2012-02-27, 23:47
Medlem
Flashbackkonto2s avatar
Med hänvisning till https://www.flashback.org/t1807386

Vill jag nu enbart fråga varför kontot "Flashbackkonto" stängdes av, av vilken moderator och på vilket sätt det bröt mot 1.07. Och även en följdfråga - varför blir jag nu begränsad till att enbart posta i "Feedback" trots att regelbrottet var ett totalt påhitt och rakt igenom lögn? Jag har som sagt visserligen ett annat konto men jag har inte brutit mot 1.07 mellan det och Flashbackkonto. Det andra kontot är inte avstängt, inte varnat, och jag har inte fått något PM om mitt "regelbrott" på det.

Jag undrar också hur berörd moderator kom fram till att jag skulle bli avstängd. Det enda jag kan tänka mig är att en moderator som kan kolla IP:n (10-20% av kåren?) har stängt av det då jag har ett annat konto, men det är redan uteslutet som sagt då jag aldrig brytit mot 1.07. Är det godtycklig avstängning på grund av att innehållet i mina inlägg liknar andra tidigare avstängda medlemmars? Vilket isåfall betyder att man stängs av om man skriver anti-sionistiska inlägg, och i sin tur innebär att censuren som jag misstänker bedrivs här faktiskt bedrivs? Eller hur gick det till egentligen? Mycket mysteriskt detta
Citera
2012-03-03, 16:07
Medlem
Flashbackkonto2s avatar
Jag ska ju självklart respektera reglerna och invänta svar, men på grund av den förhållandevis långa tiden som gått utan svar är jag nyfiken på hur/om min fråga utreds. Nu har det gått fem dagar, nästan alla andra frågor får svar inom 24 timmar eller iaf två dagar. Brott mot 1.07 svaras nästan alltid på väldigt snabbt då det handlar om enkla och raka regelbrott.

Då jag även blivit begränsad till att enbart skriva i denna tråden skulle jag vilja veta om jag kan få posta i andra forumdelar under tiden som alla andra medlemmar. Det handlar ju (enligt min uppfattning) om en avstängning på falska och påhittade grunder, och jag vill gärna kunna skriva fritt i andra delar så fort som möjligt. Rör det sig om en långdragen och svår diskussion i Outlaw tycker jag inte att det borde drabba mig och min rätt till "Yttrandefrihet på riktigt"

Blir denna post inte godkänd för att hamna i tråden skulle jag uppskatta om moderatorn som inte godkänner den istället vidarebefodrar det till Outlaw så jag kan få slippa munkavlen eller åtminstonde få ett snabbt besked i tråden eller genom PM om läget. Tack!
Citera
2012-03-04, 11:38
Medlem
core_s avatar
Skall ta upp det för diskussion, men jag vill bestämt påpeka att du inte får posta i andra forumdelar under tiden. Detta skulle göra att du bryter mot 1.07 och åker ut
Har du vidare frågor kan du ta det via pm till mig
Citera
2012-03-10, 01:45
Medlem
Flashbackkonto2s avatar
Sådärja, det handlade om ett tekniskt strul tydligen och nu är jag fri som en fågel igen! Jag hoppas på att en förklaring gällande trasslet presenteras här eller i PM!

MvH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in