Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-13, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomanysecrets
Förövrigt är varken Ted eller Kent sådana rabiata sionister som vissa vill framställa dem i denna tråd.. De har däremot hakat upp sig på Kasselstrand. Och vägrar ge med sig just
i denna frågan.
Du menar att de inte är rabiata sionister, men är beredda att kuppa SD och splittra hela partiet för en balanserad artikel som förespråkade en tvåstatslösning? Jag får inte ihop det.

Sen kan alla som vill diskutera judar och bara judar (Månsan och de som lockas med av hans trollande) flytta över till judiska maktförhållanden. Här diskuterar vi SDU och kuppen.
Senast redigerad av IvanLendl 2012-03-13 kl. 17:57.
Citera
2012-03-13, 17:49
Medlem
The Rig Vedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Eller så vänder dom sig emot personangrepp och judekonspirationer, dock i något hårda ordalag. Märkligt hur svårt det ska vara att hålla sig sansad på ett ställe som facebook.
Det är CJ-falangen som använder denna tråd som ett vapen mot Kasselstrand.
På fb finns det dödsknarknazister som diskuterar alla partier och politiker, i detta fall Paula Bieler.

Beivikarna tar fram antisemitkortet och anklagar ledningen i SDU för nazism med en tråd på fb som bevis.
Snacka om att föra en smutsig kampanj, de utnyttjar fb för att kunna använda sig av förintelsen och annat judesnyftande så att de kan kuppa SDU.
Citera
2012-03-13, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDU4ever
Mattias Karlsson som ligger bakom kuppen mot Kasselstrand gråter och snyftar på Facebook idag:

Mattias Karlsson

Är heligt förbannad över de senaste dagarnas antisemitiska hatvåg mot Paula Bieler. Hur kan det finnas så många empatistörda, sexistiska, inavlade, snörvlande jävla nazi-orcher?

Mattias Karlsson För att undvika missförstånd vill jag klargöra att ovanstående naturligtvis inte gäller SD:are/SDU:are som framför sakliga argument i ordförandefrågan, utan endast nazistpacket på nätet.
Så Paula Bieler ska få förstöra SDU i fred, utan att någon reagerar? Vill den feta paddan Bieler undvika att bli smutskastad på nätet skulle hon kanske undvika att göra de fegaste och ohederligaste försöken att förstöra ungdomsförbundet? Det är så typiskt pk-tänk, det är alltid reaktionen som är hemsk. Orden. Aldrig den ursprungliga handlingen. Mångkulturvurmarna är bestörta över näthatarna, inte kaoset som massinvandringspolitiken skapar. Karlsson är bestört över näthatarna, inte kaoset som partiförräderiet skapar.
Senast redigerad av IvanLendl 2012-03-13 kl. 18:00.
Citera
2012-03-13, 17:58
Medlem
Raglefants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Ja, den där Mattias Karlsson verkar ju vara en stabil kille.........

Har ni tänkt på en sak, att när Ekeroth och hans counterjihad-polare pratar om svenskfientligheten har de ungefär lika mycket inlevelse som en grå kamrer, men när det börjar närma sig "antisemitism", då blir de verkligen förbannade på riktigt. Då skummar fradgan ur deras mungipor. Man ställer sig frågan hur prioriteringarna ser ut hos dessa människor.

Länka gärna till några tv-inslag eller liknande som exempel.

Här diskuterar han svenskfientlighet: http://www.youtube.com/watch?v=O4mLa2EdOVk (Ekeroth kommer in vid 17:05)

Nu väntar jag med spänning på inslaget där hans mun fradgar av talmudiskt hat mot gojerna när han diskuterar antisemitism.
Citera
2012-03-13, 18:00
Medlem
Heladageniskogens avatar
Ni kan gnälla allt ni vill om antisemitism, judehat och annat men detta visar tydligt att den judiska etniska agendan och den svenska etniska agendan inte passar ihop. Alla som inte erkänner detta är något av följande;
1. Judar som egentligen vet om det med men luras så att folk inte skall uppmärksamma dem.
2. Rädda för att bli kallade antisemiter och tror därmed att alla människor i Sverige (och världen) kommer hata SD och världen går sedmera under.
3. Korkade.

Våga kritisera judarna för fan, de är främmande blattar som orsakar rejält med skit nu senast som bekant i SD(U). Vad är så djävla speciellt med judarna om jag får fråga? Att en gubbe i Tyskland blev sur på dem (av en orsak kan tilläggas) under förra århundradet och hade ihjäl några precis som under något av alla andra tusentals folkmord som skett under historien.... (svenskar har för övrigt haft ihjäl mer tyskar per capita än vad tyskarna hade ihjäl judar, ingen bryr sig om det idag) och? vem bryr sig vad? rör det oss Svenskar idag 2012? För fan, för att få bort judarnas gloria måste man våga kritisera dem precis som man kritiserar muslimska blattar när de begår fel.

