2020-06-15, 14:43
Medlem
Hor-Ullas avatar
Är alla hennes företag nu avvecklade? Även hennes "investment bolag" Löwengrip invest?
Citera
2020-06-15, 15:30
Medlem
Det blir en midsommar tillsammans med expojkvännen och miljardären Erik Selin och hans familj för Isabella Löwengrip.
Entreprenören är tacksam över relationen men hon har också haft ångest inför helgen.

https://www.expressen.se/dinapengar/...annen-tacksam/
Citera
2020-06-15, 15:46
Medlem
EndastJag01s avatar
Kul för Bella att hon får fira midsommar på Tjörn med Selins! Fast hon hade ju hellre blivit bjuden av kompisar på en rolig midsommarfest och allra helst på nyår.
Men, man vill kanske inte bjuda någon som bara vänder och går om det inte är intressant eller passar hennes nåd. Sådana gäster klarar man sig utan.
Kommer Bella att bara vända och gå på Tjörn... liten ö men långt att gå...
Citera
2020-06-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Det blir en midsommar tillsammans med expojkvännen och miljardären Erik Selin och hans familj för Isabella Löwengrip.
Entreprenören är tacksam över relationen men hon har också haft ångest inför helgen.

I podden säger hon däremot inte att hon ska träffa ES utan hans familj.
Citera
2020-06-15, 18:54
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Hur kan hon vilja umgås med den där finanscharlatenen? Han har ju finanschefer som han själv anställt som nu sitter häktade för insiderhandel.

Det var ju rejäla brösttoner här i tråden när det var frågetecken (som inte besannades) om finanserna i hennes bolag och Erik Selin var alldeles för fin och rumsren för henne. Nu sitter två personer som arbetar nära honom häktade för grov insiderhandel.
Citera
2020-06-15, 23:53
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
För att inte nämna hennes "nya projekt":
"Och hon har inte gett upp livet som entreprenör utan tänker rivstarta med ett nytt projekt.

– Jag håller på och tittar på ett nytt företag som jag ska starta. Tanken var att stanna hemma hela 2020. Men det gick så där. Det känns som jag har återhämtat mig efter det som har varit och nu börjat om.

Isabella Löwengrip är hemlighetsfull om det nya bolaget, men säger:

– Det är en ny produkt som jag länge har saknat på marknaden och nu får jag möjlighet att förverkliga den drömmen."
Från https://www.expressen.se/dinapengar/...for-lyxvillan/

Om det var krämfabriken i Falun som bistod med förra produkterna så går dem på knäna just nu. Sjukt att det ska va så enkelt för en bevisad odåga att ändå starta upp nytt och antagligen tokblåsa vidare...
Citera
2020-06-16, 01:13
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakesiii

Hans familj? Systern m familj och ES pappa? Eller är det exfrun med ungar det handlar om
Citera
2020-06-16, 03:09
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakesiii
Att älska sig själv
Förutom prat om midsommarfirandet diskuterar Löwengrip och vännen Sheila Arnell självkänsla och om att tycka om och älska sig själv. Enligt Löwengrip handlar det om: Fake it Till You Make it.
– Att ställa sig själv framför spegeln och tänka att jag är värd mer, jag har ett högt egenvärde. Även fast att jag inte har någon kompisgrupp att umgås med så är jag bra ändå.
Senast redigerad av qutm 2020-06-16 kl. 04:00.
Citera
2020-06-16, 04:18
Avstängd
Assault12s avatar
Att Bella inte har några riktiga vänner säger verkligen en hel del om henne.
Citera
2020-06-16, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hans familj? Systern m familj och ES pappa? Eller är det exfrun med ungar det handlar om

Vet inte, det får vi veta senare men hon umgås väl med hans syster. ES umgås väl inte med henne längre?
Senast redigerad av cupcakesiii 2020-06-16 kl. 08:50.
Citera
2020-06-16, 09:44
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Att Bella inte har några riktiga vänner säger verkligen en hel del om henne.

Nej det stämmer inte, hon är narssist och är över alla andra. De lever i sin "ensamma" bubbla fast det är många vänner som försöker hjälpa henne. Bara en offerkofta.
Citera
2020-06-16, 09:46
Medlem
Larasofts avatar
Om hon firar midsommar med ES så betyder väl det antingen att hon varit väldigt psykiskt skör och det väcker medkänsla eller att de faktiskt har ihop det igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in