Svara
2012-02-15, 00:55
Medlem
Ålder: 21
Kön: Man
Tidigare erfarenheter: Svamp, Ecstasy, Mitseez, Lustgas, cannabis, benzo.

18.30
Hade varit hemma hos föräldrarna, käkat plättar, och umgåtts med familjen lite då jag inte varit hemma på en stund nu, men skulle dra iväg till stan hem till lägenheten och plocka upp Jay, som jag lovade jag skulle fixa 2st piller åt, samt att vi skulle röka lite.

19.15
Plockade upp Jay, på väg in till stan så snackade vi om pillren Jay skulle få, han kommenterade spontant "Kanske jag skulle ta en ikväll", jag som inte tagit e sedan juni, om man inte räknar med partypillret Mitseez, som jag poppat två gånger under hösten. Så jag blev sugen, och sa "tja, varför inte, får jag köpa andra och poppa ikväll jag också?" Jay gick med på det, skrattade lite åt spontaniteten, jag hade skola nästa morgon klockan 9, och var lite osäker på om detta faktist var en bra idé.

19.20
Anländer till kranen, som ber mig följa upp till lägenheten där han visar sin nya odling, som såg riktigt fin ut, färdig om 2-3 veckor, gav mig 2 piller av märket Bentley's

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=28337

Frågade ut honom lite om avtändningen på dessa, han sa att det var en väldigt mjuk landning och att jag inte skulle ha några problem att ta mig till skolan nästa dag. Samt att han garanterade god kvalité på dem.

19.30
Efter att ha kört via butiken efter läsk, godis och tobak så kom vi fram till min lägenhet där jag och Jay skulle koppla av och ha det skönt ikväll. Tar och häller upp ett stop med vatten, sväljer det vita pillret och får det svalt med 0,5l vatten.

Slänger på Green Street Hooligans, eftersom det var en av få filmer som Jay inte sitt som jag hade på datorn, perfekt underhållning medan vi väntar på ruset.

20.15
Ungefär mellan 30 och 45minuter in i filmen börjar jag känna lite pirr i kroppen, kollar mot Jay med jämna mellanrum flinande, fast han ser normal ut och känner inget, kroppen blir väldigt behaglig, känns som att alla bekymmer lyfter från mig och blev sjukt nöjd Och blev väldigt varm i kroppen.

21.00
Filmen var nu slut, och Jay hade också börjat känna av ruset nu, hade svårt att sitta still så vi gick runt i lägenheten, dansade emellanåt till musiken vi slängde på. Stoppade i två snus och gick ut på cigg, ciggen var gudomligt skön, men kände inte så mycket av snuset

21.30
Vi lade på lite trance och satte oss på sängen och började snacka om meningen med en massa och mysterier, tiden flöt på, diskussionerna blev djupare och djupare, vi kände oss nyktra, men endå inte, alla känslor var förstärkta och att kroppen var så behaglig och att inga bekymmer fanns kändes grymt härligt.

23.30
Får vi för oss att ringa till Luc, för att få lösningen på en viktig fråga.
Luc svarade, jag ville framföra mig väldigt artigt till honom eftersom jag kände så stor respekt för honom just då samtalet lät ungefär såhär:

Luc: Hallå
Jag: Hej, jag sitter här med Jay och e'ar nu, och eftersom du har så vettiga och djupa analyser om allt så skulle vi vilja höra din analys om denna fråga som vi inte kan hitta något svar på...
Luc: Berätt!
Jag: Jo, hur kom allt till egentligen? Jag menar, människorna, träden, bergen, haven osv....
Luc: Jadu, har jag suttit och funderat på länge, men aldrig kommit fram till något vettigt.

Efter flera artighetsfraser avslutades samtalet med en hysteriskt skrattande Luc.

Då var det dags för min och Jays interna rövslickartävling, vi började analysera varandra som personer, där vi låg brevid varandra, tysthet uppstod, båda lät tankarna flöda i väg...

När vi låg ner och funderade blev vi väldigt tröga och trötta, men så fort vi satt upp så blev vi riktigt pigga och fokuserade på sakerna runtom oss.

01.00

Kände på oss att vi började komma ner nu, så vi rökte på lite av det bruna guldet jag hade. Lade oss i sängen igen, stängde ögonen, såg closed eyes visuals i takt med trancen som pumpade på.

02.00

Lät jay röka det sista som var kvar och själv nöjde jag mig med en tobak, för befann mig på en perfekt nivå för en måndagskväll. Jay ville nu hem och sova, så körde hem honom, kom tillbaka, stängde av datorn, lade mig i säng, och funderade djupt en stund ännu på en massa saker, före jag utan problem somnade runt 02.45.

08.30 Vaknade, var grymt pigg, gick och kollade pupillerna i spegeln, de var inte stora längre, hämtade upp en par klasskompisar, åkte till skolan, kände mig glad och pigg hela dagen, fast lite varm i kroppen. Skoldagen blev 3h längre än väntat då vi avslutade dagen på simhallen, orkade riktigt bra med ett effektivt gympass på 45min och 30min bastu, före jag kom hem.

