• 1
  • 2
2012-03-14, 15:28
Medlem
BombAydudes avatar
Har två jobb, går i gymnasiet fortfarande, har ett socialt liv och flickvän. Det klagas jämt och ständigt på mig från olika håll och jag håller mer och mer på att falla sönder. Jag orkar inte prata med någon om det här.

Jag har börjat bli jävligt aggressiv, irriterad, trött, uppgiven, jämt magsmärtor och allmän ångest. Jag röker gräs så fort jag får möjlighet och ruset ger väl någon lindring men inte tillräcklig. Jag behöver något som stänger av allt och som får mig att bara tänka på mig själv ett tag. Vad finns det?
Citera
2012-03-14, 15:30
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
mdma
Citera
2012-03-14, 15:31
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Skulle börja med att göra mig av med minst 1 jobb, sedan dra ned på det sociala livet och fokusera det till de personer som egentligen betyder något. Sluta alltså upp med alla idiotiska sociala kontakter (bekantskaper).

Att hålla igång allt det du gör är inte hållbart i längden, och lär inte hålla bättre om du börjar droga dig vid behov. Är själv drogliberal men det gäller att inse sina begränsningar.
Citera
2012-03-14, 15:34
Medlem
Stormorfars avatar
Benzo..
Citera
2012-03-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Skulle börja med att göra mig av med minst 1 jobb, sedan dra ned på det sociala livet och fokusera det till de personer som egentligen betyder något. Sluta alltså upp med alla idiotiska sociala kontakter (bekantskaper).

Att hålla igång allt det du gör är inte hållbart i längden, och lär inte hålla bättre om du börjar droga dig vid behov. Är själv drogliberal men det gäller att inse sina begränsningar.

Håller fullt med, droger är inte lösningen. Utan man måste ta itu med problemen istället för att fly. Om man har mycket rullandes, måste man inse vad man måste "göra sig av med".
Citera
2012-03-14, 15:42
Medlem
Benzo eller heroin. Men du förstår säkert själv att droger bara kommer ge dig ytterligare ett problem. Ta tag i det från grunden istället.
Citera
2012-03-14, 15:48
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombAydude
Har två jobb, går i gymnasiet fortfarande, har ett socialt liv och flickvän. Det klagas jämt och ständigt på mig från olika håll och jag håller mer och mer på att falla sönder. Jag orkar inte prata med någon om det här.

Jag har börjat bli jävligt aggressiv, irriterad, trött, uppgiven, jämt magsmärtor och allmän ångest. Jag röker gräs så fort jag får möjlighet och ruset ger väl någon lindring men inte tillräcklig. Jag behöver något som stänger av allt och som får mig att bara tänka på mig själv ett tag. Vad finns det?

I don't mean to sound like a biatch or anything, but drugs won't solve anything in the long run. I think some sort of therapy could do the trick. Taking time out to talk about how you actually feel.
Citera
2012-03-14, 16:01
Medlem
julepumlans avatar
En thumbprint LSD. Få förhoppningsvis nytt perspektiv på livet
Citera
2012-03-14, 16:02
Medlem
BigFatCones avatar
Vi testar i Övriga Droger istället

DA -> ÖD

Mvh,
Moderator
Citera
2012-03-14, 16:04
Medlem
topsids avatar
Benso och starka opiater är det som funkar för stunden. Det kommer som sagt bara leda till ytterligare problem, varför inte ta tag i sakerna istället? Sluta jobba om det är kasst där, dra ner på kraven du ställer på dig själv.

Psykadelika kan ge dig ett nytt perspektiv på saker och ting, men det är bara du som kan lösa dina problem.
Citera
2012-03-14, 16:19
Medlem
Tag_Mans avatar
benzo är det vanligaste för ditt problem

EDIT: Du kan alltid ta till flaskan
Senast redigerad av Tag_Man 2012-03-14 kl. 16:25.
Citera
2012-03-14, 16:26
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Någon neuroleptika kanske? Jag tar Seroquel och Risperdal och dessa får mig att sluta tänka så mycket.

Annars är benso något du kan ta. De stänger också av känslor och tankeverksamheten. Eller opioider. Men det är bara en period man kan ta det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in