2020-08-05, 10:48
Medlem
Kaellkritiks avatar
Jag har sett hennes stories senaste månaden och tycker inte att hon ser glad ut. Det är något med ögonen. Hon ser trött och ledsen ut. Hur ska detta sluta?
Citera
2020-08-05, 11:24
Medlem
De kanske kan få rabatt på lyxresor via Pauls systers bolag. http://www.gordintravel.com/

Hon driver också ett lyxigt kontorshotell, passar ju bra!
Senast redigerad av Tokugawa 2020-08-05 kl. 11:26.
Citera
2020-08-05, 11:57
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han som är så klantig får dockningsstation sig så att det inte följer med några korvar ut. Undra vad Belsebub sagt på sin story om det skulle hända? Ett vansinnesfnitter utan dess like?
Nu skulle Paul bli tvåa på bollen men om vi skulle snacka konst och det faktum att Belly är med på badfotona så är det nåt i den här stilen som verkligen kunnat skapa content och bli en snackis.

https://vimeo.com/191443906
Citera
2020-08-05, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Jag har sett hennes stories senaste månaden och tycker inte att hon ser glad ut. Det är något med ögonen. Hon ser trött och ledsen ut. Hur ska detta sluta?
Tror att det är en konsekvens av genomgången ECT. Tycker också hon ser annorlunda ut. I senaste podden sa hon att hon varit manisk och nu var på väg ner i depression. Vet inte om hon har bipolärdiagnos men det ligger nära till hands att tro.
Citera
2020-08-05, 13:00
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
När jag såg IL senaste story om att hon är sugen på att göra en egen smyckeskollektion pga pojkvännens bubblor så kunde jag inte känna annat än sorg för hennes skull. Från att ha varit en driftig entreprenör, visserligen var entreprenörskapet baserat på falska siffror och lögner, till att försöka hitta sin nya roll utan att förstå att hon är körd som entreprenör. Hennes varumärke är på noll och jag ser ingen som helst chans att vi ska få förtroende för henne och hennes entreprenörskap igen. Som hon ibland brukar säga, ”det går bara inte”.

Den där fotografen, vem är han egentligen? Han är på god väg att bli en rikspajas och det är inte bra för hans eget varumärke. Visst nu har han råkat bli lite känd pga Isabella och det är nog enbart därför han är med en psyksjuk person för vem kan älska Isabella Löwengrip?? En mytoman av värsta slag och som sätter alla företag i konkurs. Hon lyckades dock sälja sitt skönhetsmärke innan det gick i konkurs men det berodde enbart på PH.

Hon försöker även göra sig märkvärdig genom att stå kvar på sin gamla adress men faktum är att Alla kan ta reda på vart hon bor.

Till saken hör att IL aldrig varit en entreprenör. Hon har lajvat entreprenör men det är något helt annat.
Citera
2020-08-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Nu skulle Paul bli tvåa på bollen men om vi skulle snacka konst och det faktum att Belly är med på badfotona så är det nåt i den här stilen som verkligen kunnat skapa content och bli en snackis.

https://vimeo.com/191443906
Haha, det där klippet var verkligen fängslande. Hoppas att Belsebub och Paul-Robert hackar på detta och skapar konst!
Citera
2020-08-05, 21:19
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Tror att det är en konsekvens av genomgången ECT. Tycker också hon ser annorlunda ut. I senaste podden sa hon att hon varit manisk och nu var på väg ner i depression. Vet inte om hon har bipolärdiagnos men det ligger nära till hands att tro.

Jag tänker samma men mer att hon fortfarande är deprimerad men maskerar det. Tror inte att ECT i sig ger annorlunda utseende. Jag följer podden. Hon sa ju också där att hon är medveten om att hon flyr en tillvaro som känns svajig och osäker under hösten. Jag hoppas hon bromsar i tid den här gången. Det låter ju inte stabilt med så mycket panikångest om hon samtidigt är förälskad. Extremt rörig situation. Tänker också att det kanske är därför hon flyttade barnveckan. Alt att Odd bett om att de möblerar om. Han fattar nog mer än de fragment vi har att tolka.
Citera
2020-08-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
När jag såg IL senaste story om att hon är sugen på att göra en egen smyckeskollektion pga pojkvännens bubblor så kunde jag inte känna annat än sorg för hennes skull. Från att ha varit en driftig entreprenör, visserligen var entreprenörskapet baserat på falska siffror och lögner, till att försöka hitta sin nya roll utan att förstå att hon är körd som entreprenör. Hennes varumärke är på noll och jag ser ingen som helst chans att vi ska få förtroende för henne och hennes entreprenörskap igen. Som hon ibland brukar säga, ”det går bara inte”.

Den där fotografen, vem är han egentligen? Han är på god väg att bli en rikspajas och det är inte bra för hans eget varumärke. Visst nu har han råkat bli lite känd pga Isabella och det är nog enbart därför han är med en psyksjuk person för vem kan älska Isabella Löwengrip?? En mytoman av värsta slag och som sätter alla företag i konkurs. Hon lyckades dock sälja sitt skönhetsmärke innan det gick i konkurs men det berodde enbart på PH.

Hon försöker även göra sig märkvärdig genom att stå kvar på sin gamla adress men faktum är att Alla kan ta reda på vart hon bor.

De kanske bägge två är lite tokiga och bara kör på utan sans och vett. De är i samma fas vad det verkar. Det kan bli ett hårt uppvaknande. När de ställt till det ekonomiskt för dem.
Citera
2020-08-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Till saken hör att IL aldrig varit en entreprenör. Hon har lajvat entreprenör men det är något helt annat.

Det är min uppfattning också. Hon har haft lite låtsasföretag för sig. Men de här två leker nog samma lekar nu.
Citera
2020-08-06, 06:26
Medlem
Hon har definitivt inte gått ECT, den behandlingen ges vid svåra djupa depressioner, psykoser, katatona tillstånd t ex, ofta med LPT. Du ligger inte och tar bilder från en sjukhussäng. Rena rama ljuget. Och varför? Tänker på hennes barn och släktingar som läst detta i sociala medier.
Citera
2020-08-06, 07:19
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Hon har definitivt inte gått ECT, den behandlingen ges vid svåra djupa depressioner, psykoser, katatona tillstånd t ex, ofta med LPT. Du ligger inte och tar bilder från en sjukhussäng. Rena rama ljuget. Och varför? Tänker på hennes barn och släktingar som läst detta i sociala medier.

Jag håller med dig. Det är antagligen ljug. Men kan det vara en behandling för någon som varit inihelvete manisk? Bränt pengar i katastroftempo på lägenheter i NY och hus utanför St Tropez, kockar och MUAr? Drivit sig själv intill personlig konkurs och tvingats sälja krämföretaget?
Citera
2020-08-06, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag håller med dig. Det är antagligen ljug. Men kan det vara en behandling för någon som varit inihelvete manisk? Bränt pengar i katastroftempo på lägenheter i NY och hus utanför St Tropez, kockar och MUAr? Drivit sig själv intill personlig konkurs och tvingats sälja krämföretaget?

Javisst, ect kan ges vid svåra manier. Nog tycker jag deras liv nu tyder på om inte mani, så i alla fall gränslöshet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in