Flashback bygger pepparkakshus!
2002-11-10, 17:20
Medlem
Denna tråd är förgången i tiden
Citera
2002-11-15, 20:38
Medlem
Etanols avatar
Åhh fan, en till Örebroare... Trodde jag var ensam!
Vi kan ju blida crew (phreak019?), även om jag är nybörjare =D

Uppe i sörbyskogen finns lite roliga militäranläggningar, något skit som är _topphemligt_ ... Inte en jävel vet vad som finns inuti dom gångarna, fetingstaket utanför. Finns även skyddsrum som blivit igentäppta i en närbelägen pulkabacke. En gård har just fått BBB, kan man koppla om den så kan man ju göra en hel del roliga saker.
Citera
2002-11-18, 00:10
Medlem
mysigt, lär finnas en massa vid I3. Och var uppe i kilsbergen en gång, finns ngt gammalt militärområde där uppe, dammen tror jag det hette, låg gamla ammunitionsboxar och sånt där uppe, sönderskjutna plastdunkar och en jävla massa skrot
Citera
2002-11-20, 03:18
Medlem
Jag tror snarare att det har funnits lite småkrafs i sörbyskogen brevid pulkabacken. Trcykte på "ring" knappen där när jag var liten och någon nsvarade, jag gjorde samma hyss för nått år sen men då svarade ingen. Kannonen finns ju dessutom inte kvar...

Bara en fråga... Vad är BBB ?
Citera
2002-11-20, 11:23
Medlem
Bitmasters avatar
...

BredBandsBolaget?
Citera
2002-11-20, 17:51
Medlem
mjo, kan inte alla örebroare samlas i en kanal då? på dalnet eller qnet, osv Vill nog få kontakt med er
Citera
2002-11-22, 02:26
Medlem
onlys avatar
låter

som en bra ide, humm var skulle vi samlas då? :P

//en till öo-are
Citera
2002-11-22, 10:56
Medlem
vad sägs om #phreak-019 :P är där så fort jag kommer hem, dalnet! finns nog där på qnet med
Citera
2002-11-22, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etanol