Oj, då, här har det hänt saker.
Jag har skrivit det flera gånger och jag börjar mer och mer tro på det, Blondinbellas "ekonomiska kris" kanske inte finns alls utan bara är ett sätt att komma ur olika projekt som till exempel NYC-satstningen eller ett villaägande.
Nu hade ju vilken normal person som helst bara meddelat sina beslut, till exempel skrivit att "Jag har bestämt mig för att blåsa av USA-satsningen, den verkar trots allt för riskfylld och jag vill vara mer tillsammans med min partner" eller "Nu säljer jag huset, jag vill bli sambo". Hade det handlat om i princip vem som helst annan än Blondinbella hade en situation som den hon nu målar upp berott på ekonomiskt trassel och inget annat.
Men här har vi ju om man frågar mig att göra med en psykiskt instabil människa som drivs av infall för stunden och älskar dramatik kring sig själv. Dessutom är det faktiskt kris i ett avseende - hon har kört sitt personliga varumärke i botten och om hon tänker sig att ha en blogg och andra sociala medier i framtiden också, då vill hon försöka reparera det (vilket jag är övertygad om inte går, hon har gjort bort sig för mycket helt enkelt) genom att öka trafiken.
Ja, herregud. Jag var inne och kikade på Griplööv och där är de ju övertygade om att det handlar om tvätt av svarta pengar! Det är inget fel på fantasin hos folk, i alla fall!
Nåja, time will tell. Jag tror som sagt mer och mer att hon vill skapa dramatik och eventuellt sopa under mattan att hon sålt sig själv för bland annat fina semestervillor i Frankrike.