Tycker för övrigt inblandade SDUare gott och väl kan våga erkänna att det finns flera etniska agendor i partiet och att folk med en annan etnisk agenda inte hör hemma i partiet, alla har fattat det liksom. Har ni inte ryggrad till det (ni behöver inte ens nämna ordet jude om ni vill vara svenneförsiktiga som brukligt i SD) så är det väl inte konstigt att ni blir bortkastade som skräp och utmanövrerade av blattar.
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-03-13 kl. 18:10.
Citera
2012-03-13, 18:14
Bannlyst
Jomshof säger sig stödja Gustav, någon son tror han bluffar?
Citera
2012-03-13, 18:16
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Våga kritisera judarna för fan, de är främmande blattar som orsakar rejält med skit nu senast som bekant i SD(U). Vad är så djävla speciellt med judarna om jag får fråga? Att en gubbe i Tyskland blev sur på dem (av en orsak kan tilläggas) under förra århundradet och hade ihjäl några precis som under något av alla andra tusentals folkmord som skett under historien.... (svenskar har för övrigt haft ihjäl mer tyskar per capita än vad tyskarna hade ihjäl judar, ingen bryr sig om det idag) och? vem bryr sig vad? rör det oss Svenskar idag 2012? För fan, för att få bort judarnas gloria måste man våga kritisera dem precis som man kritiserar muslimska blattar när de begår fel.

Muslimer blir ju inte öppet kritiserade, kanske inom SD då men garanterat inte öppet. Har du gjort nått fel så är det ju snarare en förmildrande omständighet att vara "blatte", kvinna eller vänster.
Men över till judarna, kan bara tala för mig själv och där handlar det garanterat inte om något dåligt WW2-samvete, jag förstår bara inte vad judar har gjort för att dras in i alla konspirationsteorikers sinnen på både höger och vänster sidan?

Sedan verkar det inte vara många med insyn här då det inte svaras på några frågor man ställer?
Citera
2012-03-13, 18:17
Medlem
Kasselstrand självsäker och Jomshof har fortsatt förtroende för honom:
Citat:
Gustav Kasselstrand verkar oberörd över att hans position ifrågasätts.

– Det enda jag säger är att jag kommer leda förbundet de kommande åren och i valrörelsen 2014.

Hur kan du vara så säker på det?

– Jag kommer bli förbundsordförande i år, jag kommer bli det nästa år och jag kommer leda valrörelsen 2014, säger Kasselstrand innan han avslutar samtalet.

Riksdags- och partistyrelseledamoten Richard Jomshof säger till Expo.se att han inte känner igen uppgifterna om att partistyrelsen skulle ha försökt få bort Kasselstrand från ordförandeposten. Han medger att han var skeptisk till debattartikeln, men tillägger att han har fortsatt förtroende för Kasselstrand.
http://expo.se/2012/sdus-ordforande-...anas_4848.html
Citera
2012-03-13, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Du verkar ju inte förstå vad Månsan säger.
Kasselstrand skadas av jude och nazi-snack. Ta in det.

Exakt, och jude- och nazisnaket kommer ju från kuppmakarna. Varför tror du? För att de tror Gustav är nazist? Nej knappast.
Citera
2012-03-13, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Javisst, artikeln i Aftonbladet kan vara anledningen. Jag har ingen aning. Men att få det till att SD prioriterar Israel före Sverige är att dra det ett varv för långt. Ekeroth och andra kanske retar sig på Kasselstrand av andra orsaker också. De kanske tycker att han är en stöddig kille. De kanske tycker det är praktiskt att ha en marionett och ja-sägare i SDU-ledningen istället för en snubbe som skriver debattartiklar som de inte fått information om i förväg. Det har inget med Israel före Sverige att göra.

Ekeroth, Almqvist och Åkesson kanske inte alls anser att Sverige går miste om en enastående kompetent och oumbärlig person bara för att Kasselstrand kickas.

Men om sionisterna i SD vill starta ett krig i SDU (som de inte ens är medlemmar i) bara för att försvara Israel - visar det inte detta vad de prioriterar?
Citera
2012-03-13, 18:25
Medlem
Tigerlols avatar
Nu är jag inte så jätte insatt i denna frågan men följer händelseutvecklingen inom SD/SDU.

Men vad gör Kasselstrand till en bra ordförande jämfört med Bieler?

Har Kasselstrand utmärkt sig på något sätt under den tiden han har suttit?

Vad har Bieler för stöd från distrikten kontra Kasselstrand?
För det är väl så att distrikten väljer ombud till kongressen om jag inte har läst fel.

Har hört något om nuvarande Förbundsstyrelse misslyckades med att få bidrag från ungdomsstyrelsen.
Det som SDU har haft som mål att skaffa sedan länge tillbaka.
Citera
2012-03-13, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
I vilken mening är det han outar sig? Du får ursäkta om frågan förefaller korkad men när jag läser det så läser jag ett inlägg där han kommenterar händelserna sen tråden startade?

Bevisen på Facebook är ingenting jag kommer åt själv utan det enda jag sett är det som lagts upp här på FB. De interna mailen som publicerats här och deras eventuella sanningshalt har jag redan kommenterat. Om mitt kritiska sinnelag idiotförklarar mig i dina ögon så får det stå för dig.

Ted, som var en som bildade kuppen kommer ut fört efter att kuppen avslöjats - vad säger detta dig? Och han har inte ett enda argument mot SDU (där han inte ens är medlem) förutom att han kallar dem "nazister och antisemiter som ropar på folkmord".

Kuppen är avslöjad och kuppmakarna kan ännu inte komma på ett enda argument mot SDU förutom att de är nationalister. Det var inte deras plan. Sedan om de vill förneka sina egna mail och inlägg på FB så bevisar ju bara deras kupplaner som nu är ute i det öppna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in