2020-07-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Vet du ens vad en psykos är? Det verkar inte riktigt så. Vidare tänker jag inte gå i polemik med dig.

Kan ni snacka ECT och tillämpning i nått annat forum?

Vi kan vara ganska säkra på är att Bella inte genomgått en ECT behandling, speciellt inte som hon påstått dom gjordes under helger. Hon kör det som en cover up på något annat, påfyllning av stridsspetsarna förefaller troligt
Citera
2020-07-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Gissar inte på det.
Känner som sagt några fransmän som verkar ha samma lifestyle, ungefär frågar om man ska hänga med ut i parken och softa och köra wushu och spela fotboll som skugg-surfar, går på dansgynmnastik på gymmet i stället för att köra maskiner maskiner har dom passerat för många år sedan, stenhårda kroppar sen länge.
Men alltså även lär sig surfa, men vissa är surfare, fridykning skulle passa dom perfekt, inte super täta men känner super täta som bjuder på fester, jobbar som designers, traders, startups, reparerar yachts och liknande.
Man vet inte 100% om det är the real thing, inget skämt men inte direkt som i franska filmer eller som Bodhi i Point Break som rånade banker, mer typ 50 till 70%
Men 100% är väl omöjligt då lever man väl inte så länge.
Gissar att Paul har en del franska polare, och kör den stilen som är 0% homosexuella, dom tittar konstigt på en om man äter glass. Populära hos brudarna såklart, men inte alltid ess i relationerna kanske.
Jämför bilder på Paul och Kavinsky så fattar du.
Jag pratar alltså enbart om hans ansiktsuttryck och att han är så ”ren”. Vet inte om han surfar men det gör jag och det är knappast gay. Har sysslat med fridykning och wushu också och det är helt bögfritt. Av allt du räknar upp är det ju bara dansgymnastik som ens korrelerar med homosexualitet. Vissa fransmän och vissa designers kan framstå som en smula fjolliga kanske men jag förstår faktiskt inte vad din poäng är, jag kommenterar ju hans fysiska utseende.
Citera
2020-07-06, 01:41
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag pratar alltså enbart om hans ansiktsuttryck och att han är så ”ren”. Vet inte om han surfar men det gör jag och det är knappast gay. Har sysslat med fridykning och wushu också och det är helt bögfritt. Av allt du räknar upp är det ju bara dansgymnastik som ens korrelerar med homosexualitet. Vissa fransmän och vissa designers kan framstå som en smula fjolliga kanske men jag förstår faktiskt inte vad din poäng är, jag kommenterar ju hans fysiska utseende.
Jag tror att han framstår som en smula fjolliga eftersom han påverkats av fransmän och designer-polare. Som du säger fridykning och båtliv är inte så fjolligt, och inte heller livsstilen kring industridesign.
Hans ansiktsuttryck ser ”rent” ut på ett par bilder, men han har nog bara levt singelliv och känt behov av rynkborttagning, hårborttagning, hårtransplantation, tandvitning och bra hårfrisyr och rakning m.m., och det passade Isabella, något för Erik att ta efter.
Senast redigerad av qutm 2020-07-06 kl. 01:51.
Citera
2020-07-06, 07:03
Medlem
Paul S. !!
Där ser man! Undrar om hon vet vad hon gett sig in på?
Har 10 helt sjuka historier om honom. Helt galet sjuka som i att hans närstående försökt få honom inspärrad på psyket för galenskapen.
Ex 1 är när han han får för sig att en random person på ett forum är hans biologiska tvilling och han söker kontakt
Ex 2 är när han och en sektliknande grupp sitter vid en strand i Mauritius och med 100% säkerhet väntar in jordens undergång som bara dom kommer överleva. Tror att det handlade om Mayakalendern.
Finns ett antal lika bra storys
Citera
2020-07-06, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Kan ni snacka ECT och tillämpning i nått annat forum?

Hahaha den va bra 😂 Det är som en upprepning om och om igen. qutm är bäst på det 🙃

Vi kan vara ganska säkra på är att Bella inte genomgått en ECT behandling, speciellt inte som hon påstått dom gjordes under helger. Hon kör det som en cover up på något annat, påfyllning av stridsspetsarna förefaller troligt

Det är helt säkert att hon inte genomgått en ECT ja.
Citera
2020-07-06, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pete Bondurant
Paul S. !!
Där ser man! Undrar om hon vet vad hon gett sig in på?
Har 10 helt sjuka historier om honom. Helt galet sjuka som i att hans närstående försökt få honom inspärrad på psyket för galenskapen.
Ex 1 är när han han får för sig att en random person på ett forum är hans biologiska tvilling och han söker kontakt
Ex 2 är när han och en sektliknande grupp sitter vid en strand i Mauritius och med 100% säkerhet väntar in jordens undergång som bara dom kommer överleva. Tror att det handlade om Mayakalendern.
Finns ett antal lika bra storys

