Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-17, 09:59
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UslaVesslan
Jag känner till flera stycken som grisat på Blondinbella det senaste året.
Det vet du inte alls. Men du vill nog bra gärna att folk här på forumet ska tro det, att du vet mer än andra. Som en skvallerguru som väljer att hålla det för sig själv. Säkert med skälet att du inte vill outa dessa. Vanligt syndrom här i skvallerforumet.
Citera
2009-04-17, 10:13
Medlem
Suck

Men hallå, trodde ni vesslan menade allvar? Herregud han bloggar på 1000apor och har där gjort massa teckningar på alex, calle och nån mer som sätter på blondinbella...så de var ett skämt! Gå själva in och se så ser ni...
http://www.1000apor.se/blogs/vesslan
Citera
2009-04-17, 10:26
Medlem
karykhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosered
Men hallå, trodde ni vesslan menade allvar? Herregud han bloggar på 1000apor och har där gjort massa teckningar på alex, calle och nån mer som sätter på blondinbella...så de var ett skämt! Gå själva in och se så ser ni...
http://www.1000apor.se/blogs/vesslan

Haha titta på idioten som inte förstår ironi.

Hur som helst över till väsentligheterna:

Jag har kontaktat Stockholms stad om hur man ska få ut BB's betyg. De finns registrerade någonstans men eftersom hon går på friskola är det inte så enkelt att man kan kräva det direkt av skolan.

Ska bli spännande! Dags att hänga ut hennes inkompetenta person.

Kram
Citera
2009-04-17, 11:11
Medlem
laymedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odavidsson
När ni ändå är inne på konspirations-spåret. Har någon reflekterat över möjligheten att Blondinbella själv planterat detta rykte? Det är ju allmänt känt att hon har slitits med sjunkande besökarsiffor (och sjunkande intäkter) på sista tiden. Att skapa ett rykte likt detta kan knappast ha minskat besökarantalet på sidan de senaste dagarna.

Är det en helt befängd teori?
Kan förvisso vara sant men det som får mig att tvivla är att från början var det katrin som nämnde detta i sin blogg (eller rätta mig om jag har fel på den fronten). Att bb skulle mynta ett sånt här rykte för bättre siffror är kanske inte omöjligt, men hon skulle väl aldrig gå via katrins blogg, bruden som hon haft diverse konflikter med?
Citera
2009-04-17, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laymedown
Kan förvisso vara sant men det som får mig att tvivla är att från början var det katrin som nämnde detta i sin blogg (eller rätta mig om jag har fel på den fronten). Att bb skulle mynta ett sånt här rykte för bättre siffror är kanske inte omöjligt, men hon skulle väl aldrig gå via katrins blogg, bruden som hon haft diverse konflikter med?

Framförallt skulle nog inte Katrin gå med på det och hjälpa BB att få fler läsare...
Citera
2009-04-17, 17:10
Medlem
Antehoffs avatar
Ugh, det här var första och sista gången jag läste storstadspojkens blogg.
http://storstadspojken.se/min-tjejs-fotter-stinker/
Citat:
Bella får en väldig fotsvett så fort det blir det minsta varmt och jag har nu upptäckt varför. Hon tvättar inte fötterna, hon tycker “att det ändå rinner ner vatten på fötterna när man dushar” och att de därigenom blir rena. Men det är ju inte sant, man måste tvätta fötterna manuellt med tvål för att de ska bli riktigt rena. Hur gör ni, tror ni också att fötterna blir rena per automatik och har ni därigenom stinkande fötter?
Citera
2009-04-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karykh
Haha titta på idioten som inte förstår ironi.

Hur som helst över till väsentligheterna:

Jag har kontaktat Stockholms stad om hur man ska få ut BB's betyg. De finns registrerade någonstans men eftersom hon går på friskola är det inte så enkelt att man kan kräva det direkt av skolan.

Ska bli spännande! Dags att hänga ut hennes inkompetenta person.

Kram

Eftersom hennes skola, även fast det är en friskola, har vidsträckt förvaltningsuppdrag så borde den väl räknas som myndighet och därmed omfattas av offentlighetsprincipen? Se 1:8 Sekretesslagen.

I annat fall så kommer hennes betyg i vilket fall som helst att införas i betygsdatabasen som högskoleverket och studera.nu använder sig av. Där kan handlingarna garanterat uthämtas.
Citera
2009-04-18, 18:05
Medlem
volkovs avatar
Isabellas hud ser inte rolig ut på den här bilden: http://blondinbella.se/files/2009/04/bellaaa.jpg

Någon som sitter på en helt osminkad ansiktsbild?
Citera
2009-04-18, 18:11
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volkov
Isabellas hud ser inte rolig ut på den här bilden: http://blondinbella.se/files/2009/04/bellaaa.jpg

Någon som sitter på en helt osminkad ansiktsbild?

Sjukt Pizzaface!
Är ju även därför hon springer hos någon hudmånglare två gånger om dagen för att inte ha pizzafacelooken!

På den här bilden täcker hon pizzafejjan med hudkräm vilket gör att hon ser mer ut som en öststatshivsmittad hora

mvh
Citera
2009-04-18, 19:21
Medlem
Hon ser ju precis likadan ut som alla andra "fjortisglambloggflickor". 12 lager foundation och dom vågar visa sig utomhus, herregud jag vaknar hellre upp brevid en 40årig grogghäxa ja hämtat från garbo, anyday!
Citera
2009-04-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danny1986
Hon ser ju precis likadan ut som alla andra "fjortisglambloggflickor". 12 lager foundation och dom vågar visa sig utomhus, herregud jag vaknar hellre upp brevid en 40årig grogghäxa ja hämtat från garbo, anyday!

Inte jag. Hon har ju tajta bröst som fan.
Citera
2009-04-18, 21:41
Medlem
punksvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TacoBill
Inte jag. Hon har ju tajta bröst som fan.

Tajta och tajta, tycker de ser rätt så mjuka och goa ut. Beror ju visserligen på vad som menas med tajta men jag företäller mig konformade tonårsbröst när jag hör tajta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in