Inget överväldigande, men perfekt för en måndagskväll, riktigt harmoniskt och känslofyllt, kände mig otroligt ren och fräsch hela tiden.

Betyg:
Smak 3/10
Eufori 8/10
Bodyload 9/10
Djupt tänkande 8/10
Intensivitet 5/10
Rusets längd: 8/10

Rena och fina piller!
Citera
2012-02-15, 01:07
Medlem
Valentinaas avatar
herregud
Citera
2012-02-15, 09:04
Medlem
Bara en liten vänlig fråga; hur har du råd med detta liv ? Studielån? Föräldrar?
Om det är lån, är det detta flummarliv som du ska betala av när tankarna blir
lite mer vuxna ???
Hur tänker du när det gäller tillvaron ????
Citera
2012-02-15, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlebustle
Bara en liten vänlig fråga; hur har du råd med detta liv ? Studielån? Föräldrar?
lite mer vuxna ???

Njä, var inga dyra piller heller, och om du läste min rapport så har jag inte tagit e sedan juni, och skärt ner på rökat ordentligt också. Störde ju inte precis mitt studieliv, då jag var t.o.m piggare nästa dag än jag skulle varit om jag varit nykter. Och detta betyder ju inte heller då att jag droppar varje måndag fr.o.m nu eller så vidare, hade egentligen sparat till helgen, men hade redan planer för helgen och ville droppa med Jay. Vars piller det egentligen också var.

Angående pengar så kvällsjobb. Och är väl inget fel med att lyxa till vardagen någongång
Senast redigerad av Samis 2012-02-15 kl. 10:00.
Citera
2012-02-15, 10:25
Medlem
Ok, då är det bara att hoppas på att allt går vägen !
Citera
2012-02-17, 06:03
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlebustle
lite mer vuxna ???

Fyfan vilket tråkigt liv du verkar leva.

Jag kan med handen på hjärtat säga att drogerna har gjort mig till en bättre människa, och då har det bara börjat. Att ta det på rätt basis, vid tillfällen du har förbestämt kan verkligen utveckla dig som person och individ. Att sitta inkurad innanför sin lilla komfortzon kommer inte ta dig nånstans i livet, du måste våga tänka utanför boxen.

Och yes, jag vet att missbruk är inte att leka med, och vissa människor är verkligen inte skapade för att hålla på med droger, men kan du ha disciplin och regler för dig själv som du följer kan drogerna bli flera vapen i din arsenal. Jag saknar verkligen inte livet då alkohol var den enda "drogen" jag höll på med, tycker nästan lite synd om dom som inte upptäckt den här "världen". Önskar fler hade lagt sina fördomar och okunskap åt sidan och verkligen testat på saker och ting, dom hade slagit hål på så många bubblor dom trott va "sanna" då.
Citera
2012-02-19, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53

Jag kan med handen på hjärtat säga att drogerna har gjort mig till en bättre människa, och då har det bara börjat. Att ta det på rätt basis, vid tillfällen du har förbestämt kan verkligen utveckla dig som person och individ. Att sitta inkurad innanför sin lilla komfortzon kommer inte ta dig nånstans i livet, du måste våga tänka utanför boxen.

Och yes, jag vet att missbruk är inte att leka med, och vissa människor är verkligen inte skapade för att hålla på med droger, men kan du ha disciplin och regler för dig själv som du följer kan drogerna bli flera vapen i din arsenal. Jag saknar verkligen inte livet då alkohol var den enda "drogen" jag höll på med, tycker nästan lite synd om dom som inte upptäckt den här "världen". Önskar fler hade lagt sina fördomar och okunskap åt sidan och verkligen testat på saker och ting, dom hade slagit hål på så många bubblor dom trott va "sanna" då.

bra skrivet! håller med till 100%
Citera
2012-02-19, 21:53
Medlem
StureHolks avatar
Helt okej rapport tycker jag.
Citera
2012-02-20, 02:12
Medlem
SparrisAgges avatar
Citat:

Kan bara säga: WORD!

Känner väldigt många människor som lever i precis denna lilla "komfortzon" och har någon vanföreställning om att alkohol skulle vara det enda rätta och rena. Alla som sysslar med andra droger är smuts för dem. Blir fan äcklad när jag tänker på det.
Citera
2012-02-20, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparrisAgge
Kan bara säga: WORD!

Känner väldigt många människor som lever i precis denna lilla "komfortzon" och har någon vanföreställning om att alkohol skulle vara det enda rätta och rena. Alla som sysslar med andra droger är smuts för dem. Blir fan äcklad när jag tänker på det.

ja, exakt.

Och ser man på att jag skulle upp till skolan nästa dag så fast jag bara sov 5h så sovde jag väldigt bra och var riktigt pigg på morgonen, och glad hela nästa dag

Skulle jag druckit, så hade jag verkligen inte orkat upp

Förstås kunde jag helt låtat bli, men nu efteråt ångrar jag inget eftersom det bara var positiva saker som kom ur detta
Citera
2012-04-02, 16:53
Medlem
Citat:

Precis så känner jag också, riktigt bra sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in