Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Våga kritisera judarna för fan, de är främmande blattar som orsakar rejält med skit nu senast som bekant i SD(U). Vad är så djävla speciellt med judarna om jag får fråga? Att en gubbe i Tyskland blev sur på dem (av en orsak kan tilläggas) under förra århundradet och hade ihjäl några precis som under något av alla andra tusentals folkmord som skett under historien.... (svenskar har för övrigt haft ihjäl mer tyskar per capita än vad tyskarna hade ihjäl judar, ingen bryr sig om det idag) och? vem bryr sig vad? rör det oss Svenskar idag 2012? För fan, för att få bort judarnas gloria måste man våga kritisera dem precis som man kritiserar muslimska blattar när de begår fel.
Muslimer blir ju inte öppet kritiserade, kanske inom SD då men garanterat inte öppet. Har du gjort nått fel så är det ju snarare en förmildrande omständighet att vara "blatte", kvinna eller vänster.
Men över till judarna, kan bara tala för mig själv och där handlar det garanterat inte om något dåligt WW2-samvete, jag förstår bara inte vad judar har gjort för att dras in i alla konspirationsteorikers sinnen på både höger och vänster sidan?
Sedan verkar det inte vara många med insyn här då det inte svaras på några frågor man ställer?