Jag äter citodon då och då.. man får ta typ 200 % mer för rus, men de går me sub, du får inte akut abbs.. de e som tram fast du måste ta mer kodein.. har funkgerat för mig.. jag vart jävligt förbånad, sen löste jag på 15 eller 20 stycken och stod me 2 olika cwe's sen tog båda.. så vart subrus med massa klåda typ. och lite mer värme men trots det spar jag nästa 50 citodon recept till avtändning men jag fick rus på de iaf ( värt att nämna jag äter omeprazol dagligen som blockerar enzymer så vet inte om de har med det att göra, gör cwe ( cold water extraction) på 10/15 (300/400mg kodein) piller så får bort paracetamolet och får effekt fast jag tar 2-4 mg sub om dagen..
För mig krockar det inte men måste ta mer av kodeinet. men gör cwe du dör av paracetamolen annars typ
Nu min fråga, räcker 36 timmar efter 2 mg sub med 80 mg oxy plus masas benso för å bli noddig, har 100 men jag törs fan inte slå dem så blir rövpanna på 80 men har 100..
Alla tips mottages verkligen! för imorgon kl11 på kvällen är de 48h sen sista suben men kommer ta vid 11-12 tiden för börjar redan bli sjuk som fan... 36h på 80 mg med benso borde funka efter 2 mg eller hur ?