2020-07-12, 15:53
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Det spelar inte henne någon roll, hon har ju sålt allt.

Det beror på hur avtalet är skrivet.
Citera
2020-07-12, 15:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Besökte stora Åhléns i Stockholm idag. Löwengrips krämer återfanns inte på premiumavdelningen i gatuplanet bland de stora kända märkena men väl en våning under gatuplanet bland typ Nivea och Rexonapå en rätt neutral plats. 30% rabatt på hela hennes sortiment men dyrt ändå!

Vem vill köpa hennes krämer numera och identifiera sig med allt hon gör och står för?

Inte många! Senast om 24 månader är varumärket glömt och begravet!
Tänker Biancas produkter har tagit över snart.
Citera
2020-07-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Han är på samma mentala nivå troligen.
Det måste väl vara så. Jag har så svårt att förstå att någon vill beblanda sig med denna kvinna om man inte måste. Men hon kanske är jävligt trevlig privat? Offentligt verkar hon vidrig med sina uttalanden om att hon hatar småprat och aldrig skulle gå på släktmiddag eller lyssna på vad andra har att säga om det inte gynnar henne.
Citera
2020-07-12, 18:01
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Det spelar inte henne någon roll, hon har ju sålt allt.

Hon ska ju fortsätta vara deras "ansikte utåt" vilket hon ska ha betalt för, de lär inte pröjsa henne för det om märket försvinner.
Citera
2020-07-12, 18:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hon ska ju fortsätta vara deras "ansikte utåt" vilket hon ska ha betalt för, de lär inte pröjsa henne för det om märket försvinner.
Är det någon som sett henne ”fronta” sina produkter sedan det såldes? Det är väl ett kontraktsbrott i så fall?
Citera
2020-07-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Är det någon som sett henne ”fronta” sina produkter sedan det såldes? Det är väl ett kontraktsbrott i så fall?
Inte sedan hennes plåtning litet efter att hon sålde, men det var ju inte så länge sedan, och så corona på det. Så det kanske blir mer.
Citera
2020-07-13, 05:21
Medlem
snipa96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Flashbackare verkar tro att det räcker att vara en dålig mamma för att socialen ska komma och hämta barnen. Riktigt så funkar det inte. Man måste missköta dem något exceptionellt för att det ska bli aktuellt. Knarka, misshandla barnen, bara sitta hemma hela dagarna och spela tv-spel typ.
Så länge de är någorlunda hela, rena och mätta och dyker upp i skolan så kommer inga prussiluskor och norpar barnen.
Dålig mamma? Snälla. Hur bra är du själv?
Alla mammor är inte bättre än medel, förstår du matematik?
Citera
2020-07-13, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snipa96
Dålig mamma? Snälla. Hur bra är du själv?
Alla mammor är inte bättre än medel, förstår du matematik?
Ja, jag förstår en del matematik, det är rätt mycket sånt när man läser teknisk fysik. Men jag ser inte riktigt vad medel har med saken att göra. Socialen tar inte barnen ifrån alla mammor som är sämre än medel. Snarare är det väl den värsta halva procenten typ, och där är inte Bella, även om hon byter pojkvän flera gånger om året.
Citera
2020-07-13, 09:17
Medlem
Isabella L har lagt upp ett rätt kul klipp på sin Instagram Stories, men det väcker några frågor hos mig. Det föreställer hennes kille (som verkar vara en rätt skön typ) som tar på sig en mask i Arlandas VIP lounge och sedan öppnar en Wasa Knäckebröd och säger (typ): Nej, fan, masken.

Det var lite kul, men framförallt: Är man tvungen att ha på sig mask när man flyger nu? Och i så fall har de slutat servera mat och dryck på planen eller ska folk riva av sig masken varje gång de ska ta en klunk kaffe? Jag bara undrar. Om någon vet så får ni gärna berätta det för mig, för jag kommer aldrig att få reda på det annars, för jag tänker inte resa förrän pandemin är över.

För övrigt har hon inte bloggat på rätt länge nu. Jag tror hon helt lägger av om hon får ett annat liv, på ett eller annat sätt.
Citera
2020-07-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tänker Biancas produkter har tagit över snart.
Om jag inte är helt fel ute så sysslar väl Biancas märke CAIA Cosmetics med färgkosmetik (make-up) medan Löwengrip är hudvård och hårvård.
Så de är inte konkurrenter annat än om konsumenternas pengar förstås.
Citera
2020-07-13, 10:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andylin
Om jag inte är helt fel ute så sysslar väl Biancas märke CAIA Cosmetics med färgkosmetik (make-up) medan Löwengrip är hudvård och hårvård.
Så de är inte konkurrenter annat än om konsumenternas pengar förstås.
Okej tack för klargörandet. Är dåligt insatt i det så antog att dom hade samma produkter.
Citera
2020-07-13, 11:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Isabella L har lagt upp ett rätt kul klipp på sin Instagram Stories, men det väcker några frågor hos mig. Det föreställer hennes kille (som verkar vara en rätt skön typ) som tar på sig en mask i Arlandas VIP lounge och sedan öppnar en Wasa Knäckebröd och säger (typ): Nej, fan, masken.

Det var lite kul, men framförallt: Är man tvungen att ha på sig mask när man flyger nu? Och i så fall har de slutat servera mat och dryck på planen eller ska folk riva av sig masken varje gång de ska ta en klunk kaffe? Jag bara undrar. Om någon vet så får ni gärna berätta det för mig, för jag kommer aldrig att få reda på det annars, för jag tänker inte resa förrän pandemin är över.

För övrigt har hon inte bloggat på rätt länge nu. Jag tror hon helt lägger av om hon får ett annat liv, på ett eller annat sätt.
Jag tänker mer att har hon barnen varannan helg nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in