Det du beskriver är alltså återkommande psykosepisoder (med bl a vanföreställningar)?
Citera
2020-07-06, 08:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Det du beskriver är alltså återkommande psykosepisoder (med bl a vanföreställningar)?
Det skulle kunna vara så, kanske omväxlande depressiva och maniska episoder. Vid depressiv episod sover han mest (anhöriga lugna), vid hypomani "vaknar" han till (får saker gjorda, anhöriga oroade men håller tummarna) och skissar på projekt som blir för stora och för många och skickar honom in i en manisk episod (med vanföreställningar) som till slut får allt att braka --> depressiv episod och sedan börjar allt om igen...?

Om det är så passar han och Blondinbella bra ihop, hon har nog liknande kemi i skallen.
Citera
2020-07-06, 11:08
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det skulle kunna vara så, kanske omväxlande depressiva och maniska episoder. Vid depressiv episod sover han mest (anhöriga lugna), vid hypomani "vaknar" han till (får saker gjorda, anhöriga oroade men håller tummarna) och skissar på projekt som blir för stora och för många och skickar honom in i en manisk episod (med vanföreställningar) som till slut får allt att braka --> depressiv episod och sedan börjar allt om igen...?
Om det är så passar han och Blondinbella bra ihop, hon har nog liknande kemi i skallen.
Kemiskt mani-rus eller äkta kärlek, obehandlat hypomani-race i 1-2 månader eller äkta kärlek hela livet.
Känslor av extra kraftfulla, oövervinnliga och avsedd för storhet, och eufori, ökad energi och kreativitet och sexuellt hyperaktiva och sover lite
Inte säker på att det kommer en borderline episode med vanföreställningar och ECT efter det.
Citera
2020-07-06, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Han har ett speciellt utseende.

Ansiktet är oattraktivt (säger jag som man..)

Han verkar kunna föra sig och håller kroppen i trim.
Märkligt yrke, passar inte in i hans överklasstil.
Ärvda pengar och han leker liv?
Citera
2020-07-06, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hennes nya relation är lika seriös som en kollegas exfrus grej.

När hon var 40 kom hon hem och skulle skiljas från sin man efter 20 år och tre barn, hon hade nämligen träffat sitt livs kärlek, en tanig 17-årig snubbe! Det var slut innan bodelningen var klar!

hahahaha, nästan som min kompis mamma.

Hon förälskade sig i grannfamiljens man och dom skulle rymma och leva lyckliga.
Hon skilde sig men han ändrade sig i sista stund och levde vidare lycklig med sin fru.
Hon flyttade till Rissne (skithål i stockholm) och blev tillsammans med en sjukpensionerad brevbärare så småningom, Kjelle.
Till historien hör att dom var rikast i klassen när jag växte upp, runt skilsmässan var det lågkonjunktur och pappans företag konkade och huset såldes, pappan flyttade till Hässelby och körde lastbil tills han dog.
-vad jag tog med mig från den storyn, inte värt att skiljas
Citera
2020-07-06, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized

Märkligt yrke, passar inte in i hans överklasstil.

Då vet du uppenbarligen inte vad överklass är.
Överklass är att kunna göra vad fan man vill. Det är medelklass som försöker göra karriär på typ bank, juristbyrå eller inom politiken.
Jag vet dock inte tillräckligt om Paul för att kunna avgöra om han per definition är överklass.
Citera
2020-07-06, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Min uppfattning: En "ny östermalmare". En sådan som är med i Muf under ungdomen för att det ska man va, längtar efter att "sätta bo" på Lidingö och ägna sig åt konforma Svensson-grejer fast på en premiumnivå. Man skall vara entreprenör för att man skall vara entreprenör för det har de sagt på Muf att man ska vara. Ett varumärke. Spruta ut ungar och åka på semester till sådana där platser där man ska vara på semester om är någon. Detta skall även dokumenteras i så stor utsträckning som möjligt för att kunna publicera på det härliga internet inför människor som är konforma men inte bor på Östermalm utan i Falun eller Örebro.

Paul känns mer som en "gammal östermalmare" med kulturellt kapital och möjligen gammalt ekonomiskt sådant. Rätt kontakter, inget behov av att hävda sig. Ägnar sig åt sådant som intresserar honom. Besöker Båstad för att man gillar stället sedan gammalt och känner folk där och inte för att det är status på Instagram.

Om Isabella har lyckats intressera både Paul och tidigare Erik Selin känns det som att det måste finnas något i hennes personlighet som inte kommer fram, trots att hon levt hela sitt liv på nätet. Fascinerande.

Jag tror som någon skrev att hon går "all in" hon blir den person dom vill att hon skall vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in