Citat:
Ursprungligen postat av exerd
Nivea´s produkter är relativt billiga. Köp deras face wash och face care. Själv kör jag med den kombinationen och det funkar utmärkt. Sen finns det ju speciella krämer för fet hy men dom kan kosta 400-500kr och då tror jag mer på en burk nivea för 90kr. Läste förresten att det kommit en ny kräm från nivea
http://products2.nivea.com/img/gener...a1a7596fbc.jpg
/Exerd
Niveas allra enklaste fuktkräm (en tub, heter day creme eller liknande och finns för torr eller normal/blandhy) är väldigt prisvärd. De något dyrare är inget vidare, så ska det vara Nivea skall det vara denna billiga tub, det är en helt ok fuktkräm. Tyvärr spelar Nivea inte i samma liga som Biotherm och liknande märken, men är det fukt/krona som efterfrågas är Niveatuben rätt val.
Denna är dessutom typ unisex och det enda jag kan rekommendera i en sån här tråd. (Nu tror jag inte mycket på att skilja på könen i fråga om ansiktsprodukter annat än för färgen på burkarna, men om du nu vill ha Homme-grejer kan jag inget om sådant, tips på pastellfärgade och kurviga burkar ges vid förfrågan.)