Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-02-02, 22:06
Medlem
buikos avatar
Gustav Fridolin r gravt strd och i akut behov av vrd. Bevisen p detta r mnga.

Bla. fljande;

Gustav Fridolin tycker att Big Brother r "kvinnofrnedrande". Varfr sker d tusentals unga tjejer frivilligt dit? Fr att bli frnedrade ? Det r Fridolin sjlv som frnedrar sig genom att stndigt sticka ut sitt fula tryne i etern.

Gustav Fridolin vill att vi ska bygga en kabel till Finland fr att importera krnkraft drifrn.

Gustav Fridolin stdjer palestinska terrorister och har blivit arresterad i Israel fr detta.

Gustav Fridolins frslag till svensk kriminalvrd; Slpp fngarne loss det r vr !! (Hoppas de gr inbrott hos honom.)

Gustav Fridolin stdjer militanta veganer och kriminella djurrttsaktivister, som gnar sig t hot och mordbrnder. Hur kan han sitta i Sveriges riksdag?

Gustav Fridolin r en naiv och blgd idiot.

Gustav Fridolin och hans kumpaner i miljpartiet tycker inte att den ekonomiska tillvxten r en frga som ska prioriteras. Bara det r ett graverande exempel p att miljpartiet r ett samhllsfarligt element som mste ellimineras.

Gustav Fridolin r folkets fiende nr. 1 och dessutom en stor tnt. (Bara namnet Fridolin lter ljligt. )Det r ett mysterium att det finns folk som r villiga att rsta p drfinken Fridolin och hans sk. parti. Det r inte konstigt att han mste omge sig med livvakter.

:shoot2: GUSTAV FRIDOLIN
Citera
2005-02-02, 22:12
Medlem
Jag kan ju hlla med om att han inte borde vara riksdagsman, men dina argument r vl ngot... ja... tveksamma.

Man borde ju ha krav p arbetslivserfarenhet till riksdagsval....
Citera
2005-02-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buiko
Gustav Fridolin och hans kumpaner i miljpartiet tycker inte att den ekonomiska tillvxten r en frga som ska prioriteras. Bara det r ett graverande exempel p att miljpartiet r ett samhllsfarligt element som mste ellimineras.
Absolut. Min strsta invndning mot mp r inte att de stdjer (s), eller att de r lite flummiga och allmnt saknar verklighetsfrankring, utan fr att de tror att det r staten som skapar pengar. De har inte frsttt det elementra som alla med en gnutta utbildning frstr - att en stadsapparat aldrig kan skapa pengar, utan bara kostar pengar. Nr de dessutom vill att staten skall gra det svrare fr fretag och privatpersoner att skapa kapital, d har man en farlig kombination.
Citera
2005-02-02, 22:18
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anschutz
Jag kan ju hlla med om att han inte borde vara riksdagsman, men dina argument r vl ngot... ja... tveksamma.

Man borde ju ha krav p arbetslivserfarenhet till riksdagsval....

Jo det kan man tycka, men ack vad det skulle eka tomt i korridorerna d med den nuvarande sammansttningen.
Citera
2005-02-02, 22:19
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Jo det kan man tycka, men ack vad det skulle eka tomt i korridorerna d med den nuvarande sammansttningen.

Man kan tminstone hja valbarhetsldern. Ingen som r yngre n 25 kan vara tillrckligt kompetent fr att sitta i riksdagen.
Citera
2005-02-02, 22:21
Medlem
gustav fridolin vill snka sin egen ln. det r ett bevis p att han r riktigt blst
Citera
2005-02-02, 22:25
Medlem
L0darens avatar
heja gustav!
han har kommit lngre n alla hr, han utnyttjar systemet till hans gagn och kr en "politisk rebell" stil som gr hem hos en del av vljarna. En smart taktiker, till skillnad frn er ^_^
Citera
2005-02-02, 23:17
Medlem
Han lter som en typisk miljpartist, vilket han ocks r!
Citera
2005-02-02, 23:57
Medlem
Konstigt att mnniskan r emot big brother, nr han i sjlva verket r fr dekadenta freteelser som homofili och pedofili.
Citera
2005-02-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
heja gustav!
han har kommit lngre n alla hr, han utnyttjar systemet till hans gagn och kr en "politisk rebell" stil som gr hem hos en del av vljarna. En smart taktiker, till skillnad frn er ^_^
Sen finns det ju vissa som faktiskt har moraliska regler som de lever efter...

Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Du har rtt i allt du sger frutom ovanstende citat. Big Brother R kvinnofrnedrande. Inte bara kvinnofrnedrande utan ven frnedrade mot tittarna och mnnen som deltar. BB utnyttjar deltagarnas bristflliga intelligens samt deras behov av uppmrksamhet. Perverst r ordet jag skulle vilja anvnda om det programmet. Tittarna verkar ven de ha vissa problem.
Kunde inte hlla med mer.
Citera
2005-02-03, 00:03
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Sen finns det ju vissa som faktiskt har moraliska regler som de lever efter...

Ja Caine, men dem hittar du inte i politiken. Det vet jag, och det vet du!
Citera
2005-02-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Ja Caine, men dem hittar du inte i politiken. Det vet jag, och det vet du!
Jod, det finns en del (svitt jag vet). Mauricio Rojas och Nyamko Sabuni i (fp), till exempel. Men mnga r de inte, tyvrr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in