Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2012-02-20, 01:12
Medlem
SeMeNoMores avatar
Blir min frsta rusrapport och nu r det haschet orange baby haze som jag ska skriva om.

Typ: Hasch
Frg: Svart/mrk choklad
Pris: 200kr-g i Chris
Intag: Pipa och snorta
Smak: som en babianrv. Verkligen en rtig i stark lukt.

Blev hnvisad att kpa ett par gram, jag letade runt chris fr det starkaste i hela fristaden och tillslut fick jag tipset och jag kpte 6 gram.

14.50
ntligen r jag sjlv, jag vntar tills jag hr lgenhetsdrren stngas innan jag gr till mitt frrd. Jag plockar fram biten och lgger den p bordet. Jag tar fram en stor kniv och plockar ut biten. Hela rummet stinker bara av att lta den ligga framme. Jag brjar skala av ett pulver frn biten och nr det ligger en fin hg p bordet, uppskattningsvis ca 0.3 gram rullar jag ihop en gammal sedel frn hemlandet och tar lugna, fina inhaleringar av haschet som kliar i nsan. Efter det skalar jag av ytterligare 0.3 gram och avslutar med en fet hel bit hasch. Jag lter haschet ligga p bordet medans jag hmtar ciggpaketet och plockar ut en halv Level 100. Jag skr upp pappret p ciggen och lter tobaken ramla ner i pipan. Jag brjar ocks frska f i pulvret i pipan, det visar sig inte vara enkelt och det tar ett tag innan allt r i. Jag blandar runt pipan med kvinen fr att blanda ut haschet i tobaken. Allt r redo och jag gr mig klar ute p balkongen.

15:05
Jag packar ihop pipan och gr mig redo med tndaren. Jag suger in och tnder. Gldande bitar hasch flyger in i munnen och jag avstannar och spottar. Jag kommer p idn att anvnda tnderna som filter s nr jag testar igen s fr jag in en fin, jmn rk i lungorna. Smaken av riktigt bra hasch var ptaglig och det slr direkt. Jag stressrker ett par minuter utan att knna av ngot speciellt. Jag struntar i den sista biten och lgger det som blev ver i en kruka och tcker med jord. Precis nr jag ska stlla mig upp nr benen sviker mig. Jag studsar med knna upp och ner och flmsar och skakar och hoppar med hela kroppen. snacka om att det mste ha sett extremt roligt ut tnker jag och brjar skratta. Vilken energikick.

15:25
Jag sitter i mitt sovrum och har satt p riktigt bra, hg musik. 1,5 liter cola och chips har jag tagit med mig. Innan jag stter mig tar jag ett djupt andetag och frsker ka med ruset som slagit alldeles fr hrt. Jag stter mig p min sng och det knns verkligen som hela vrlden snurrar, det knns som att det skulle vara ngot helt omjligt att gra ngot annat n att bara sitta p sngen och gunga i takt med musiken. Hela kroppen pirrar, ungefr som nr ett ben har somnat. Det knns vldigt behagligt i hela kroppen, det nda jag irreterar mig lite p r hur extremt jobbigt allt knns. Det knns som det r ngon annan som r kapten ver kroppen, jag kan tnka "nu vill jag ha cola" men det r inte jag som bestmmer nr eller hur jag ska strcka mig mot flaskan och dricka. I ansiktet knns det vldigt hrligt, knner mig pigg i gonen och det ligger ett kallt, svalt "moln" ver ansiktet.

16:00
Hela hjrtat knns som att det ska hoppa ur kroppen och hela brstet vrker. Jag lar i smrta medans jag frsker f nog med kraft att hitta mobilen och ringa efter hjlp. Men kroppen vill inte, deso mer jag vill till mobilen desto jobbigare knns det. Jag somnar efter ett tag vilket r konstigt med tanke p hur pigg och levande jag knde mig. Jag vaknar ibland och knner hur allting bara strlar genom kroppen. Jag ligger och filosoferar om livet och tankarna sprutar t alla hll, jag har totalt glmt bort smrtan i brsten. Ansiktet knns fortfarande kallt och frscht.

