Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag är inte insatt i detta, men det hela känns ju som om någon vill skada SDU och även SD. Vilka är det? Vad har de för syfte?
Kanske kan vi tänka ett steg längre. Har vi med infiltration från SD:s fiender att göra? Några som helt enkelt vill få bort SD/SDU från den politiska kartan.
Alla som läser detta bör ta allt skvaller, allt skitsnack med en rejäl nypa salt. Tänk provokatör. Tänk Sverigefientlighet.
Så skulle det kunna vara men läckan har ännu inte haft fel, dessutom har ju konspiratörerna "flushats"/spolats ut och själva tvingats bekräfta uppgifterna. Ja, man kan tala om en konspiration när planerna vävs i lönndom och utifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Hur som helst skulle det vara en stor förlust om Kesselstrand manövrerades ut. Ur mitt perspektiv, ser det ut som att han har fått rejäl fart på SDU, vilka i dagsläget är den mest aktiva och kreativa delen av SD. Man har under det senaste året gjort flera bra utspel och aktioner, som dragit uppmärksamheten till sig.
Här är problemet. Kasselstrand framstår som den största talangen något ungdomsförbund lyckats rekrytera på många år - varför försöka peta bort en sådan? Kan det ligga något i att Kasselstrand misshagat de han indirekt kritiserade i sin och Hahnes debattartikel? Vem ligger närmast partiprogrammet, konspiratörerna eller Kasselstrand?
Vem är Paula Bieler? Är hon HBT-person? Är hon sionist? Är hon islamofil? Är hon liberal? Vad betyder 'humanist' enligt henne? Hon har deklarerat att etniska svenskar inte finns, vad gör hon då i ett "nationalistiskt" parti? Varför vill Ted Ekeroth ha henne som ordförande? Vilka meriter har hon som överträffar Kasselstrands? Tror konspiratörerna och SD att svenska ungdomar vill ha mer HBT, sionism, ziganism, flumliberalism, normlöshet, att svenskhet är "öppen", ett multietniskt segregerat samhälle av USA-modell och bara minskad invandring?
Jag har också roat mig med att läsa Ted Ekroths blogg och man skulle ju kunna ställa frågan varför han är i Sverigedemokraterna om det inte vore för att det är det enda partiet där kontrajihadismen kan levas ut.
Det framstår som SD skulle behöva ta ett ordentligt tag med kvasten och istället fokusera på Sverige, etniska svenskar och de problem 7-klövern under 30 år av respektlöst och ansvarslöst vanstyre orsakat. Detta patologiska vurmande för Israel och kontrajihadism hör inte hemma i ett sådant parti.