Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-12, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikovaja
Krockat utan att skriva i detalj vad som hänt? Och vill inte köra bil efter det, bara åka taxi?

Lågoddsare att hon varit vårdslös och blev av med körkortet direkt på plats. Hoppsan!

Hennes förmåga att förvränga sanningen gör ju att man verkligen funderar hur det står till med körkortsbiten. Men av vilken anledning skulle man ljuga om sådant.
Citera
2021-05-18, 06:29
Medlem
För henne finns det alltid en anledning
Citera
2021-05-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Det här var kanske inte så genomtänkt att skriva.

https://www.isabellalowengrip.se/2021/05/11/krockat/

"Okej en drink slank ner också.

Jag vägrade ta bilen hem så Paul kom på den smart idéen kring att hämta mig med båten. Mysigare än att ta taxi
."

Hade hon efter drinken och bubblet tänkt att ta bilen hem om hon inte hade krockat tidigare?
Så där höll de på och tjatade på bloggbevakning också. Jag fattar verkligen inte logiken. Hur kan ni få det till att hon ”hade tänkt köra full”? Hon skrev ju inte ”jag hade visserligen druckit, men så var bilen krockad”. Hon skriver ”jag hade druckit, så jag bad Pålle hämta mig.” Det är väl precis så det SKA gå till? Man dricker, och därför beställer man taxi/ringer en polare.
Citera
2021-05-21, 22:17
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Så där höll de på och tjatade på bloggbevakning också. Jag fattar verkligen inte logiken. Hur kan ni få det till att hon ”hade tänkt köra full”? Hon skrev ju inte ”jag hade visserligen druckit, men så var bilen krockad”. Hon skriver ”jag hade druckit, så jag bad Pålle hämta mig.” Det är väl precis så det SKA gå till? Man dricker, och därför beställer man taxi/ringer en polare.
Ja verkligen, du har helt rätt som vanligt och bloggbevakning har helt fel, Isabella gjorde helt rätt som beställde båttaxi av sin gubbe/Påle efter att ha druckit på dejten.
Jag fattar verkligen inte heller logiken på klagomålen, hon lever livet och verkar varken ha varit otrogen, blivit full eller ha drabbats av kaknäs-ångest.
Citera
2021-05-22, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle
Fet??? Var då? Jag tycker hon ser oförskämt frisk och sund ut. Så jävla knullbar...

...fysiskt frisk, sund och knullbar. "Åh, pappa, är jag en duktig flicka nu?" En härlig runkfantasi!

Som man säger i kyrkan, amen på det. Nu ska jag in på hennes blogg och kolla lite.

Läser: Med Löwengrips nyheter blir mitt hår tjockare och får mer textur och volym redan i duschen

Får jag fråga er, ni som vet. Vad betyder "textur"?
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2021-05-22 kl. 07:28.
Citera
2021-05-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ja verkligen, du har helt rätt som vanligt och bloggbevakning har helt fel, Isabella gjorde helt rätt som beställde båttaxi av sin gubbe/Påle efter att ha druckit på dejten.
Jag fattar verkligen inte heller logiken på klagomålen, hon lever livet och verkar varken ha varit otrogen, blivit full eller ha drabbats av kaknäs-ångest.
Det låter som du är sarkastisk, så förklara gärna logiken, jag har verkligen inte förstått den. Som jag förstår det drack hon vin, och på grund av det beslutade hon att be om skjuts hem. Har jag missuppfattat?
Citera
2021-05-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Som man säger i kyrkan, amen på det. Nu ska jag in på hennes blogg och kolla lite.

Läser: Med Löwengrips nyheter blir mitt hår tjockare och får mer textur och volym redan i duschen

Får jag fråga er, ni som vet. Vad betyder "textur"?
Samma som på engelska: http://www.ordlista.se/ordbok/textur
Citera
2021-05-22, 18:51
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Det låter som du är sarkastisk, så förklara gärna logiken, jag har verkligen inte förstått den. Som jag förstår det drack hon vin, och på grund av det beslutade hon att be om skjuts hem. Har jag missuppfattat?
Nej du hade verkligen helt rätt, Isabella lever livet (och verkar varken ha varit otrogen, blivit full eller ha glömt tabletterna och drabbats av ångest). Vin och tabletter orsakade påverkade kanske bolags-kollapsen, men nu gick det ju perfekt.
Hon verkar tvärt om ha ett jättebra liv numera utan bolag.
Citera
2021-05-22, 19:59
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikovaja
Krockat utan att skriva i detalj vad som hänt? Och vill inte köra bil efter det, bara åka taxi?

Lågoddsare att hon varit vårdslös och blev av med körkortet direkt på plats. Hoppsan!

På hennes hemsida skrev hon att "bilen är fortfarande sönderrepad". Hade hon haft körkort hade hon nog lämnat in bilen för länge sen. Hon brukar alltid vara snabb med att fixa grejor med bilen. Eller så var det bara väntetid hos bilverkstaden? Hon kanske inte är vip-kund längre? Paul bryr sig inte om bil, han kör båt han. Pauls båt? Var den inte lånad?
Citera
2021-05-22, 20:02
Bannlyst
Blonda bella vill att man ska gå någon kurs nu, hur man blir en framgångsrik företagare, coolt att hon bjuder på sina kunskaper.
Citera
2021-05-23, 11:50
Medlem
Houslers avatar
Förstår inte. Ge kurs i företagande? Hon är väl knappast en förebild med tanke på att lanseringen av hennes beautymärke i usa gick åt helvete.

Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Blonda bella vill att man ska gå någon kurs nu, hur man blir en framgångsrik företagare, coolt att hon bjuder på sina kunskaper.
Citera
2021-05-23, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Förstår inte. Ge kurs i företagande? Hon är väl knappast en förebild med tanke på att lanseringen av hennes beautymärke i usa gick åt helvete.

https://akademins.framgangsakademin....lla-lowengrip#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in