Åhh fan, en till Örebroare... Trodde jag var ensam!
Vi kan ju blida crew (phreak019?), även om jag är nybörjare =D
Uppe i sörbyskogen finns lite roliga militäranläggningar, något skit som är _topphemligt_ ... Inte en jävel vet vad som finns inuti dom gångarna, fetingstaket utanför. Finns även skyddsrum som blivit igentäppta i en närbelägen pulkabacke. En gård har just fått BBB, kan man koppla om den så kan man ju göra en hel del roliga saker.
mysigt, lär finnas en massa vid I3. Och var uppe i kilsbergen en gång, finns ngt gammalt militärområde där uppe, dammen tror jag det hette, låg gamla ammunitionsboxar och sånt där uppe, sönderskjutna plastdunkar och en jävla massa skrot
Jag tror snarare att det har funnits lite småkrafs i sörbyskogen brevid pulkabacken. Trcykte på "ring" knappen där när jag var liten och någon nsvarade, jag gjorde samma hyss för nått år sen men då svarade ingen. Kannonen finns ju dessutom inte kvar...
Uppe i sörbyskogen finns lite roliga militäranläggningar, något skit som är _topphemligt_ ... Inte en jävel vet vad som finns inuti dom gångarna, fetingstaket utanför. Finns även skyddsrum som blivit igentäppta i en närbelägen pulkabacke. En gård har just fått BBB, kan man koppla om den så kan man ju göra en hel del roliga saker.
ahh, sörbyskogen ja :o) vilka minnen... gick på Lavendelgården (dagiset) som liten och då gick vi upp till skogen vid den militärgrejen varje torsdag... Ibland hände det att det åkte in flakmoppar med folk i gasmask på genom grindarna där man går upp vid skogen, fett med mystik :o) sent 80tal-tidigt90 snackas det nu... undras just vad som finns där under? de har ju kameror som rör på sig vid grinden på andra sidan backen om man försöker slita upp porten så nått lär det ju vara :o)