16:25
Jag springer runt i lgenheten och frsker gra mig nykter tills min flickvn kommer hem igen. Jag har blivit vldigt pigg och fantiserar om allt hrligt i vrlden. Jag ska baka kakor men tar bara fram en skl och mjl innan jag kommer p idn med att gra Chili con Carne istllet, s jag tar fram kttet frn frysen och stller det p bordet. Jag kommer p att jag inte orkar laga mat s jag tar en ny pse chips frn skafferiet och gr till mitt rum igen. Jag stter p en film p datorn och njuter igenom varenda scen. Min kropp strlar av hrlighet och jag lskar varje sekund. Smrtan i brstet r som bortblst och jag dansar mig genom hela filmen.

21:00
Ruset r fortfarande igng och jag kan knappt st igen.
Min flickvn smsade och sa att hon mste jobba dubbla skift s jag hade hela dagen och natten fr mig. Kmpar med en helvetes halsbrnna orsakat antagligen av cola, chips och tobak. Har inte tit ngot p hela dagen frutom chips och cola. Knner mig inte hungrig utan mest ter fr att man mste men fan nr jag vl brjar ta s slutar jag inte frrns psen r tom. Jag har tittat p film, lyssnat p musik och frskt spela bilspel - det gick sdr..

01:04
Ruset har avtagit, iallafall det mesta av det. r fortfarande kall i ansiktet och benen strlar. r lite smsnurrig men skulle ltt kunna springa, hoppa osv. utan strre problem.

Sammanfatting: Ta det jvligt lungt med s starka saker. Hll p att ramla i trapphuset nr jag skulle slnga sopor. Det r hrligt om man kan ta det lungt men detta gr fan inte ver i frsta taget. Det sjukaste jag har varit med om i haschvg. Liknar lite ett opiumrus i vissa omgngar faktiskt.

Min frsta Tripprapport! Orkar inte kolla igenom den men hoppas den duger!
Citera
2012-02-20, 01:22
Medlem
IceFruits avatar
varfr snortar du hash ??
Citera
2012-02-20, 01:23
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceFruit
varfr snortar du hash ??
Roligt att gra s. Varfr inte liksom?
Citera
2012-02-20, 01:27
Medlem
BigFatCones avatar
Ptagligt stenad i ver tio timmar? Det har jag aldrig varit med om. Inte p ett pipstopp i alla fall.
Citera
2012-02-20, 01:31
Medlem
JediOperatives avatar
Nice text bro. Fast jag orkade bara lsa 10 meningar eller nt.

Jag rkte precis gammalt HAZE jag fick ett smakprov frn min sljare.

Gammal HAZE som har alds varit och torkat ett tag i ett vikt kaffefilter med lite blandade ciggs i, knns mycket bttre n normalt. Det sgs vll att man fr inte torka ut HAZEn fr lnge?

Fan gtt knns det

Mste sga en gng till. Fan vilken stor rusrapport du har gjort. Jag brukar inte hnga p dessa trdar sg bara denna i "Nya mnen". Tack o tjolahopp hej.
Citera
2012-02-20, 01:34
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ptagligt stenad i ver tio timmar? Det har jag aldrig varit med om. Inte p ett pipstopp i alla fall.
Hade kunnat skicka en bit till dig om det inte bryter mot reglerna mot narkotikahandel.
Jag r ocks i chock. Mr hyffsat normalt nu men knner fortfarande att jag har rkt om du fattar vad jag menar.
Citera
2012-02-20, 02:10
Medlem
mystikernsmystiks avatar
fan va nice att vara stenad ett bra tag. Jag har bara rkt orange-haze grnt men det kickade som aldrig frr, 0.1g rckte fr att man skulle bli riktigt skev i 1-2 timmar. Dremot s har jag aldrig testat att snorta hasch, frsta gngen jag faktiskt hrde talas om det, ska ge det ett frsk (evil eye)

Harre gtt

Mvh

Mystikernsmystik
Citera
2012-02-20, 02:10
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JediOperative
Nice text bro. Fast jag orkade bara lsa 10 meningar eller nt.

Jag rkte precis gammalt HAZE jag fick ett smakprov frn min sljare.

Gammal HAZE som har alds varit och torkat ett tag i ett vikt kaffefilter med lite blandade ciggs i, knns mycket bttre n normalt. Det sgs vll att man fr inte torka ut HAZEn fr lnge?

Fan gtt knns det

Mste sga en gng till. Fan vilken stor rusrapport du har gjort. Jag brukar inte hnga p dessa trdar sg bara denna i "Nya mnen". Tack o tjolahopp hej.
Han hr r bng !

Kan tillgga att jag fortfarande har en sn kraftig rd cirkel runt gonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in