det inte genant att posera på bilder med dessa framgångsrika män när du inte har någonting med deras företag och börsintroduceringen av detsamma att göra? Det känns som ett väldigt förlegat kvinnoideal att ha som enda syfte att vara sällskapsdam åt en 30 år äldre man som desperat försöker tvätta ens image till att passa in hans finare kretsar. Att stå och tindra med ögonen och visa upp de styva bröstvårtorna i en två nummer för liten klänning är väldigt långt ifrån ”världens mäktigaste kvinna”.

Största skrattet, uppenbart har fler reagerat på samma saker som jag. Det är så på kornet, hon är så smaklös och vulgär att man sätter frukosten i halsen. Varför inte byta till en klänning i rätt storlek? Man brukar säga att bildning och klass aldrig kan köpas eller förstås av den som inte är född in i det och hon är ett så tydligt exempel på det. Kan inte kk Selin, som jag skulle gissa har en annan social bakgrund, lära fröken Flams i alla fall något? Visst, ja! Glömde! Det är ju det han försöker! Verkar inte gå så bra....
Citera
2019-11-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Tada! Superlördag! Har varit inne på Blondinbellas blogg! Typ kors i taket.

Från kommentarsfältet:

Känns det inte genant att posera på bilder med dessa framgångsrika män när du inte har någonting med deras företag och börsintroduceringen av detsamma att göra? Det känns som ett väldigt förlegat kvinnoideal att ha som enda syfte att vara sällskapsdam åt en 30 år äldre man som desperat försöker tvätta ens image till att passa in hans finare kretsar. Att stå och tindra med ögonen och visa upp de styva bröstvårtorna i en två nummer för liten klänning är väldigt långt ifrån ”världens mäktigaste kvinna”.

Största skrattet, uppenbart har fler reagerat på samma saker som jag. Det är så på kornet, hon är så smaklös och vulgär att man sätter frukosten i halsen. Varför inte byta till en klänning i rätt storlek? Man brukar säga att bildning och klass aldrig kan köpas eller förstås av den som inte är född in i det och hon är ett så tydligt exempel på det. Kan inte kk Selin, som jag skulle gissa har en annan social bakgrund, lära fröken Flams i alla fall något? Visst, ja! Glömde! Det är ju det han försöker! Verkar inte gå så bra....
Varför skulle det vara genant att stolt posera tillsammans med sin pojkvän när han gjort något bra?
Citera
2019-11-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Tröttsamt med det gamla tjatet om avundsjuka.
Hur kommer det sig att de - på riktigt - rika och mäktiga kvinnorna - saknar trådar dit folk strömmar för att öppet visar sin avsky? Var är trådarna fulla med "hat" om Cristina Stenbeck, Sophie Stenbeck, Liselott Tham, Katarina Martinson och Louise Lind? Alla relativt unga miljardärer. Det finns också en rad kvinnor kring Sveriges rikaste män (fruar, flickvänner och döttrar) som lever oerhört behagliga liv. Varför vältrar vi oss inte i avundsjuka över dem? De har en livsstil långt över Bellas.

Kanske för att de har allt det Bella saknar? Dvs stil, klass och integritet. De väljer att hålla låg profil istället för att skryta och visa upp precis allting överallt på Internet. De varken vill eller behöver bevisa något för okända människor och är inte heller i behov av deras uppmärksamhet för bekräftelse.
Och de springer inte runt och babblar om att bli världens mäktigaste kvinna. Eller försöker bygga kändisskap på att ljuga, manipulera och fuska med siffror i desperata försök att bättra på sitt personliga varumärke.

Jamen, precis så är det ju.

Men jag tror att många som ibland får för sig att vi som kritiserar och granskar Blondinbella är "avundsjuka" eller "bittra" eller att vi "hatar" och så vidare faktiskt på fullt allvar tror att det är så. Och det i sin tur bottnar nog i, tänker jag, att man kommer från en annan miljö. Man kanske själv har en bakgrund liknande Blondinbellas och så hamnar man i den här slutsatsen därför att man helt enkelt inte förstår vad som för många av oss är fel med henne. Det är ju alltid så med social tillhörighet, vi förstår de som kommer från vår egen grupp. Det är väl därför jag ser Blondinbella som billig och vulgär, i min värld är kvinnorna självständiga, diskret sminkade eller inte alls, högutbildade utan bröstförbättringar och om vi lägger på oss några extra kilon, det kan hända den bästa, så köper vi en ny klänning i rätt storlek innan vi går ut på stan. Ej heller brukar vi visa tuttarna i sociala kanaler.

Men jag tror alltså inte bara att man vräker ur sig det här om "avundsjuka", "bitterhet", "hat" och så vidare. Man tror förmodligen på det.
Citera
2019-11-30, 16:33
Medlem
trottwells avatar
Visning av BH

https://cached-images.btdmtech.se/ts...kd-blogg-4.jpg

Vad är syftet med att lägga ut en sådan bild, vad vill hon uppnå?
Citera
2019-11-30, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Visning av BH

Hon verkar vara på väg in i en 30-års kris.
För någon sex appeal har hon inte, har aldrig haft, kommer aldrig få.
Citera
2019-11-30, 16:58
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Hon verkar vara på väg in i en 30-års kris.
För någon sex appeal har hon inte, har aldrig haft, kommer aldrig få.
Hon siktar på att bli societetsfru eller världens mäktigaste kvinna, då är det inte lämpligt med dessa bilder men det begriper inte Bella.
Citera
2019-11-30, 17:04
Bannlyst
Hon har enligt media en läkare som följer henne dygnet runt, hur köper man en sådan tjänst? Var inte ekonomin i botten?

Så överdrivet med denna människa och alla skriverier, som om hon vore prinsessa?!?
Citera
2019-11-30, 17:18
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znoppe
Hon har enligt media en läkare som följer henne dygnet runt, hur köper man en sådan tjänst? Var inte ekonomin i botten?

Så överdrivet med denna människa och alla skriverier, som om hon vore prinsessa?!?

Hon har ett team av läkare, inte ens kungen har det men lilla Bella har 😂.
Citera
2019-11-30, 17:45
Medlem
TeEsErs avatar
För er som roas av Isabellas brist på utbildning så har Erik Selin inte heller gått mer än gymnasiet. I Balders styrelsepresentation står han som gymnasieekonom. Hans mamma var professor så läshuvudet smittade uppenbarligen inte av sig.

Han har dessutom flertalet gånger uttalat sig om hur han förlorade alla pengar han hade och blev skuldsatt i början av 90-talet när aktiemarknaden gick som den gick. Det är ju inte heller speciellt skickligt.
Citera
2019-11-30, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Visning av BH

Enbart för att visa hur få böcker hon har i sin bokhylla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in