2020-07-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
För att hon är en singelmorsa som pushar 30. Hade jag varit En Man av Status™ så hade jag tittat åt Bellsy Bombs av en anledning och det är för att kunna säga att jag hade legat med Blondinbella.

Såg Odd idag med en ung blondin snygg riktigt snygg faktiskt. Kan har varit runt 20 han väljer bra brudar den där Odd. Kan ju varit hans syrra eller en polare så man behöver ju inte dra förhastade slutsatser.
Citera
2020-07-10, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Delgivningsmannen får det lite svårare att hitta henne.
Det kan också vara en kvarskrivning.
https://www4.skatteverket.se/rattsli....6/330545.html
Kvarskrivning är sedan 1 januari 2019 ersatt med skyddad folkbokföring.
Men det kan det inte vara i Bellas fall eftersom hon fortfarande är folkbokförd på den gamla adressen.
Hade hon skyddad folkbokföring skulle Ratsit & Co inte ha uppgift om denna adress.
Å andra sidan får den som har skyddad folkbokföring inte avslöja sin faktiska bostad i sociala medier så det verkar osannolikt i detta fall. Det är knappast någon hemlighet vilket hus hon köpte i början av detta år.
https://skatteverket.se/privat/folkb...rdion-0-item-0
Citera
2020-07-10, 09:24
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
För att hon är en singelmorsa som pushar 30. Hade jag varit En Man av Status™ så hade jag tittat åt Bellsy Bombs av en anledning och det är för att kunna säga att jag hade legat med Blondinbella.
Vem har inte det..
Citera
2020-07-10, 23:09
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife
Jaha hur länge tror ni det håller den här gången?
Cirka två månader i alla fall, förhoppningsvis längre. Tro inte blint på utskämda hater-trion som smyger runt Isabella hus och kollar grind-låsen.
Senast redigerad av qutm 2020-07-10 kl. 23:14.
Citera
2020-07-10, 23:17
Medlem
Någon som reflekterat över att dom verkar kuska runt i en husbil nere på "västkusten"?

Skulle inte förvåna mig om det aldrig existerat något boende på hotell utan dom har sonderat knorrmynning i husbilen på en närbelägen camping och för att få lite fina bilder till bloggen gör man en "Bentley" och kuppar in sig på nått av hotellen och drar av en serie bilder innan man blir avvisade.
Citera
2020-07-11, 11:53
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Någon som reflekterat över att dom verkar kuska runt i en husbil nere på "västkusten"?

Skulle inte förvåna mig om det aldrig existerat något boende på hotell utan dom har sonderat knorrmynning i husbilen på en närbelägen camping och för att få lite fina bilder till bloggen gör man en "Bentley" och kuppar in sig på nått av hotellen och drar av en serie bilder innan man blir avvisade.

Det låter plausibelt.
Citera
2020-07-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt att en man i femtioårs-åldern går med på att vara med i Bella-show. Nej, jag anar verkligen ugglor i mossen här. Vad vill han ha ut av detta? Publicitet?
Han är på samma mentala nivå troligen.
Citera
2020-07-11, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife
Jaha hur länge tror ni det håller den här gången?

Verkar väl ganska uppenbart att hon befinner sig i en motsvarande semesterflirt och alla vet ju hur det går med det sen när det blir vardag igen...

Är hon efterbliven eller vad fan är problemet?

Hur många karlar har hon haft nu? Seriöst?

Tror hon att det är bra för barnet med nya snubbar varje vecka?

Bryr hon sig nånsin om nån annan än sig själv och sina behov?
Det är mest synd om barnen. Blir nog en orosanmälan till soc när förskolorna börjar igen.
Citera
2020-07-11, 12:51
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Han är på samma mentala nivå troligen.

Varför bryr du dig om andras mentala nivå?

Ont. Skulle tro att denna fling varar sommaren ut.
Citera
2020-07-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Det är mest synd om barnen. Blir nog en orosanmälan till soc när förskolorna börjar igen.

Men suck. Orosanmälan för att någon dejtar olika män? Tycker folk borde tänka till lite så att man får slut på onödiga orosanmälningar. Däremot är det uppenbart att Bella prioriterar bort sina barn till förmån för aktuell plånbok hon försöker snärja för tillfället. Men då är barnen förmodligen mer hos sin pappa vilket jag enbart ser som positivt. De har det nog på alla sätt bättre där än med sin instabila mamma och det turbulenta liv de haft hos henne.
Citera
2020-07-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Men suck. Orosanmälan för att någon dejtar olika män? Tycker folk borde tänka till lite så att man får slut på onödiga orosanmälningar. Däremot är det uppenbart att Bella prioriterar bort sina barn till förmån för aktuell plånbok hon försöker snärja för tillfället. Men då är barnen förmodligen mer hos sin pappa vilket jag enbart ser som positivt. De har det nog på alla sätt bättre där än med sin instabila mamma och det turbulenta liv de haft hos henne.
Flashbackare verkar tro att det räcker att vara en dålig mamma för att socialen ska komma och hämta barnen. Riktigt så funkar det inte. Man måste missköta dem något exceptionellt för att det ska bli aktuellt. Knarka, misshandla barnen, bara sitta hemma hela dagarna och spela tv-spel typ.

Så länge de är någorlunda hela, rena och mätta och dyker upp i skolan så kommer inga prussiluskor och norpar barnen.
Citera
2020-07-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo

Vad är knorrmynning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in