Haha, kul frågor! Jag bara måste svara. I min ungdom var jag lite blyg och förstod inte hur man närmar sig kvinnor för att få dem dit man vill. Första gången var i början av nittiotalet och jag var i tjugoårsåldern och oskuld. Var på jobb i Stockholmstrakten och tog firmabilen in till Malmskillnadsgatan en kväll. Det gick en hel del kvinnor där men man såg inte så mycket av dem från bilen så jag parkerade den och gick en runda. Hittade en tjej som såg någorlunda trevlig ut och fick med mig henne till bilen och det bar iväg ut mot Djurgården eller Gärdet, minns inte så noga. Där blev det gjort på en mindre parkering framför ett hus, på knä framför passagerarstolen. Så jäkla komiskt så här i efterhand!
Efter den första gången så blev det några besök till på amma gata. En gång en repris med en trevlig dam från Sumpan och en annan gång en student i ett bås på en närbelägen porrbio.
Efter internets genombrott i folkhemmet hittade jag en numera avliden muskulös kvinna i Eskilstuna. Till skillnad från de andra bottennappen så var denna kvinna värd varenda krona. Hade hon bara levt idag så hade jag fortsatt besöka henne.
Några gånger till har det ju blivit. På väg ner genom Polska landsbygden fick jag syn på en liten mörkhårig skönhet ute på vänstra vägkanten. Blev en vändning på första bästa ställe och fort tillbaka med förhoppningen att ingen annan hunnit dit före. Nädå, där stod hon kvar och jag stannade till och vevade ner rutan. Förklarade att jag hade motsvarande max 70 spänn. Hon satte sig i bilen och pekade på en liten bilväg rakt ut i skogen. Hon var väldigt vacker men det låga priset fick jag ju förklaringen till när jag efteråt skulle dra av kondomen som då var indränkt i en röd, kladdig, geggig mensblödning.
På hemvägen några dagar senare passerade jag en annan liten trevlig varelse som jag stannade till hos. Hon var trevlig och ren men blev lite kallsvettig när jag ut genom bakrutan ser en annan bil parkera bakom oss. Hon förklarade att det inte var någon fara. Tydligen var det hennes ägare som skulle hämta upp henne efter arbetspassets slut.
Haha, min arbetsgivare skulle bara veta vad min firmabil använts till!!
En annan gång träffader jag en trevlig tjej på en bar i amerikanka södern. Hel och ren med inbjudande kurvor. Vi delade några öl och spelade lite biljard innan hon erbjöd sig att följa med mig hem till lägenheten. Jag förstod direkt att hon ville ha betalt och eftersom priset var överkomligt drog vi direkt. Trevlig tjej men något nervös. Efteråt ville hon ha skjuts hem och eftersom det var väldigt sent så var det ju helt ok. Väl på väg ville hon köra en liten omväg och hon lotsade mig fram till en adress och bad mig parkera utanför ett hus och vips kom det fram en biffig brun man varpå jag tryckte på gasen och förklarade att jag inte ville ha honom nära bilen. Stannade till igen och hon förklarade att det var viktigt att jag väntade tills hon kom ut igen eftersom det kunde vara farligt för henne. Ok, tänkte jag och bara väntade på att det skulle glida förbi en polisbil som det finns väldigt gott om i det landet. Det kändes som en evighet innan hon kom ut igen och jag kunde komma därifrån. Vad hon köpte och hur mycket vet jag inte.
I samma lilla samhälle blev jag uppraggad i bilkön framför rött ljus. En pickup körde upp jämsides och en tjej vevade ner rutan och ville att jag skulle göra detsamma. Hon erbjöd sina tjänster, i princip vad jag behagade vilja göra med henne men där satt flera män i baksätet så jag tvekade och förklarade att jag inte var intresserad.
Mycket av detta borde ju egentligen vara ogjort. Jag läste din recension från San Fransisco och håller med dig fullständigt. Research är A och O för mig idag. Nu har jag i och för sig inget behov av att köpa in dessa tjänster men om det skulle bli aktuellt så vet jag numera vad jag vill ha och letar då upp det och säkerställer vad jag får.