2012-03-01, 20:30
Medlem
Avslutade min OT 60/50 kur efter bara 22 dagar pga huvudvärk. Mätte mitt blodtryck varje dag under sista veckan ON o ja hade runt 140/80.. efter typ 2 månader har jag ingen huvudvärk när ja tränar o trycket e typ 109/70.

körde ingen PCT.. kunde inte köra mer än 5 dagar med nolva innan huvudvärken började... Avslutade PCT direkt för tränade skit kasst med huvudvärken. Tog typ 2 månader och nu kan ja köra 100% i gymmet skönt som fan.. Det har ju o göra med blodtrycket.. verkar vara känslig som fan??

Ja har 2 kurer med OT liggandes hemma och undrar va jag ska köra nästa kur för att undvika huvudvärken? Ska ja köra blodtryckssänkande typ som celery seed extract under hela kuren o dissa OT o ist köra Testo 500 E5d och försöka sälja OT tabletterna.. ?? Tips??
Citera
2012-03-01, 20:33
Medlem
bisexuella-killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrajjArne
Avslutade min OT 60/50 kur efter bara 22 dagar pga huvudvärk. Mätte mitt blodtryck varje dag under sista veckan ON o ja hade runt 140/80.. efter typ 2 månader har jag ingen huvudvärk när ja tränar o trycket e typ 109/70.

körde ingen PCT.. kunde inte köra mer än 5 dagar med nolva innan huvudvärken började... Avslutade PCT direkt för tränade skit kasst med huvudvärken. Tog typ 2 månader och nu kan ja köra 100% i gymmet skönt som fan.. Det har ju o göra med blodtrycket.. verkar vara känslig som fan??

Ja har 2 kurer med OT liggandes hemma och undrar va jag ska köra nästa kur för att undvika huvudvärken? Ska ja köra blodtryckssänkande typ som celery seed extract under hela kuren o dissa OT o ist köra Testo 500 E5d och försöka sälja OT tabletterna.. ?? Tips??

Hoppar du av OT pga högt blodtryck är mitt råd att inte preppa allas
Citera
2012-03-01, 21:53
Medlem
Fel sagt av mig sorry... Som du kan se kom jag inte högre än 140/90 typ.. Det är inte så högt eller?? kan ju köra blodtryckssänkande och då tänker jag på att hålla nere de så ja blir av me huvudvärken? Det är ju inte något farligt att ha 140/90 för kroppen.. ?
Citera
2012-03-17, 13:04
Medlem
Nån som tror ja kan ta Testo E 500 ew i 16 veckor + blodtryckssänkande och ha ett BT under 150/90 ? Tack
Citera
2012-03-17, 13:39
Medlem
bisexuella-killens avatar
Citat:
Nån som tror ja kan ta Testo E 500 ew i 16 veckor + blodtryckssänkande och ha ett BT under 150/90 ? Tack

Klart du kan men skriv gärna vad det är för typ av blodtryckssänkande du använder dig utav.
Citera
2012-03-17, 13:47
Medlem
Ingen mening att ta BT-sänkande om du har ett blodtryck om 140/90 under kur.
Citera
2012-03-17, 20:17
Medlem
chillish123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Ingen mening att ta BT-sänkande om du har ett blodtryck om 140/90 under kur.

Vid hur högt bt börjar de bli aktuellt med BT sänkande?
Citera
2012-03-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillish123
Vid hur högt bt börjar de bli aktuellt med BT sänkande?

Vid ett övertryck om 160 kan det vara lämpligt.
Citera
2012-03-18, 10:37
Medlem
Ok! Men vad tror ni min huvudvärk berodde på? Ja hade spänningshuvudvärk som försvann efter OT.... Börja me nolva, fick spänningshuvudvärk efter några dagar på det. Klara inte träna så gick av helt o hållet o allt blev som vanligt igen.

Förslag förutom att inte kura igen?
Citera
2012-03-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ok! Men vad tror ni min huvudvärk berodde på? Ja hade spänningshuvudvärk som försvann efter OT.... Börja me nolva, fick spänningshuvudvärk efter några dagar på det. Klara inte träna så gick av helt o hållet o allt blev som vanligt igen.

Förslag förutom att inte kura igen?

kan mycket väl vara högt bloodtryck som skapade din huvud värk fick själv det på min första kur dom första 2-3v när jag tog i.
Citera
2012-03-18, 11:48
Medlem
LillaLabans avatar
Sänk ditt saltintag och drick mer vatten än du gör. Då har du kommit en jättebra bit mot ett lägre blodtryck.
Citera
2012-03-18, 17:51
Medlem
Tack för svaren... ! Ja Dashivas ja är rätt säker på att de va felet.. har BT mätare hemma o efter kuren gick de ner till 110 ist för 150!

LillaLaban ja käka bara kyckling o proteinpulver o kesella varje dag.. De hjälpte inte därför tänkte ja köra celery seed extract som e naturläkemedel mot högt BT och en testo p kur o ge det ett sista försök som kur! Får ja högt BT trots det, typ 150.. så hoppar jag av o lägger ner kurande Eller borde ja beställa riktigt läkemedel från onlineshoppar för att få ner BT ist för naturläkemedel?

Ska hålla koll på BT under hela vägen nu.... vart går den lägre gränsen för BT? Hur lågt BT kan man ha utan att de e farligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in