Allt handlar om inställning! Är du den som vill mest så kommer du se resultat så småningom det kan jag lova dig!
Med inställning menar jag dock inte att du är den som glidtacklar och kör hårdast osv, klart det är en del av det. Men du ska vilja lyckas så mycket så du gör dom grejerna som krävs.
äta rätt, men framförallt
sova och
träna rätt!
Men inställningen som sagt är den viktigaste, du måste puscha dig själv något enormt! Börja se hela ditt liv som ett enda stort träningspass, där målet är att träna hårdast och utvecklas.
Lägg dig i tid! Gå upp i tid! Träna själv, träna med laget, träna själv, träna själv, träna själv, träna själv.. Du kan inte lyckas genom att bara träna på lagets träningar. Du kan inte lyckas genom att träna på lagets träningar och träna hemma, utan du måste sköta sömnen och kosten med.
Allt måste tas seriöst!
Låter kanske lite hård här men det är så det är, finns så många som vill lyckas och tränar så hårt så man måste verkligen lägga ner tid och energi som bara den, tro mig jag har själv tillbringat 5 timmar per dag året om i flera år för att lyckas, hade jag inte blivit fotbollsinvalid hade jag förmodligen lyckats, men det gäller att ha tur också!
Nu vet ja dock inte vad att "lyckas" för dig är men för att bli någorlunda bra så krävs de ungefär som jag har sagt, allt sitter i huvudet och i sin
inställning!
Lycka till!